eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa opakowań, testów, etykiet, naboi do sterylizacji plazmowej oraz artykułów pomocniczych.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015755 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa opakowań, testów, etykiet, naboi do sterylizacji plazmowej oraz artykułów pomocniczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: św. Józefa 53-59

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 566793496

1.4.8.) Numer faksu: 566793682

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015755

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00015482/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
a) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie materiałów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań:Zadanie Nr 1 – 7 518,00 złZadanie Nr 2 – 11 069,16 zł Zadanie Nr 3 – 23 515,50 złZadanie Nr 4 – 10 440,00 złZadanie Nr 5 – 17 025,00 złZadanie Nr 6 – 12 780,00 złZadanie Nr 7 – 5 838,00 złZadanie Nr 8 – 26 700,00 złZadanie Nr 9 – 6 383,10 złbrutto, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzający ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, także nw. podmiotowy środek dowodowy potwierdzający okoliczności z art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, tj.:- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, także nw. podmiotowy środek dowodowy potwierdzający okoliczności z art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, tj.:- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Po zmianie:
a) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie materiałów medycznych o wartości minimum dla poszczególnych zadań:Zadanie Nr 1 – 7 518,00 złZadanie Nr 2 – 11 069,16 zł Zadanie Nr 3 – 23 515,50 złZadanie Nr 4 – 10 440,00 złZadanie Nr 5 – 17 025,00 złZadanie Nr 6 – 12 780,00 złZadanie Nr 7 – 5 838,00 złZadanie Nr 8 – 26 700,00 złZadanie Nr 9 – 6 383,10 złbrutto, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzający ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W odniesieniu do dostaw (umów) w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.

2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.