eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych na rok 2023-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych na rok 2023-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037

1.5.8.) Numer faksu: 65 5453506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/835067

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych na rok 2023-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be89243b-8903-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059963/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług społecznych z zakresu wspierania rodziny i wspierania osób niepełnosprawnych w latach 2023-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 545000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmująca działania w zakresie wspierania rodziny: Lokalny Klub Rodzinny (dalej LKR), przy czym:
Celem LKR jest zapewnienie rodzinom z małymi dziećmi (od urodzenia do 5. roku życia) dostępu do dobrej jakości usług społecznych, dzięki uczestnictwu rodzin w spotkaniach poprawia się jakość ich życia oraz wzrosną ich możliwości życiowe i edukacyjne. W szczególności: wsparcie rodzin z małymi dziećmi (do 5 roku życia) z gminy Rawicz w obszarze emocjonalnym oraz społecznym w okresie realizacji usługi; budowanie i rozwijanie kompetencji rodzicielskich opiekunów małych dziećmi wśród rodzin korzystających z usługi LKR; wspieranie rozwoju małych dzieci, poprzez aranżację bezpiecznej i uczącej przestrzeni oraz prowadzenie grup zajęciowych, dostosowanych do potrzeb uczestników LKR; integracja rodzin biorących udział w zajęciach Klubu; wspieranie rodziców, uczestniczących w zajęciach, w procesie wychowania małych dzieci; promocja idei wolontariatu rodzinnego oraz motywowanie do aktywnego włączenia się rodzin z małymi dziećmi w funkcjonowanie środowiska lokalnego, w tym pobudzanie do aktywności obywatelskiej.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, konsultacje specjalistyczne oraz wydarzenia kulturalno-edukacyjne. Zakres i forma działań powinny uwzględniać wiek i potrzeby dzieci i ich rodziców.
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 110.
- liczba przeprowadzonych zajęć dla rodzin z małymi dziećmi ( w godzinach) : 300.
- liczba przeprowadzonych konsultacji specjalistycznych: 30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 242500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmująca działania w zakresie wspierania rodziny: Klub Aktywności Lokalnej (dalej KAL), przy czym:
Celem KAL jest zapewnienie wzrostu aktywności obywatelskiej mieszkańców dwóch (2) wsi na terenie gminy Rawicz. W szczególności: nabycie nowych umiejętności z zakresu zagospodarowania czasu wolnego; wzmocnienie integracji międzypokoleniowej oraz integracji środowiska lokalnego, w tym z osobami z wysokiego ryzyka socjalnego; wzrost umiejętności samoorganizacji społeczności lokalnej, promocja idei samopomocy i pomocy sąsiedzkiej; rozwój wolontariatu akcyjnego i długoterminowego wśród mieszkańców terenów wiejskich.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi: prowadzenie dwóch (2) Klubów – po jednym Klubie na każdej z lokalizacji, prowadzenie warsztatów tematycznych oraz inicjatywy społeczne. Zakres i forma działań powinny uwzględniać potrzeby i zainteresowania uczestników.
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 20.
- liczba przeprowadzonych warsztatów tematycznych ( w godzinach): 24.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 74000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 obejmującą działania w zakresie wspierania rodziny: Akademia Życia (dalej AŻ), przy czym:
Celem AŻ jest zapewnienie wzrostu aktywności społecznej wśród osób starszych i z niepełnosprawnościami zamieszkujących gminę Rawicz. W szczególności: zwiększenie integracji międzypokoleniowej i wewnątrzpokoleniowej wśród osób starszych i z niepełnosprawnościami, zamieszkujących gminę Rawicz; nabycie umiejętności z zakresu rękodzieła przez uczestników spotkań; wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zdrowego stylu życia wśród uczestników spotkań;
usprawnienie funkcji poznawczych wśród osób starszych oraz z niepełnosprawnościami uczestniczących w spotkaniach Akademii Życia; pobudzenie aktywności obywatelskiej wśród mieszkańców gminy Rawicz w szczególności osób starszych.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi: prowadzenie warsztatów, w blokach tematycznych w dwóch lokalizacjach na terenach gminy Rawicz, w tym minimum jedna lokalizacja na ternie wiejskim. Ponadto organizowanie wydarzeń kulturalnych w każdej z Akademii.
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 40.
- liczba przeprowadzonych warsztatów tematycznych ( w godzinach): 60.
- liczba zorganizowanych wydarzeń kulturalnych: 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 obejmującą działania w zakresie wspierania osób niepełnosprawnych: Klub Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi (dalej KS), przy czym:
Celem prowadzenia KS jest wspieranie aktywności społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi w ich własnym środowisku. W szczególności: nabywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia i kształtowania po-prawnych relacji z otoczeniem; zwiększenia zaradności i samodzielności życiowej, a także integracji społecznej (zasada deinstytucjonalizacji); przełamywanie izolacji społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi; doskonalenie umiejętności radzenia sobie w codziennych sytuacjach życiowych i społecznych; pogłębianie zainteresowań i aktywne wypełnianie wolnego czasu.
Zakres działań w ramach świadczenia usługi:
- warsztaty tematyczne w formie grupowych treningów umiejętności społecznych np.: trening kulinarny, trening umiejętności praktycznych, trening umiejętności spędzania czasu wolnego: zainteresowanie rękodziełem, trening zdrowego stylu życia, zajęcia muzyczno-ruchowe oraz inne zajęcia wynikające z potrzeb uczestników;
- grupa wsparcia dla osób chorych na schizofrenię - zajęcia w formie spotkań grupowych z specjalistą;
- udział w życiu kulturalnym – kino, spektakle teatralne, itp.;
- poradnictwo psychologiczne (dla mieszkańców zakwalifikowanych do korzystania z usługi i/lub członków rodzin).
Minimalne wskaźniki do osiągnięcia przez Wykonawcę, w pełnym okresie realizacji zamówienia:
- liczba osób biorących udział w zajęciach: 20.
- liczba przeprowadzonych warsztatów tematycznych w formie grupowych treningów umiejętności społecznych ( w godzinach): 80.
- liczba przeprowadzonych spotkań grupy wsparcia dla osób chorych na schizofrenię: 20.
- liczba wydarzeń kulturalnych: 9.
- liczba spotkań w zakresie poradnictwa psychologicznego dla rodzin: 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Rawicz Aktywności Pozytywnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991961323

7.3.3) Ulica: gen. Grota Roweckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-11 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Rawicz Aktywności Pozytywnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991961323

7.3.3) Ulica: gen. Grota Roweckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-11 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.