eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa mebli i wyposażenia dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Rodzinny Dom przy ul. Chemicznej 10a w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010020 z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Rodzinny Dom przy ul. Chemicznej 10a w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kalita@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli i wyposażenia dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Rodzinny Dom przy ul. Chemicznej 10a w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0a0d0c-5b1b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń Pogotowia Opiekuńczego przy ul. Szarych Szeregów 1 w Tarnowie - meble i wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55210 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) dostawę mebli i wyposażenia do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Rodzinny Dom przy ul. Chemicznej 10a w Tarnowie, tj.: Stół duży – 1 szt., Krzesła – 12 szt., Stolik owalny – 1 szt., Narożnik – 1 szt., Biurko z kontenerkiem – 2 szt., Fotel obrotowy – 2 szt., Szafa – 2 szt., Szafka nocna z szufladami – 2 szt., Łóżko – 2 szt., Łóżko rosnące – 6 szt., Szafka nocna – 6 szt., Komoda – 3szt., Szafa – 3 szt., Łóżeczko niemowlęce – 2 szt., Komoda – 1 szt., Komoda – 1 szt., Szafa domek – 1 szt., Fotel typu uszak – 1 szt., Szafka na buty z siedziskiem – 1 szt., Wieszak ścienny (panelowy) – 1 szt., Regał „domek” typu siedzisko – 1 szt., Szafka "domek” niski – 1 szt., Szafka kryjówka "domek” – 1 szt., Szafka „domek do zabawy” – 1 szt., Szafka „domek do zabawy” – 1 szt., Stolik – 1 szt., Krzesełko z drewna dla dziecka – 3 szt., Krzesełko z drewna dla dziecka – 3 szt., Szafka słupek łazienkowy – 2 szt., Komoda do łazienki z szufladami – 1 szt., Regał drewniany – 1 szt., Meble pod zabudowę kuchenną – 1 kpl., Zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem i baterią – 1 szt., Uchwyt na papier toaletowy – 4 szt., Lustro z półką – 4 szt., Szczotka do WC – 4 szt., Kosz łazienkowy na śmieci uchylny – 4 szt.;2) dokonanie rozładunku, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,3) montaż, ustawienie i wypoziomowanie.Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianych mebli i wyposażenia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 10

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39722

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77140,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42998,34

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550

7.3.3) Ulica: Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42998,34

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.