Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487578/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dożywianie dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Lubań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756465920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@luban.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://luban.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dożywianie dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Lubań”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1795eaa8-77b5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033751/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dożywianie dzieci w przedszkolach na terenie gminy Lubań w 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.26.2022.EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych - świadczenie usługi dożywiania dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radogoszczy, Radostowie Średnim, Pisarzowicach i Kościelniku.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczanie następujących posiłków:
- śniadanie (min. 2 x w tygodniu ciepłe posiłki, w pozostałe dni kanapki, napoje do posiłków nie mlecznych- kawa z mlekiem zamiennie kakao; codziennie ciepła herbata),
- obiad ( zupa plus pieczywo, drugie danie, napój).
- podwieczorek ( np. jogurty, owoce, serki homogenizowane itp.).
Jadłospis należy ułożyć stosując naprzemiennie: surowce mięsne, rybne, kasze, ryże, makarony. Podstawą jadłospisu powinny być warzywa i owoce. Do każdego posiłku należy uwzględnić sezonowość oraz dostępność produktów, gramaturę oraz zapotrzebowanie na węglowodany, białka i tłuszcze. Należy zadbać nie tylko o urozmaicenie pod względem doboru produktów, lecz także sposobu ich przyrządzania i doboru technik obróbki kulinarnej (gotowanie, duszenie i pieczenie- ograniczyć smażenie). Przyrządzanie potraw nawet z tego samego produktu, ale w innym zestawieniu, z innymi dodatkami, oraz urozmaicenie pod względem smaku, asortymentu produktu, kolorystyki, zapachu i strawności zapobiegną monotonii pożywienia. Należy unikać powtarzania się potraw, czy też całych zestawów w jednym tygodniu. Posiłki należy przygotowywać tylko i wyłącznie z produktów naturalnych, świeżych i wysokiej jakości. Zaleca się ,aby dzieci spożywały w ciągu dnia 3-4 porcje mleka - 1 szklankę mleka można zastąpić ; jogurt naturalny ok 150 g, serek ziarnisty ok.300g,ser żółty ok 40 g, 2 plastry/
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638816,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638816,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638816,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering "SPRYTNA GOSPOSIA" Renata Jaracz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131290036
7.3.3) Ulica: Hutnicza
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING "SPRYTNA GOSPOSIA" Renata Jaracz
jakie przetargi wygrała firma
CATERING "SPRYTNA GOSPOSIA" Renata Jaracz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638816,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6"
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- "Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części".
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 91 im. Orląt Lwowskich przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.