eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie › "Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2023 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2023 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://banie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2023 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0175e19e-76c9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027990/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2023 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.1.2022.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określa SWZ Rozdział XVIII. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ ZAŁĄCZNIKI SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2023 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej”.
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z przedszkola oraz szkół podstawowych na terenie gminy Banie na podstawie biletów miesięcznych. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów w wieku od 3 do 5 lat do i z przedszkola i szkół podstawowych na terenie gminy Banie na podstawie biletów jednorazowych.
4. Przewozy dotyczą dni nauki szkolnej od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup ulgowych imiennych biletów miesięcznych oraz ulgowych biletów jednorazowych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. 2018 r. poz. 295 ze zm.).
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania zakupu biletów miesięcznych oraz jednorazowych w przypadku zamknięcia/ograniczenia działalności szkół podstawowych i przedszkola z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii np. COVID-19.
7. Przewidywana ilość zakupionych biletów miesięcznych wynosi 211 szt. w dwie strony oraz 42 szt. biletów jednorazowych w dwie strony dla uczniów w wieku od 3 do 5 lat (w tym liczba uczniów w wieku 3 – 4 lat – 25, w wieku 5 lat – 17).
8. Zamawiający przewiduje, że liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 30%.
9. Poszczególne trasy zostały podzielone na strefy cenowe (I strefa 0- 3 km, II strefa 4 – 6 km, III strefa 7-9 km, IV strefa 10-12 km, V strefa 13-15 km, VI strefa 16-20 km). Liczba uczniów uwzględnionych w poszczególnych strefach została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
10. Wykonawca dostosuje się ściśle do rozkładu jazdy, który zostanie ustalony wspólnie z dyrektorami szkół oraz przedszkola na podstawie planu godzin lekcyjnych. Aktualny rozkład jazdy w podziale na poszczególne trasy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.
12. Zamawiający zapewni opiekę przez osoby dorosłe nad uczniami w trakcie dowozu i odwozu.
13. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom.
14. Kierowcy muszą być zatrudnieni u wykonawcy na podstawie umowy o pracę.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia o których mowa w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz. U. 2022 r. poz. 2201 ze zm.).
16. Przewozy będą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Zamawiający w tym przypadku finansuje jedynie przewóz uczniów do i z przedszkola i szkół podstawowych na podstawie biletów miesięcznych oraz na podstawie biletów jednorazowych.
17. Do wykonania zadania związanego z przedmiotem zamówienia wykonawca musi dysponować przynajmniej 8 autobusami (7 autobusów min. 50 miejsc siedzących i więcej oraz autobus rezerwowy min. 70 miejsc siedzących zabezpieczony na wypadek sytuacji, o której mowa w ust. 21 niniejszego rozdziału) wszystkie z zainstalowanymi systemami GPS, którymi wykonywany będzie przedmiot zamówienia.
18. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć wszystkie autobusy, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
19. Pojazdy przeznaczone do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania i warunki techniczne
do wykonywania tego typu usługi. Usługa dowozu uczniów musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
20. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów oraz muszą posiadać wystarczającą ilość siedzeń,
tak aby wszyscy przewożeni uczniowie mieli zapewnione miejsce siedzące.
21. W przypadku wystąpienia podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu, wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od jej wystąpienia, autobus zastępczy spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu, wykonawca zapewnia dowóz uczniów innym pojazdem spełniającym wymagania wskazane w niniejszej SWZ.
22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
23. Rozliczenie finansowe nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zamówionych biletów miesięcznych oraz jednorazowych według cen jednostkowych (brutto) podanych w ofercie. Rozliczenie będzie dokonywane w cyklu miesięcznym.
24. Wszystkie wymagania określone w SWZ oraz załącznikach do specyfikacji stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540187,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540187,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540187,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przesiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552007068

7.3.3) Ulica: Heyki 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-631

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540187,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.