Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013451/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
- 2021/BZP 00013451/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013451/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00016505/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00028879/01 - Wynik z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013933 z dnia 2021-03-05 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.4.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 323326000
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013933
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00013451/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu e-ZP nie później niż do dnia 12.03.2021 r., do godziny 8:00 Uwaga: Za datę przekazania i odebrania oferty przyjmuje się datę potwierdzenia wystawienia UPP przez system. Wynikiem złożenia/wysłania (zakończonego sukcesem czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System potwierdzi złożenie oferty po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości. Szczegółowa instrukcja składania oferty został opisana w funkcji Systemu „Pomoc” pod adresem https://pomoc.e-zp.finn.pl/2. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, do którego należy dołączyć formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Brak druku oferty lub formularza cenowego będzie powodowało odrzucenie oferty. 3. Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SWZ. 6. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem „Systemu e-ZP”. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu e-ZP nie później niż do dnia 15.03.2021 r., do godziny 8:00 Uwaga: Za datę przekazania i odebrania oferty przyjmuje się datę potwierdzenia wystawienia UPP przez system. Wynikiem złożenia/wysłania (zakończonego sukcesem czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System potwierdzi złożenie oferty po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości. Szczegółowa instrukcja składania oferty został opisana w funkcji Systemu „Pomoc” pod adresem https://pomoc.e-zp.finn.pl/2. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, do którego należy dołączyć formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Brak druku oferty lub formularza cenowego będzie powodowało odrzucenie oferty. 3. Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SWZ. 6. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem „Systemu e-ZP”. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-12 08:00
Po zmianie:
2021-03-15 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-12 08:30
Po zmianie:
2021-03-15 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-10
Po zmianie:
2021-04-13
2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Budowa Parku Trampolin na placu dożynkowym u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Szpitalnej i Dworcowej
- Modernizacja sieci ciepłowniczej w Pyskowicach
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.