eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGI GMINNE W JERZMANOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350962245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rajska 24

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895023

1.5.8.) Numer faksu: 123895023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwgjerzmanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwgjerzmanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3444bd8-6bea-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035433/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór ,transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzacych z oczyszczalni ścieków w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWG.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie pn. „Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków
w Szklarach w 2023 roku”
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
3. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych:
• osadów ściekowych o kodzie 19 08 05,
• osadów z zawartością tzw. skratek o kodzie 19 08 01,
• osadów z zawartością piaskowników o kodzie 19 08 02,
pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Żary oraz z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Szklary, w sposób określony w ofercie wykonawcy, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych.
4. Zamówienie obejmuje także transport opisanych w pkt 3 osadów ściekowych ze wskazanych powyżej oczyszczalni ścieków oraz udostępnienie szczelnych kontenerów
w celu ciągłego gromadzenia osadów na oczyszczalniach.
W ramach zamówienia Zamawiający wymaga ciągłego udostępnienia co najmniej
3 kontenerów w następującej konfiguracji:
• dwóch kontenerów, np. hakowe, samowyładowcze (jeden o wielkości 12-20m3 na osad oraz jeden o wielkości 3-5 m3 na skratki i piasek) na plac oczyszczalni ścieków w Żarach,
• jednego kontenera (o wielkości 12-20 m3 na osad) na plac oczyszczalni ścieków
w Szklarach.
Kontenery powinny przystosowane do rodzaju zastosowanego środka transportu umożliwiającego samo-załadunek kontenera.
5. Przewidywana, szacunkowa ilość osadów w skali roku, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi:
a) Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) - ok. 440 Mg,
b) Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 20 Mg
c) Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 20 Mg
Ilość osadów przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania w skali miesiąca to średnio:
a) Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) - ok. 36,66 Mg,
b) Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 1,66 Mg,
c) Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 1,66 Mg.
Powyższe ilości są uzależnione od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach.
6. Stosowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych może odbywać się wyłącznie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2021 roku, poz. 779, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
7. Oferent musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania odpadów, zagospodarowania osadów ściekowych oraz transportu osadów ściekowych.
8. Oferent musi posiadać aktualne zezwolenia i dopuszczenia związane z realizacją zadania zgodnie z ustawą o odpadach, a w szczególności:
• zezwolenia na transport osadów,
• pozwolenia na prowadzenie działalności przetwarzania odpadów,
• zezwolenia na zagospodarowanie osadów ściekowych.
9. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany do oznaczania
w każdej karcie przekazania odpadów rodzaj procesu przetwarzania, któremu powinien zostać poddany odpad oraz kod odpadu.
10. Wywóz osadów odbywać się będzie co najmniej raz w miesiącu (z częstotliwością uzgodnioną w drodze porozumienia stron). Obowiązek odebrania osadów od Zamawiającego aktualizuje się za każdym razem, z chwilą złożenia zamówienia przez Zamawiającego (w formie telefonicznej lub pisemnej). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi w terminie maksymalnym do 72 godzin od momentu otrzymania informacji o zapotrzebowaniu.
11. Odbiór osadów będzie potwierdzany Kartą Przekazania Odpadów (wg aktualnych wzorów kart zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa) sporządzaną każdorazowo przy odbiorze osadów w systemie Bazy Danych o Odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia każdej partii odebranych osadów i sporządzenia na tę okoliczność dokumentu.
12. Po odebraniu przez Wykonawcę komunalnych osadów ściekowych od Zamawiającego pełna odpowiedzialność za nie, przechodzi na Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty
Oferta nr 1 na kwotę 270.864,00 zł
Oferta nr 2 na kwotę 223.972,13 zł
Oferta nr 2 została odrzucona.
Natomiast cena oferty nr 1 – konsorcjum: Lider: KOP-EKO sp. z o.o, Zalesiany 1, 32-420 Gdów oraz Partner: F.U.H KOP-EKO Karol Trzupek, Zalesiany 1, 32-420 Gdów, znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 259.200,00 zł brutto. Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.
Wobec powyższego uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.