eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piastów › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Piastów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 77 05 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umpiastow@piastow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.piastow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc51635-58cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008376/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo- rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307512/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 590000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na: „Sprawowaniu nadzoru i dozoru geologicznego podczas wykonywania prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych i opracowaniem właściwych dokumentacji w ramach przedsięwzięcia pn. " Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów" dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce” w ramach zadania inwestycyjnego: „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów - Pozyskanie wód termalnych do wykorzystania w instalacjach ciepłowniczych na terenie miasta”.
W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
1) Współpraca z Zamawiającym przy opracowaniu dokumentacji o udzielaniu zamówienia publicznego podczas wyłaniania firmy wiertniczej w celu wykonania otworu geotermalnego Piastów GT-1.
Opracowanie części technicznej dokumentacji przetargowej dla wykonania otworu wymienionego wyżej w tym między innymi:
 określenie minimalnych wymagań technicznych stanowionych potencjalnym Wykonawcom,
 określenie warunków udziału w postępowaniu,
 aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,
 opracowanie przedmiaru robót dla wszystkich robót,
 opracowanie harmonogramu robót,
 weryfikacja treści projektu robót geologicznych,
 udział w pracach komisji przetargowej do momentu wyboru Wykonawcy robót.
2) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego podczas wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”.
3) Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.
4) Opracowanie dokumentacji otworowej z wykonania otworu geotermalnego.
5) Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
6) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.
7) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą wierceń w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.
8) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad Wykonawcą otworu geotermalnego w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:
 doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
 nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
 przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
 kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac,
 opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
 nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
 nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na ternie objętym robotami,
 współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.
9) Badania laboratoryjne – wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie miedzy innymi:
 składu petrograficznego i właściwości fizyko-chemicznych skał,
 właściwości fizyko-chemicznych i przydatności do wykorzystania w balneoterapii wód termalnych,
 ustalenia składu gazu złożowego.
10) Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie:
 opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,
 przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia.
11) Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multiconsult Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260009785

7.3.3) Ulica: ul. Bonifraterska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.