eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f07e13d-8aa1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach należących do Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.96.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276665,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług kompleksowego sprzątania własnym sprzętem i środkami pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Zduńska Wola, zwanego dalej „Urzędem Miasta” zlokalizowanych przy ul. Stefana Złotnickiego 3, 12 i 13 o łącznej powierzchni ok. 1 806 m2, w zakresie:
1) kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowo – administracyjnych, sal konferencyjnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów;
2) mycia okien wraz z praniem i prasowaniem firan i zasłon, czyszczeniem żaluzji poziomych, rolet okiennych oraz czyszczeniem lamp, czujek ruchu, odkurzaniem i czyszczeniem kratek wentylacyjnych;
3) wykonania polimeryzacji (akrylowania) podłóg;
4) wykonania doczyszczania maszynowego posadzek i schodów lastrykowych oraz polerowania posadzek;
5) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi / gresem;
6) prania wykładzin dywanowych, dywanów i chodników;
7) prania tapicerki meblowej;
8) zapewnieniu dodatkowej osoby w ramach zastępstwa za pracownika Zamawiającego podczas jego nieobecności;
9) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej;
oraz budynku Inkubatora Inicjatyw Społecznych zlokalizowanego przy ul. Łaskiej 38 o łącznej powierzchni ok. 280 m2 w zakresie:
10) kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku, korytarzy, klatki schodowej oraz sanitariatów i pomieszczenia socjalnego;
11) mycia okien wraz z praniem firan, czyszczeniem rolet okiennych oraz czyszczeniem lamp i czujek ruchu;
12) wykonania czyszczenia posadzek pokrytych płytkami ceramicznymi;
13) prania wykładzin dywanowych, dywanów i chodników;
14) prania tapicerki meblowej;
15) wykonania konserwacji parkietu;
16) zapewnieniu stałych i systematycznie uzupełnianych dostaw środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ


Ciąg dalszy z 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania lub skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) w zakresie określonym w ust. 3:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może nastąpić po zrealizowaniu przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w zakresie danej usługi, która została również przewidziana w zamówieniu opcjonalnym,
b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy,
c) o skorzystaniu z prawa opcji oraz jego zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy ……………… . Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych),
d) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji,
e) jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i niniejszej umowie,
f) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy,
g) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany;
2) w zakresie określonym w ust. 4:
a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania na usługi,
b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy (do momentu rozliczenia ostatniej faktury Vat),
c) o skorzystaniu z prawa opcji, jego zakresie Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w formie oświadczenia woli w postaci elektronicznej poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy ……………… po zebraniu danych ze wszystkich protokołów odbioru usług wykonanych w ramach niniejszej umowy,
e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji rozliczenie usługi nastąpi przy zastosowaniu stawek określonych w ofercie Wykonawcy,
f) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy lub jej zmiany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358602,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739441,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358602,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clean Perfect Plus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5223177637

7.3.3) Ulica: ks. Jana Chrośckiego 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-404

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358602,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.