eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwilcz › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Kwilczu.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Kwilczu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 613068228

1.5.8.) Numer faksu: 613068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kwilcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Kwilczu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccfc252-7c52-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023747/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Kwilczu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.23.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1421216,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 710608,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia.
1). Odpady przewidziane do odbioru z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK, zgodnie z katalogiem odpadów to w szczególności:
a) papier i tektura – 20 01 01
b) metal/tworzywa sztuczne/opakowania wielomateriałowe – 20 01 39
c) szkło – 20 01 02
d) bioodpady – 20 02 01
e) popiół z gospodarstw domowych – 20 03 01
f) odpady niebezpieczne – 20 01 13*/20 01 14*/20 01 15*/20 01 19*/20 01 29*
g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – ex 20 01 99
h) zużyte baterie i akumulatory – 16 06 01/16 06 02/16 06 03/16 06 04/16 06 05/20 01 33/20 01 34
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 20 01 35*/20 01 36
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe – 20 03 07
k) zużyte opony – 16 01 03
l) odpady budowlane i rozbiórkowe – 17 01 07/17 09 04
m) odpady tekstyliów i odzieży – 20 01 11/20 01 10
n) zmieszane odpady komunalne – 20 03 01
o) odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – 20 03 99.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r. polegających na:
3.1. odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych,
3.2. dostarczanie właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnego zbierania odpadów oraz harmonogramów odbioru odpadów komunalnych,
3.3. organizacji i obsługi minimum jednej, w trakcie obowiązywania umowy, mobilnej zbiórki odpadów oraz odbiorze, transporcie i zagospodarowania odpadów, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję w trakcie jej trwania. Odpady zbierane podczas mobilnej zbiórki:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe.
Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania mieszkańców o terminie i zasadach mobilnej zbiórki,
3.4. odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zebranych selektywnie od mieszkańców gminy Kwilcz zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kwilcz,
3.5. przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów i dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi MIenia Samorządowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870008259

7.3.3) Ulica: Gumna 16

7.3.4) Miejscowość: Kwilcz

7.3.5) Kod pocztowy: 64-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2023-01-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.