eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026551 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3652403

1.5.8.) Numer faksu: 71 3652782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0c201a-75c0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216765,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów, napraw i usuwania awarii urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. 3. Do zakresu przeglądów, napraw i usuwania awarii urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności od rodzaju urządzenia, należy w szczególności: 1) Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej; 2) Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin; 3) Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji; 4) Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy; 5) Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła; 6) Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe; 7) Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza; 8) Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących; 9) Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych; 10) Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania; 11) Kontrola i regulacja przepływu powietrza; 12) Kontrola i regulacja automatyki; 13) Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów; 14) Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin; 15) Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych; 16) Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa; 17) Spuszczenie wody przed okresem zimowym i napełnienie po okresie zimowym agregatu wody lodowej w Dolnośląskim Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu; 18) Pomiar wydajności wentylacji w pomieszczeniach skarbca w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu. 4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić w poniższych terminach: I przegląd – w terminie od 01 do 30 kwietnia 2021 r., II przegląd – w terminie od 01 do 30 września 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266620,97

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266620,97

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266620,97

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aklima Serwis Piotr Koncewicz Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822094362

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 7

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266620,97

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.