Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486185/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00509265/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00519682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00524959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00527461/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach ” w ramach programu „MALUCH + 2022 – 2029”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8450671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach ” w ramach programu „MALUCH + 2022 – 2029”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474b3349-7ef2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036843/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Adaptacja pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie przez UE – Next Generation EU Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2023.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1104850,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1– Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach przy Alei Jana Pawła II 24 na działce nr 1261/3Zakres rzeczowy zadania dla Części 1 określony jest w dokumentacjach projektowych:
1) „Termomodernizacja budynku Żłobka wraz z przebudową i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach przy Alei Jana Pawła II 24 na działce 1261/3” oraz „Errata do opisu technicznego projektu zagospodarowania terenu” i decyzji nr 488/23 z dnia 09 sierpnia 2023 r. (znak pisma AB.6740.425.2023.PW) zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę - w zakresie przebudowy obiektu / pomieszczeń / po byłej świetlicy socjoterapeutycznej na trzy sale przeznaczone na pobyt dzieci , szatnię , wiatrołap , pom porządkowe , łazienki , pom socjalne dla pracowników, węzły sanitarne oraz zmywalnię i pomieszczenie wydawanie posiłków i obejmuje min.:
Roboty w zakresie przebudowy obiektu
- wykonanie wyburzeń i zamurowani
- wykonanie ścian działowych z bloczków z betonu komórkowego
- wykonanie ścian w konstrukcji gipsowo – kartonowej ,
- wykonanie ściany oddzielenia pożarowego REI 120
- wykonanie obudowy przestrzeni otwartej w stropie płytami gipsowo – kartonowymi ognioodpornymi o klasie odporności REI 120,
- wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym,
- wykonanie posadzek ,
- wykonanie likwidacji miejsc zrzutu węgla,
- demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej,
- wykonanie instalacji elektrycznej ,
- wykonanie instalacji co,
- wykonanie instalacji wod – kan.,
- wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej,
- zakup i montaż mebli i rządzeń,
- zagospodarowanie terenu ( w tym min.: wykonanie tarasów, likwidacja miejsc do zrzutu węgla, wykonanie podestu, pochylni dla osób niepełnosprawnych i oraz chodników).
2) „Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego – Żłobek Miejski w Głuchołazach ul. Aleja Jana Pawła II 24, 48-340 Głuchołazy” w zakresie oznakowania terenu żłobka oraz pomieszczeń budynku parteru i I piętra obejmuje min.
Roboty w zakresie:
- zakupu i w montażu oznakowanie terenu Żłobka Miejskiego, zgodnie z opracowaną Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego (min. droga pożarowa, miejsce do ewakuacji, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, Hydrant) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ich montażu,
- zakup i montaż oznakowania pomieszczeń kondygnacji parteru i I piętra całego budynku Żłobka Miejskiego zgodnie z opracowaną Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ich montażu.
- wykonanie oraz montaż (na ścianie w obrębie dróg ewakuacyjnych) oprawionych w ramki i zabezpieczonych pleksą w formacie A3 po 3 sztuki opracowanych w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego planów ewakuacji dla każdej kondygnacji (tj. parteru i I piętra) budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach.
Uwaga:
Przedmiot zamówienia CZĘŚĆ 1 – Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach przy Alei Jana Pawła II 24 na działce nr 1261/3 nie obejmuje swoim zakresem:
- robót związanych z odrestaurowaniem pokrycia dachowego (DACH – dział 1.1) - pozycje kosztorysowe są wykreślone kolorem czerwonym w przedmiarze robót.
- robót związanych z montażem stolarki drzwiowej zewnętrznej (dział 1.2.1 - za wyjątkiem poz. 25 i poz. 27) pozycje kosztorysowe są wykreślone kolorem czerwonym w przedmiarze robót,
- innych prac przy elewacji (dział 1.2.2)– pozycje kosztorysowe są wykreślone kolorem czerwonym w przedmiarze robót,
- wykonania robót związanych z termomodernizacją (ociepleniem elewacji dział 1.2.3– pozycje kosztorysowe są wykreślone kolorem czerwonym w przedmiarze robót,
- wykonania robót związanych z likwidacją miejsc zrzutu węgla (dział 1.3.2) - pozycje kosztorysowe są wykreślone kolorem czerwonym w przedmiarze robót,
które dotyczą przedmiaru robót pn.: „Termomodernizacja budynku Żłobka wraz z przebudową i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach przy Alei Jana Pawła II 24 na działce 1261/3 – Termomodernizacja, Elewacja, Remont dachu i zagospodarowanie terenu” – branża Ogólnobudowlana
oraz nie obejmuje swoim zakresem:
- wykonania robót dotyczących montażu nawietrzaków okiennych (dział 1.3 poz. 42) - pozycja kosztorysowa jest wykreślona kolorem czerwonym w przedmiarze robót,
które dotyczą przedmiaru robót pn.: „Termomodernizacja budynku Żłobka wraz z przebudową i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po świetlicy terapeutycznej na potrzeby Żłobka Miejskiego w Głuchołazach przy Alei Jana Pawła II 24 na działce 1261/3 – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania” – branża Budowlana
