eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5852f73e-942f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079243/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
• Zadanie I - Modernizacja dwóch obiektów sportowych typu Orlik, zlokalizowanych na terenie Gminy Trzebnica, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej: „OPZ”.

2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie między innymi:
ZADANIE I – Modernizacja dwóch obiektów sportowych typu Orlik zlokalizowanych na terenie Gminy Trzebnica
1. Modernizacja boiska sportowego typu ORLIK w Ujeźdźcu Wielkim
a) gruntowne wyczyszczenie granulatu oraz piasku kwarcowego za pomocą specjalistycznej maszyny i uzupełnienie wypełnienia trawy syntetycznej granulatem w ilości 2 tony,
b) wymiana siatek na piłkochwytach głównych z osprzętem,
c) wymiana opraw na nowe LEDowe,
d) utylizacja materiałów z rozbiórki
2. Modernizacja boiska sportowego typu ORLIK w Trzebnicy
a) wymiana trawy syntetycznej
i. demontaż i utylizacja istniejącej trawy syntetycznej,
ii. rozebranie obrzeży trawnikowych,
iii. wykonanie ławy betonowej pod ściankę oporową po obrysie boiska,
iv. montaż ścianki oporowej żelbetowej L-50 o wymiarach 49x30 cm z wypełnieniem spoin,
v. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o uziarnieniu 4-31,5 grubości po zagęszczeniu 20 cm,
vi. wykonanie górnej warstwy podbudowy z miału kamiennego o grubości po zagęszczeniu 3 cm,
vii. dostarczenie i ułożenie trawy syntetycznej o parametrach opisanych w OPZ,
vii. wypełnienie trawy syntetycznej piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM,
b) pozostałe roboty przy boiskach
i. wymiana opraw na nowe LEDowe o parametrach opisanych w OPZ,
ii. wymiana siatki na piłkochwycie głównym z osprzętem (od strony parkingu),
iii. wymiana siatki na piłkochwycie bocznym z osprzętem,
iv. zakup i dostarczenie słupków wraz z siatką do koszykówki,
v. utylizacja materiałów z rozbiórki,
c) remont schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych
i. uzupełnienie tynków zewnętrznych i rozebranie posadzek z płytek,
ii. ułożenie nowych posadzek wraz z cokolikami z płytek ceramicznych 30x30 cm
układanych na klej na schodach zewnętrznych, podjeździe dla osób niepełnosprawnych i podeście,
iii. wykonanie wyprawy z tynku elewacyjnego cienkowarstwowego akrylowego na ściankach bocznych podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
iv. wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i powłoki malarskiej na barierkach dla osób niepełnosprawnych
d) roboty dodatkowe
i. montaż grodzenia z siatki no rozstawie 3 m i wysokości dostosowanej do istniejącego ogrodzenia od strony parkingu (ok. 3 m),
ii. montaż bramy z furtką o wym. 250x250 cm,
iii. montaż stopni blokowych betonowych o wymiarach 15x35x100 cm pod bramą jw,
iv. zakup o dostawa najazdu dla samochodów osobowych i dostawczych o wysokości 23 cm i nośności do 3,5 t. Najazd stalowy ocynkowany przenośny.


UWAGA!!!
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odkrywek w trzech wskazanych punktach istniejącej rury wodociągowej przebiegającej pod boiskiem celem dokonania inspekcji jej stanu technicznego przez przedstawicieli Zamawiającego.
2) Nawierzchnia poliuretanowa oraz warstwa stabilizująca mają spełniać wymagania ujęte w dokumentacji projektowej oraz być zgodne z normą PN–EN 14877:2014 lub jej równoważną.
3) Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne dla trawy syntetycznej produkt o następujących parametrach:
• Typ produkcji : tuftowana,
• Podkład : poliuretanowy
• Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2 700 g
• Waga włókien na m2 – min. 1 500 g
• Rodzaj i skład włókien – włókna proste monofilowe, 100% PE,
• Grubość włókien – min. 360 mikronów
• Ilość pęczków na m2 – min. 10 000 szt.
• Ilość włókien na m2– min. 142 000 szt.
• łączenie klejone po starzeniu: min. 150 N/ 100mm
• siła wyrywania pęczka trawy po starzeniu: min. 75N
• Wysokość włókna ponad podkładem : 45mm
• Ciężar włókna (dtex) – min. 14 000
• Kolor – dwa odcienie zieleni (dwa rodzaje włókien)
• Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1500 mm/h
• Mata elastyczna shockpad prefabrykowana 10mm

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• dla zadania I stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do OPZ
• dla zadania II stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ w tym projektu, STWiOR, sporządzonych przez Jednostkę projektowania. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 673432,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

