eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania i poboru opłat na parkingu przy ul. S. Żeromskiego i pl. im. A. Mickiewicza w Świnoujściu



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027240 z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania i poboru opłat na parkingu przy ul. S. Żeromskiego i pl. im. A. Mickiewicza w Świnoujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "WYSPIARZ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 22

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 37 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania i poboru opłat na parkingu przy ul. S. Żeromskiego i pl. im. A. Mickiewicza w Świnoujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccbdd205-819e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000479/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania i poboru opłat na parkingu przy ul. S. Żeromskiego i pl. im. A. Mickiewicza w Świnoujściu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015785/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSIR/ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213286,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z montażem systemu płatnego parkowania i poboru opłat na parkingu przy ul. S. Żeromskiego i pl. im. A. Mickiewicza w Świnoujściu, w tym opracowanie projektu budowlano - wykonawczego oraz STWIOR na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego dostarczonego przez Zamawiającego, oraz wykonanie montażu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez zamawiającego, a także dostarczenie oprogramowania (aplikacji) i niezbędnego osprzętu do prawidłowego funkcjonowania systemu płatnego parkowania i poboru opłat.2. Wykonawca zapewni także bezpłatnie, w okresie 36 miesięcy, telefoniczną pomoc dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz zmian w konfiguracji programu obsługi we wszystkie dni tygodnia, przy czym szybkość reakcji w dni powszechne w godzinach 8:00 - 16:00 wynosić będzie 15 minut od momentu zgłoszenia awarii, w pozostałych dniach 2 godziny od momentu telefonicznego lub elektronicznego zgłoszenia awarii pod awaryjny numer telefonu lub adres mailowy.3. Wykonawca zapewni bezpłatne - zdalne usuwanie awarii systemu przez okres 36 miesięcy od daty wdrożenia programu.4. Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację programu obsługi systemu w okresie 36 miesięcy od daty wdrożenia programu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232134,48

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299259,01

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232134,48

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Logbit Paweł Mamak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372011334

7.3.3) Ulica: Warzymice 72/11

7.3.4) Miejscowość: Przecław

7.3.5) Kod pocztowy: 72-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232134,48

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

2021-04-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.