eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Odtworzenie zabytkowej przestrzeni publicznej w osi widokowej zabytkowego pałacu, odtworzenie terenów zieleni wraz z infrastrukturą - część I - przebudowa zbiorników wodnych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028159 z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie zabytkowej przestrzeni publicznej w osi widokowej zabytkowego pałacu, odtworzenie terenów zieleni wraz z infrastrukturą – część I – przebudowa zbiorników wodnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/?id=230626&catalog=381166

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie zabytkowej przestrzeni publicznej w osi widokowej zabytkowego pałacu, odtworzenie terenów zieleni wraz z infrastrukturą – część I – przebudowa zbiorników wodnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edc5822a-8c23-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002324/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Odtworzenie zabytkowej przestrzeni publicznej w osi widokowej zabytkowego pałacu, odtworzenie terenów zieleni wraz z infrastrukturą – część I – przebudowa zbiorników wodnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WZ na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 „Infrastruktura publiczna”, działanie 9.3 „Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich” w związku z realizacją projektu „Kompleksowe odtworzenie funkcji społecznych, infrastrukturalnych i przestrzennych rewitalizowanego obszaru wsi Kwasowo”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp. Uzasadnienie: Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym, które zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Pzp. Uzasadnieniem faktycznym unieważnienia postępowania było to, że w przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym terminie wpłynęły dokumenty nie zawierające w szczególności formularza ofertowego. Brak formularza ofertowego spowodował, że Zamawiający nie mógł traktować złożonych dokumentów jako oferty w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Brak formularza ofertowego, który nie podlega uzupełnieniu, uniemożliwił Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty oraz dokonanie jej oceny. Mając powyższe na uwadze istniało uzasadnienie do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Natomiast pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e117bf10-6f87-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145559 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Odtworzenie zabytkowej przestrzeni publicznej w osi widokowej zabytkowego pałacu, odtworzenie terenów zieleni wraz z infrastrukturą – część I – przebudowa zbiorników wodnych”.2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlana – projekt budowlany „Budowa obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu, remontem istniejących zbiorników wodnych, zagospodarowaniem zieleni przy pałacu oraz świetlicy wiejskiej w Kwasowie”, z uwzględnieniem zapisów zaproszenia do negocjacji. 3. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wszystkich elementów zawartych w projekcie, a jedynie przebudowę zbiorników wodnych wraz z infrastrukturą, tj.:1) naprawę i przebudowę zbiornika przeciwpożarowego, w tym:a) wyczyszczenie zbiornika oraz wykonanie skarpy ziemnej,b) czyszczenie i naprawę muru kamiennego,c) wykonanie wewnętrznej skarpy glinianej,d) wykonanie zabruku kamiennego przy wlotach wody – 2 sztuki,e) remont – budowę mnicha spiętrzającego wodę wraz z fragmentem ściany zbiornika,f) utwardzenie placu do czerpania wody wraz ze schodami,g) wykonanie drabinki bezpieczeństwa,h) wykonanie rynsztoku z kamienia okrągłego doprowadzającego wodę do zbiornika p.poż. od drogi wojewódzkiej,i) budowę przepustu dł. 3 m i śr. 600 mm przy wylocie wody ze zbiornika (za mnichem) i zasypanie go piaskiem;2) zagospodarowanie stawu ziemnego jako elementu założenia parkowego:a) wyczyszczenie i wywiezienie namułu, z uformowaniem dna i skarp,b) remont mnicha piętrzącego wodę wraz z montażem zastawek i siatki,c) wyłożenie dna i skarp piaskiem, geowłókniną i folią dwuwarstwową przeznaczoną do zbiorników wodnych,d) wyłożenie dna zbiornika warstwą piasku o grubości 5-7 cm – dodatkowa warstwa piasku ułożona na folii dwuwarstwowej,e) wykonanie przepustu z wlotem betonowym oraz kamiennego rynsztoku doprowadzającego wodę,f) napełnienie zbiornika czystą wodą z sieci wodociągowej lub innego ujęcia do maksymalnego poziomu,g) wykonanie narzutu kamiennego wokół zbiornika,h) wykonanie skarpy wokół zbiornika z ziemi urodzajnej – pas o szerokości 2 m od krawędzi lustra wody.4. UWAGA – CZĘŚĆ ROBÓT, TJ. ROZBIÓRKA OGRODZENIA POMIĘDZY STAWEM ZIEMNYM A DROGĄ, USUNIĘCIE KRZEWÓW PRZY STAWIE ZIEMNYM ORAZ 50% ROBÓT ZIEMNYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ STAWU ZIEMNEGO ZOSTAŁA WYKONANA.5. UWAGA – zamówienie nie obejmuje montażu fontanny pływającej wraz z oprzyrządowaniem.6. UWAGA – zamówienie nie obejmuje nasadzeń roślinności wodnej, bagiennej w obrębie zbiorników.7. UWAGA – zamówienie nie obejmuje wykonania ogrodzenia zbiornika.8. UWAGA – niewykorzystany grunt z korytowania należy wywieźć na odległość 1 km.9. UWAGA – Zamawiający udostępni kamień do wykonania zabruków, ścieków i narzutu kamiennego wokół stawu, składowany przy pałacu w Kwasowie oraz na terenie PSZOK w Warszkowie. 10. UWAGA – na stronie prowadzonego postępowania udostępniono zamienny opis techniczny do projektu budowlanego, stanowiący załącznik nr 7 do zaproszenia.11. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej obejmującej:1) projekt budowlany;2) zamienny opis techniczny stanowiący załącznik nr 8 do zaproszenia;3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;4) badania geotechniczne;5) decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.Dokumenty te powinny być wykorzystane do właściwego przygotowania oferty. Przedmiar robót załączony do dokumentacji jest elementem pomocniczym, nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w zaproszeniu do negocjacji.Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.Kompletna dokumentacja projektowa zamieszczona została na stronie prowadzonego postępowania.12. Prowadzenie robót na budowie:1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.13. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptację Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór;3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością;5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów;7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;10) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.14. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i zaproszeniu do negocjacji.2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów zaproszenia do negocjacji. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.c.d. w zaproszeniu do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Hydrogeobudowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299

7.3.3) Ulica: Koszalińska 60

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.