eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35792a0-7a1f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021846/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie I etap. Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru, w ramach której planowane do wykonania są roboty budowlane obejmujące swym zakresem:
1. przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie - Etap I realizacji inwestycji,
2. usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej napowietrznej,
3. wykonanie zasilania elektroenergetycznego oczyszczalni.
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Starym Wiązowie – etap I wraz z robotami towarzyszącymi, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz Dostawców materiałów.
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a ponadto obejmuje:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w próbach i czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;
5) zapewnienie systematycznego monitorowania przebiegu realizacji inwestycji oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji prac przez Wykonawcę robót budowlanych;
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych;
7) nadzór inwestorski branżowy nad realizacją prac;
8) udział w naradach roboczych/radach budowy na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy;
9) udział w procesie przygotowania i kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
10)mediacje i rozjemstwo w sporach oraz wspieranie działań Zamawiającego związane z realizacją projektu;
11)bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
12)kontrolę prawidłowości rozliczeń wartości wykonanych robót w stosunku do faktycznie wykonanych prac przez wykonawcę;
13)sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
14) prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
15)akceptacja wniosków materiałowych Wykonawcy dla materiałów zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych ze źródeł wskazanych przez wykonawcę robót budowlanych;
16)stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
17)nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych;
18)weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami;
19)prowadzenie stałej kontroli w zakresie zatrudnionej na placu budowy przez Generalnego Wykonawcę kadry pracowniczej, podwykonawców i dalszych podwykonawców, a także informowanie inwestora o nieprawidłowościach w tym zakresie;
20)koordynowanie i wydawanie Wykonawcy robót budowlanych i innym Wykonawcom, wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z poszczególnymi Wykonawcami robót budowlanych i Zamawiającym;
21)rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej;
22)uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego, jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia takich zmian;
23)sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
24)przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających m. in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jakość używanych materiałów, stan zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie itp.;
25)zapewnienie podejmowania przez Wykonawcę robót budowlanych przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych;
26)sprawdzenie ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itp., za które Wykonawca robót budowlanych jest odpowiedzialny zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia otrzymania,
27)zatwierdzanie opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowych i instrukcji obsługi, w celu ułatwienia przekazywania obiektu do eksploatacji Zamawiającemu;
28)weryfikacja i akceptacja wyników wszelkich prób i badań przed oddaniem obiektu do eksploatacji;
29)sporządzanie pisemnych opinii dotyczących wad obiektu uznanych za „nie nadające się do usunięcia”.
30)żądanie od Wykonawcy robót budowlanych, Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
31)dokonywanie raz w roku przeglądu technicznego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów;
32)informowanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych lub nie objętych zamówieniem podstawowym. W/w roboty muszą być zgodne z zachowaniem zasad ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót. Opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie kontroli w trakcie ich realizacji;
33)w przypadku niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy robót budowlanych
z zobowiązań wynikających z umowy, dochodzenie należnych kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań poprzez sporządzanie wniosków wraz
z uzasadnieniem oraz naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych
z określeniem ich wysokości zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane oraz zasadami ogólnymi wynikającymi z ustawy Kodeks cywilny i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zaistnienia ww. okoliczności, reprezentowanie Zamawiającego w sądzie;
34)przedłożenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji;
35)przygotowanie materiałów na spotkania organizowane przez Zamawiającego
z przedstawicielami mediów. Jednocześnie obowiązuje zakaz udzielania jakichkolwiek informacji osobom trzecim (np.: w formie komentarza lub opinii) na temat realizacji przedmiotu umowy, bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym;
36)w przypadku przerwania umowy na roboty budowlane pełnienie powyżej wymienionych obowiązków podczas realizacji umowy na roboty budowlane będącej kontynuacją robót umowy przerwanej;
37)w przypadku przerwania umowy na roboty budowlane z jakiejkolwiek przyczyny rozliczenie jej w terminach i na zasadach określonych przez Zamawiającego;
38)w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę sporządzenie inwentaryzacji wykonanych prac, w celu ostatecznego ich rozliczenia;
39)w przypadku przerwania umowy na roboty budowlane dokonanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi, itp.
40)Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy;
41)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za podejmowane czynności, lub bezczynność;
42)Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco kontrolować wykonywane roboty, a także stawiać się na terenie budowy:
a) minimum raz w tygodniu (w dni robocze) w czasie realizacji robót budowlanych, dokumentując to poprzez dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy;
b) niezwłocznie na każde wezwanie przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENVI KONSULTING Marek Gazda

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENVI KONSULTING Lucyna Stecuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471917575

7.3.3) Ulica: J. Brzechwy 3

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-305

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.