eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Część I: Przebudowa dróg w Jastkowicach w systemie zaprojektuj i wybuduj Część II: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Pysznica Część III: Przebudowa dróg wewnętrznych w gminie Pysznica



Ogłoszenie z dnia 2021-03-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022353 z dnia 2021-03-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I: Przebudowa dróg w Jastkowicach w systemie zaprojektuj i wybudujCzęść II: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości PysznicaCzęść III: Przebudowa dróg wewnętrznych w gminie Pysznica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322

1.5.2.) Miejscowość: Pysznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 158410004

1.5.8.) Numer faksu: +48 158410017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pysznica.bip.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I: Przebudowa dróg w Jastkowicach w systemie zaprojektuj i wybudujCzęść II: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości PysznicaCzęść III: Przebudowa dróg wewnętrznych w gminie Pysznica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fdfbb4-65fa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg w miejscowościach Pysznica i Jastkowice

1.1.7 Przebudowa dróg na terenie Gminy Pysznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005102/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1898265 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1898264,94 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa drogi gminnej 101211R w Jastkowicach od km 0+000 do km 0+415 w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Projektowany zakres robót obejmuje min.: Opracowanie wielobranżowego (w razie potrzeby) projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami. Przygotowanie kompletnego wniosku, wraz z załącznikami. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. Projekty wykonawcze i STWiORB wymagają akceptacji Zamawiającego. Opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu oraz projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. Organizacja zaplecza budowy. Częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej. Przesunięcie słupów telekomunikacyjnych. Wykonanie odwodnienia w rejonie skrzyżowania. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej. Zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu. Wykonanie utwardzonych asfaltowych poboczy Wykonaniem kanału technologicznego. Profilowanie terenu. Roboty ziemne. Wykonanie nowej nawierzchni drogi. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Urządzenie terenów zielonych.Przebudowa drogi wewnętrznej w Jastkowicach dz. nr ewid. 3256 od km 0+000 do km 1+351 w systemie "zaprojektuj i wybuduj”. Projektowany zakres robót obejmuje min.: Opracowanie wielobranżowego (w razie potrzeby) projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami. Przygotowanie kompletnego wniosku, wraz z załącznikami. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. Projekty wykonawcze i STWiORB wymagają akceptacji Zamawiającego. Opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu oraz projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. Organizacja zaplecza budowy. Oświetlenie uliczne. Częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej gminnej. Wykonanie odwodnienia. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej. Zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu. Profilowanie terenu. Roboty ziemne. Wykonanie nowej nawierzchni drogi. Wykonanie nowego chodnika. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Urządzenie terenów zielonych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1214412,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Podborek dz. nr ewid 656/1, 470: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+028. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Podborek dz. nr ewid. 430, 251. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+478. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie utwardzonych poboczy asfaltowych, wykonanie odwodnienia drogi i chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej nr 101227R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Kręta dz. nr ewid. 3090. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+490. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie utwardzonych poboczy asfaltowych, wykonanie odwodnienia drogi i chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 282748,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 4764 oraz remont zjazdu, długość 310 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+310. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 703/5, 710/2, 711/2, 715/3, 719/8, 728/2, 729/2, 730/2, 734/1, długość 215 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+215. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 4. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 31 oraz remont zjazdu, długość 331 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+331. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 3061/5, długość 201 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+201. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 6. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica i Jastkowice dz. nr ewid. 1048 w Pysznicy i 3307 w Jastkowicach, długość 107 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowościach Pysznica i Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+107. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 7. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jastkowice, dz. nr ewid. 3232, 3234, długość 396 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+396. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 8. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jastkowice, dz. nr ewid. 3222 oraz remont zjazdu, długość 181 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+181. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 10. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Bąków, dz. nr ewid. 639, długość ok. 59 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bąków. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+059. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 401103,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1214412,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1235819,66

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1214412,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734677

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej - PD PROJEKT


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1214412,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282748,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471099,12

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282748,94

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181

7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282748,94

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401103,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592767,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401103,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734677

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401103,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.