eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bec2aa4-6fae-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012723/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce
pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki z dnia 19.12.2012 r. numer A- 8329/2012 i między innymi Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy. Jednym z głównych zakresów działalności jest zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD-38.11.Z). Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie. Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90%. i spełnia wymogi z art. 214 ust. 1 pkt 11ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec wymienionych w pkt III i przekazanie ich do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej.
Zamówienie obejmuje okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Miejsce świadczonej usługi odbierania odpadów komunalnych obejmuje obszar gminy Tarnowiec. Na tym terenie Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych.
Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady komunalne: (stan na dzień 22.11.2022 r.) wynosi 2463.
Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady ulegające biodegradacji (stan na dzień 22.11.2021 r.) wynosi 269.
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec z podziałem na:
- zmieszane niesegregowane odpady komunalne (20 03 01) ,
- odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny obejmujących: opakowania z papieru i tektury (15 01 01), zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06), opakowania ze szkła (15 01 07), odpady ulegające biodegradacji (20 02 01), popiół (ex 20 01 99),
Częstotliwość odbioru odpadów powinna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tarnowiec, tj.: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady, stanowiące odpady komunalne, odbierane z nieruchomości zamieszkałych będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż dwa razy w miesiącu; odpady komunalne zbierane w sposób selektywny takie jak: papier, metal, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło odbierane będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż dwa razy w miesiącu; zimne popioły w okresie od października do końca kwietnia raz w miesiącu.
Odpady objęte niniejszym zamówieniem, takie jak: niesegregowane odpady komunalne, opakowania z papieru i tektury, zmieszane odpady opakowaniowe, opakowania ze szkła, odpady ulegające biodegradacji Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania ich do Instalacji Komunalnej w Krośnie ul. Białobrzeska 108. Popiół Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na Składowisko odpadów w Krośnie. Przekazanie odpadów objętych zamówieniem do innych instalacji wskazanych przez Zamawiającego może nastąpić w drodze aneksu.
Ilości odpadów szacowanych do odbioru z nieruchomości objętych zamówieniem:
- niesegregowane odpady komunalne – 660 Mg,
- opakowania z papieru i tektury – 5 Mg,
- zmieszane odpady opakowaniowe – 240 Mg,
- opakowania ze szkła – 150 Mg,
- odpady ulegające biodegradacji – 60 Mg,
- popiół – 85 Mg,
Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie w okresach miesięcznych. Faktury za usługę Wykonawca ma wystawić po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przez okres trwania umowy. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury. Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego odbioru i transportu. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów. Rozliczenie wykonanej usługi będzie następować na podstawie zestawienia obejmującego ilość odebranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz cen jednostkowych ustalonych podczas negocjacji za odbiór i transport 1 Mg odpadów zmieszanych i segregowanych. Na potwierdzenie faktycznej ilości przekazanych odpadów Wykonawca dostarczy karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Po podpisaniu umowy, niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Projekt harmonogramu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić projekt przebiegu tras śmieciarek, który musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy. W sytuacjach nadzwyczajnych, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, dodatkowy termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca i zamawiający poinformują na swoich stronach internetowych, na tablicach ogłoszeń oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Jeżeli Wykonawca będzie posiadał informację o adresach nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, a które nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących bezawaryjne, terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, jeżeli jest to wynikiem jego działalności. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony danych osobowych zawartych w ewidencji właścicieli nieruchomości. Dane zawarte w ewidencji Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz.1781). Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące usługi związane bezpośrednio z odbiorem odpadów komunalnych (kierowanie pojazdami specjalistycznymi do odbioru odpadów, załadunek odpadów) świadczyć je będą w okresie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną. Wykonawca obowiązany jest do naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, ogrodzeń, wjazdów, itp.). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu w związku z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów oraz wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, prowadzony przez Wójta Gminy Tarnowiec. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z zachowaniem należytej staranności, odpowiada za przebieg oraz terminowe zgodne z harmonogramem wykonanie usługi zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o . o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003

7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.