eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik Górny › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łopiennik Górny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Łopiennik Górny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łopiennik Górny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopiennik Nadrzeczny 3A

1.5.2.) Miejscowość: Łopiennik Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-351

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lopiennikgorny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7e6d195-98d4-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Łopiennik Górny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e6d195-98d4-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025811/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łopiennik Górny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących usług na terenie Gminy
Łopiennik Górny:
1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy;
2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
3) dwukrotna zbiórka sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych od-padów wielkogabarytowych oraz zużytych opon ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Łopiennik Górny;
4) zapewnienie mieszkańcom gminy worków i pojemników na odpady zmieszane i segregowane – ilość worków na odpady zmieszane ok. 1178 szt./mc na odpady zmieszane i ok. 4712 szt./mc na odpady segregowane, oraz po 100 szt. worków czarnych, żółtych, zielonych, niebieskich i brązowych do Urzędu Gminy Łopien-nik Górny, 2 pojemniki 1100 l na odpady zmieszane, 1 pojemnik na bioodpady, 3 pojemniki 1100 l na odpady z tworzyw sztucznych, 2 pojemniki 1100 l na od-pady z papieru i tektury, 1 pojemnik 1100 l na odpady ze szkła;
5) przeprowadzenie kampanii informacyjnej wobec społeczności Gminy Łopien-nik Górny w zakresie zasad selektywnej zbiórki odpadów i harmonogramu zbiórek - wykonanie i dostarczenie do mieszkańców ulotek w ilości - 1300 szt.

Przewidywana ilość zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do odebrania w okresie 12 miesięcy z terenu Gminy Łopiennik Górny - 160 Mg, natomiast selektywnych odpadów komunalnych – 200 Mg (w tym ujęta jest ilość odpadów przewidzianych do odebrania z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i ze zbiórki odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon i odpadów elektrycznych i elektronicznych zbieranych w sposób selektywny - 70 Mg).

4.2. Charakterystyka Gminy Łopiennik Górny:
1) Powierzchnia gminy wynosi 10600 ha (106 km2).
2) Liczba mieszkańców faktycznie zamieszkujących na terenie Gminy Łopiennik Górny wynosi ok. 3034 osób (stan na dzień: 8 grudnia 2023 r.) Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba ludności może ulec zmianie o +/-2 % (tj. o ok. 60 osób).
3) Liczba wszystkich nieruchomości położonych w Gminie Łopiennik Górny - według złożonych deklaracji z których będą odbierane odpady komunalne wynosi ok. 1180 (+/-3%), z czego:
- w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej - 1178 gospodarstw
- w zabudowie wielorodzinnej - 19 gospodarstw, w 2 budynkach wielorodzinnych
4) Gmina liczy 15 miejscowości: Borowica, Dobryniów, Dobryniów Kolonia, Gli-niska, Krzywe, Łopiennik Dolny, Łopiennik Dolny Kolonia, Łopiennik Górny, Łopiennik Nadrzeczny, Łopiennik Podleśny, Majdan Krzywski, Nowiny, Ol-szanka, Wola Żulińska, Żulin. Ilość nieruchomości w poszczególnych miejsco-wościach zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
5) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zlokalizowany w miejscowości Łopiennik Dolny 43, przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): APGG” Sp z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE GABRIEL GORZEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387037658

7.3.3) Ulica: F. Nowowiejskiego 2/84

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-880

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.