eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skaryszew › Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM ORLĄT LWOWSKICH W SKARYSZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 5

1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspskaryszew.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.skaryszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4312d807-9371-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086895/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa owoców, warzyw do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia - szacunkowa dostawa owoców, warzyw.
Marchew – 6000kg. Pietruszka – 1200kg Seler – 1320kg. Por – 660kg. Cebula – 960kg. Buraki ćwikłowe – 2160kg. Jabłka – 9600kg. Ogórki kiszone – 840kg. Kapusta biała – 1200kg. Kapusta kiszona – 1440kg. Kapusta pekińska – 600kg. Kapusta granatowa – 600kg. Kalafior świeży – 330kg. Fasola średnia Jaś – 240kg. Banany – 5000kg. Cytryny – 216kg. Pomarańcze – 2100kg. Gruszki – 600kg. Mandarynki– 1080kg. Ziemniaki – 12000kg. Natka zielonej pietruszki/pęczek – 600. Botwina/pęczek –150. Ogórek świeży – 1560kg. Sałata /szt – 720. Pomidor – 720kg. Brokuł świeży -360kg. Kapusta granatowa w słoikach 900ml– 180szt. Soczewica czerwona – 480kg. Fasolka szparagowa– 200kg. Koperek/pęczek – 600 szt. Papryka świeża– 800kg. Awokado kg – 24kg. Brzoskwinia luz – 600kg. Brzoskwinia ufo – 600kg. Cukinia – 480kg. Czosnek świeży – 12kg. Dynia świeża – 180kg. Groch łuskany – 240kg. Kalarepa – 150kg. Kapusta włoska – 240kg. Kiwi – 1000kg. Morela świeża – 30kg. Nektarynka – 480kg. Pieczarki – 300kg. Pomidor koktajlowy – 300kg. Rzodkiew biała – 240kg. Rzodkiewka/pęczek – 1440. Sałata mix – 72kg. Seler naciowy – 72kg. Szczaw konserwowy słoik-900ml – 180 szt. Szczypiorek/pęczek – 480 szt. Szpinak – 96 kg. Śliwka – 240 kg. Winogron – 840kg. Kompot owocowy słoik -900ml – 800 szt. Chrzan tarty słoik - 280g – 150 szt. Truskawka mrożona – 660kg. Porzeczka czarna mrożona – 420kg. Porzeczka czerwona mrożona – 120kg. Wiśnia mrożona – 360 kg. Jagoda mrożona – 120kg. Mieszanka kompotowa mrożonka woreczek – 720kg. Bukiet warzyw mrożony– 400 kg. Fasola mrożona – 280 kg. Kalafior mrożony – 240kg. Brokuł mrożony – 330kg. Dynia mrożona – 300kg. Groszek zielony mrożony – 240kg. Bakłażan – 120kg. Truskawka świeża – 240kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

03221000-6 - Warzywa

15331170-9 - Warzywa mrożone

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Augustyn Woźniak Firma TAMP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146004915

7.3.3) Ulica: Kościelna 35

7.3.4) Miejscowość: Małęczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.