Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji grzewczych, chłodniczych oraz wentylacyjnych w budynku Centralnego Magazynu Zbiorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862771328
1.5.8.) Numer faksu: 862771328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumrolnictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.muzeumrolnictwa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji grzewczych, chłodniczych oraz wentylacyjnych w budynku Centralnego Magazynu Zbiorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e53e63-04ce-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107248/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Montaż instalacji pomp ciepła w budynku centralnego Magazynu Zbiorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1809284,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji grzewczych, chłodniczych oraz wentylacyjnych w budynku Centralnego Magazynu Zbiorów, stanowiącego własność Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy:
1. wykonane węzła ciepłowniczego, opartego na pompach ciepła i kotle olejowym,
2. integracja budowanej automatyki pomp ciepła z istniejącym węzłem i centralami wentylacyjnymi,
3. integracja automatyki central wentylacyjnych w segmentach A, B i C,
4. monitoring parametrów środowiskowych w pomieszczeniach,
5. rozbudowa i dostosowanie central wentylacyjnych wraz z modernizacją sieci wentylacyjnej, dostosowanych do projektowanej automatyki,
6. dokonanie przez Wykonawcę wszelkich, wymaganych prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych instalacji,
7. przeszkolenie co najmniej trzech osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji,
8. naprawa ewentualnych zniszczeń, uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, dachów, itp.
Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają:
1. projekt usprawnień instalacji grzewczych, chłodniczych oraz wentylacyjnych w budynku centralnego magazynu zbiorów muzealnych wraz z zapleczem dla Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w
Ciechanowcu – załącznik nr 3 do SWZ;
2. przedmiar robót – branża sanitarna – załącznik nr 4 do SWZ;
3. przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2115600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2115600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wykonawstwa Instalacji Sanitarnych i C.O. Andrzej Stepanczenko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-162-97-61
7.3.3) Ulica: Różana 4/6
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-669
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Wykonawstwa Instalacji Sanitarnych i CO Andrzej Stepanczenko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2115600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.