eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej (powtórzenie)



Ogłoszenie z dnia 2021-03-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017359 z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej (powtórzenie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 47 35 127

1.5.8.) Numer faksu: (22) 613 19 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej (powtórzenie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee94e04b-75d5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D-4/P/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonym do SWZ Formularzu cenowym.Zadanie 1Asortyment do zabiegów angioplastyki w zmianach o różnych stopniach trudności1.1. Stenty DES kobaltowo-chromowe uwalniające lek antyproliferacyjny – przeznaczone do zmian krótkich lub o pośredniej długości• stent ze stopu kobaltowo-chromowego• uwalniany lek antyproliferacyjny: sirolimus lub jego analog• lek uwalniany z biokompatybilnego polimeru• grubość przęsła stentu – nie większa niż 0.0032” dla wszystkich rozmiarów• szeroki zakres średnic stentów: od 2,25 mm do 4,0 mm (dostępne średnice: 2,25; 2,5; 2,75;• 3,0; 3,25; 3,5; 4,0 mm)• oferowany zakres długości stentów od co najwyżej 8.0 mm, do co najmniej 28 mm• stopień skrócenia stentu po rozprężeniu = 0% (przy ciśnieniu nominalnym)• profil wejścia – nie większy niż 0,017”• profil przejścia dla stentu zamontowanego na baloniku o średnicy 3.0 mm i długości 18 mm - nie większy niż 0.042”• ciśnienie RBP – co najmniej 16 atm., dla wszystkich średnic stentów• duża siła radialna – co najmniej 24 PSI dla wszystkich dostępnych rozmiarów• długość systemu dostarczającego – co najmniej 140 cm1.2. Prowadniki do angioplastyki wieńcowej, uniwersalne oraz do trudnej anatomii• co najmniej 20 różnych rodzajów prowadników specyficznie dostosowanych do charakteru• zmian i anatomii naczyń wieńcowych• dostępne prowadniki ze stopów metali oraz stalowe• dostępne długość prowadników - podstawowe 190 cm, oferowane również w długości 300 cm• ukształtowanie końcówki dystalnej: prosta lub o krzywiźnie „J”• dostępne prowadniki zapewniające duże podparcie• dostępne prowadniki z powłoką hydrofilną na całej długości• średnica prowadnika – nie większa niż 0,014”• dostępne prowadniki ze ściętym szpicem końcówki, o średnicy 0,009”• oferowane prowadniki specjalnego przeznaczenia, umożliwiające udrożnianie zmian twardych2. Dostawy sprzętu będą następowały w sposób ciągły poprzez magazyn komisowy.3. Płatności za przedmiot umowy dostarczony do magazynu komisowego będą dokonywane po jego wykorzystaniu.4. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy zestawienie wykorzystanego przedmiotu umowy, w zależności od intensywności jego wykorzystania – raz w miesiącu, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę.5. Podana w Formularzu cenowym ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.6. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej w obrębie danego zadania.7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.9. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment wymieniony w Formularzu cenowym musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.10. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daję podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty.11. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.12. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XV niniejszej SWZ.13. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 1 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji. Zapisy zawarte w SWZ należy traktować jako warunki udzielenia zamówienia.14. Podwykonawstwo1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abbott Medical Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9521701649

7.3.3) Ulica: Postępu 21B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-12 do 2023-03-11
2021-03-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.