Wykonawca musi wykonać wszelkie roboty oraz dostawy zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę nr 488/23 z dnia 09 sierpnia 2023 r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, oraz obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – załącznik nr 1A do SWZ – Dokumentacja techniczna Część 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 792406,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2- Wykonanie utwardzenia i placu zabaw w ramach zagospodarowania terenu dla obiektu Żłobka MiejskiegoZakres rzeczowy zadania określony jest w dokumentacji projektowej :
„Wykonanie utwardzenia i placu zabaw w ramach zagospodarowania terenu dla obiektu Żłobka Miejskiego” i dokonanym zgłoszeniu budowy lub wykonywania robót budowlanych PB-2 (brak wniesienia sprzeciwu z dnia 30.08.2023 r.) – w zakresie zagospodarowania i utwardzenia dojść oraz wykonania placu zabaw obejmuje min.:
Roboty w zakresie:
- wykonania robót rozbiórkowych istniejącego placu zabaw,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni piaskowej placu zabaw
- dostawy i montażu urządzeń placu zabaw,
- dostawę i montaż urządzeń małej architektury oraz ogrodzenia placu zabaw,
- wykonanie nasadzeń krzewów i traw niskich
Uwaga:
Przedmiot zamówienia CZĘŚCI 2 - Wykonanie utwardzenia i placu zabaw w ramach zagospodarowania terenu dla obiektu Żłobka Miejskiego nie obejmuje swoim zakresem:
- wykonania piaskownicy
- wykonania nawierzchni bezpiecznej z nawierzchni poliuretanowej
Nawierzchnię bezpieczną należy wykonać jako nawierzchnię bezpieczną z piasku gr. 30 cm ułożonego na warstwie geowłókniny.
Nawierzchnię wykonać z piasku o wielkości ziaren od 0,2 – 2 mm (bez cząsteczek pyłowych i iłowych, wielkość cząstek można określić za pomocą badania sitowego wg. EN 933-1:2012) i grubości minimum 300 mm (zgodnie z normą PN-EN 1177 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujących upadki). Nawierzchnię należy instalować w wykopie na równo z poziomem gruntu, w uformowanych obrzeżach gumowych.
Zdemontowane istniejące urządzenia zabawowe należy przewieźć na plac po byłym targowisku miejskim przy ul. Moniuszki w Głuchołazach i przekazać Zamawiającemu.
Wykonawca musi wykonać wszelkie roboty oraz dostawy zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, oraz obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej– załącznik nr 1B do SWZ – Dokumentacja techniczna Część 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 207535,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - Budowa wewnętrznej instalacji gazowej do kuchenek gazowych oraz instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia kuchni wraz z zapleczem w budynku Żłobka Miejskiego w GłuchołazachZakres rzeczowy dla Części 3 określony jest w dokumentacji projektowej :
„Budowa wewnętrznej instalacji gazowej do kuchenek gazowych oraz instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia kuchni wraz z zapleczem w budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach” i dokonanym zgłoszeniu budowy lub wykonywania robót budowlanych PB-2 (brak wniesienia sprzeciwu z dnia 31.10.2023 r.) w zakresie obejmuje min.:
Roboty w zakresie:
- wykonania wewnętrznej instalacji gazowej do zasilania 2 szt. kuchenek gazowych gastronomicznych o mocy Q=20 kW z konwekcyjnym piekarnikiem elektrycznym oraz 1 sz. taboretu gazowego o mocy Q=7 kW
- wykonanie mechanicznej wentylacji nawiewno - wywiewnej bez odzysku ciepła w pomieszczeniu kuchni,
- wyprowadzenie pionów ciepła technologicznego z kotłowni do nagrzewnicy centrali wentylacyjnej umiejscowionej na strychu budynku,
- wykonanie instalacji elektrycznej
Wykonawca musi wykonać wszelkie roboty oraz dostawy zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, oraz obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – załącznik nr 1C do SWZ – Dokumentacja techniczna Część 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 104907,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049248,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5722233,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049248,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany i Betoniarski Czarnecki Wiesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530003381
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 17
7.3.4) Miejscowość: Otmuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZARNECKI WIESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZARNECKI WIESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049248,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w zakresie Części 2 kwotę brutto 207 204,90 zł.
W Części 2 Zamawiający wskazał jako najkorzystniejszą ofertę, Ofertę nr 3 złożoną przez Konsorcjum Firm: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „ ATRA U” Jadwiga Flek- LIDER 48-300 Nysa, ul. Grodkowska 9, 2. PPHU INSTALEX Tomasz Świderski, Krystyna Świderska 48-300 Nysa, ul. Podolska 18, 3. ELBUD-KKT Piotr Kurowski 48-303 Nysa, ul. Piłsudskiego 62f.
Cena oferty: 523 980,00 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w Części 2 a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najwyżej ocenionej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169757,06 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148657,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753852,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148657,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany i Betoniarski Czarnecki Wiesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530003381
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 17
7.3.4) Miejscowość: Otmuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148657,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
- Modernizacja ulicy Karłowicza w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.