eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skaryszew › Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej P S P im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej P S P im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM ORLĄT LWOWSKICH W SKARYSZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 5

1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_skaryszew@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspskaryszew.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.skaryszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej P S P im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af6989d5-8df4-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00012601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086895/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOO.26.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są szacunkowe zakupy.
Pasztet wieprzowy minimum 70% mięsa – 144 kg. Wątróbka wieprzowa – 300 kg. Szynka gotowana minimum 70% mięsa – 84 kg. Łopatka b/kości – 1440 kg. Schab b/kości - 1080 kg. Kurczak – 660 kg. Udka z kurczaka – 420 kg. Filet drobiowy z kurczaka mięso uzyskane z tuszki kurcząt, mięśnie piersiowe, pozbawione skóry, kości, obojczyka – 1200 kg. Łopatka z kością b/s, b/gol – 1920 kg. Wołowina rozbratel – 300 kg. Kiełbasa typu swojska minimum 70 % mięsa – 300 kg. Boczek wędzony surowy – 84 kg.
Smalec – 48 kg. Słonina – 84 kg. Kiełbasa szynkowa minimum 70% mięsa – 84 kg. Kiełbasa krakowska minimum 70% mięsa – 84 kg. Żołądki drobiowe – 300 kg. Wołowina b/kości – 360 kg. Przysmak z indyka minimum 70% mięsa – 84 kg. Szynka wędzona minimum 70 % mięsa – 84 kg. Szynka drobiowa minimum 70 % mięsa – 84 kg. Żołądki indycze – 300 kg. Boczek wędzony gotowany – 72 kg. Wątróbka wieprzowa – 300 kg. Żeberka wieprzowe (paski) – 360 kg. Filet z indyka – 480 kg. Udziec z indyka – 600 kg. Szynka wieprzowa b/k – 960 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15112000-6 - Drób

15412000-9 - Tłuszcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227821,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243213,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227821,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PUBLIMA Spk Lichota&Lichota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290499285

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 49,

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227821,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.