Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ce039e9-8d21-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ce039e9-8d21-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUKS/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o., obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługę jej przesyłania i dystrybucji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardów jakościowych obsługi oraz parametrów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.).
4. Zamawiający posiada tytuł prawny do korzystania z obiektów wskazanych w załączniku SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
5. Rozliczanie odbywać się będzie w cyklu miesięcznym, według faktycznego zużycia energii elektrycznej na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego.
6. Podane w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości zamawianej energii nie mniej jednak niż 60 % wartości określonej z ust.7.
7. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wynosi 206 000,00 kWh.
8. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do niniejszej SWZ. Zwiększenie wielkości wolumenu energii elektrycznej nie może przekroczyć 15%, a zwiększenie ilości nowych obiektów nie może przekroczyć liczby 2 nowych w stosunku do wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wskazanych w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
9. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust.6.
10. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09310000-5 - Elektryczność
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi.
11. Zamawiający informuje, że dla PPE wskazanych w pozycji 1 i 4 SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.:
a) PPE nr 590310600000359797 zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 8 w Środzie
Wielkopolskiej oraz
b) PPE nr 590310600000344779 zlokalizowanego przy ul. 20 października 2 w Środzie Wielkopolskiej (hala sportowa)
Zamawiający zamierza wybudować i uruchomić instalacje fotowoltaiczne oraz siłownie wiatrowe. W związku z tym, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zapisów zawartej umowy uwzgledniające prawa i obowiązki Zamawiającego jako prosumenta związane z zużyciem i produkcją energii dla wyżej wymienionych dwóch PPE, w tym cyklu rozliczania zużycia i produkcji energii.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) SWZ IV– Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281428,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281428,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281428,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281428,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa i montaż pomostu wypłycającego w Pływalni Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
- Sukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawy Energii Elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Instytutu Książki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujsoły i jej jednostek organizacyjnych
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.