• Zadanie II - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Skoroszów na terenie dz. nr 210/1 AM-1 na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Inargo Pracownia Projektowa Wojciech Hercuń, z siedzibą w Trzebnicy, 55-100 Trzebnica, zwaną dalej „Jednostką projektowania”.
2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie między innymi:
ZADANIE II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie
a) nawierzchni ciągów pieszych, w tym:
i. robót ziemnych,
ii. ław pod krawężniki,
iii. montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej,
iv. wzmocnienia podłoża piaskiem stabilizowanym cementem o gr. warstwy 10 cm (zgodnie z rys. A_07),
v. podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 o gr. warstwy 15 cm (zgodnie z rys. A_07),
vi. ułożenie kostki betonowej w kolorze szarym o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. warstwy 5 cm (zgodnie z rys. A_07);
b) nawierzchni sportowej, w tym:
i. robót ziemnych,
ii. obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej,
iii. zagęszczonej podsypki piaskowej (warstwa odsączająca) o gr. warstwy 25 cm (zgodnie z rys. A_07),
iv. podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 4,0-31,0 mm o gr. warstwy 12 cm (zgodnie z rys. A_07),
v. podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0,1-5 mm o gr. warstwy 3 cm (zgodnie z rys. A_07),
vi. podbudowę systemową – warstwę stabilizującą typu ET układaną mechanicznie o gr. 35 mm jako mieszankę żwiru suszonego (2-5 mm), granulatu gumowego SBR (1-4 mm) i kleju (żywicy poliuretanowej),
vii. nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej o gr. 10 cm z granulatu kauczukowego EPDM o średnicy 1-4 mm i żywicy poliuretanowej,
viii. malowania linii segregacyjnych o szerokości 5 cm boisk do piłki ręcznej i siatkowej(zgodnie z rys. A_01);
c) wyposażenia boisk, w tym:
i. wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego B20 pod słupki bramek piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki,
ii. zakup i osadzenie tulei pod słupki piłki ręcznej, uniwersalnej siatkówki i tenisa,tablic koszykówki,
iii. zakup i ustawienie w gotowych tulejach bramek do piłki ręcznej, tablic koszykówki oraz słupków piłki siatkowej wielofunkcyjnych z mechanizmem naciągowym (badminton, tenis, siatkówka),
iv. zakup i dostarczenie siatek do siatkówki, tenisa, bramek do piłki ręcznej;
d) ogrodzenie boisk, w tym:
i. ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 2,5 m i wysokości 3,0 m (zgodnie z rys. A_05),
ii. brama wejściowa z furtką o wym. 2,5x2,5 m (zgodnie z rys. A_05),
iii. dwa piłkochwyty o wym. 12,0x6,0 m (zgodnie z rys. A_06);
e) pozostałe wyposażenie i prace, w tym:
i. zakup i montaż ławek (2 szt.), śmietnika (1 szt.), wycieraczki stalowej 150x150 cm (1 szt.) i stojaka rowerowego – 1 szt. (zgodnie z rys. A_01 i opisem w projekcie),
ii. równomierne rozścielenie zdjętego uprzednio humusu na przyległym terenie, oczyszczenie nawierzchni z resztek gruzu i zanieczyszczeń, splantowanie, obsianie trawą, zwałowanie i przykrycie nasion grabiami lub wałem z kolczatką,
iii. wywiezienie nadmiaru urobku,
iv. obsługa geodezyjna.

UWAGA!!!
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odkrywek w trzech wskazanych punktach istniejącej rury wodociągowej przebiegającej pod boiskiem celem dokonania inspekcji jej stanu technicznego przez przedstawicieli Zamawiającego.
2) Nawierzchnia poliuretanowa oraz warstwa stabilizująca mają spełniać wymagania ujęte w dokumentacji projektowej oraz być zgodne z normą PN–EN 14877:2014 lub jej równoważną.
3) Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne dla trawy syntetycznej produkt o następujących parametrach:
• Typ produkcji : tuftowana,
• Podkład : poliuretanowy
• Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2 700 g
• Waga włókien na m2 – min. 1 500 g
• Rodzaj i skład włókien – włókna proste monofilowe, 100% PE,
• Grubość włókien – min. 360 mikronów
• Ilość pęczków na m2 – min. 10 000 szt.
• Ilość włókien na m2– min. 142 000 szt.
• łączenie klejone po starzeniu: min. 150 N/ 100mm
• siła wyrywania pęczka trawy po starzeniu: min. 75N
• Wysokość włókna ponad podkładem : 45mm
• Ciężar włókna (dtex) – min. 14 000
• Kolor – dwa odcienie zieleni (dwa rodzaje włókien)
• Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1500 mm/h
• Mata elastyczna shockpad prefabrykowana 10mm

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• dla zadania I stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do OPZ
• dla zadania II stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ w tym projektu, STWiOR, sporządzonych przez Jednostkę projektowania. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.5.) Wartość części: 368257,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 917000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1002000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmel - korty, boiska sportowe Tomasz Molus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151540874

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmel - korty, boiska sportowe Tomasz Molus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151540874

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.