Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276085/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00287526/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00293635/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dziedzictwo Pierwszych Piastów–rozbudowa infrastruktury magazynowo-konserwatorsko -wystawienniczej Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. Sprzęt komputerowy i aktywny, licencje i oprogramowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639770708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dziekanowice 32
1.5.2.) Miejscowość: Lednogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-261
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: /61/ 427 50 10
1.5.8.) Numer faksu: /61/ 427 50 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lednica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lednica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lednicamuzeum.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dziedzictwo Pierwszych Piastów–rozbudowa infrastruktury magazynowo-konserwatorsko -wystawienniczej Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. Sprzęt komputerowy i aktywny, licencje i oprogramowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334941cb-4921-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko”, Działanie 4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego”. Poddziałanie 4.4.1. „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276085/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPP-05-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 576148,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Zamówienia p.n.:
„Dziedzictwo Pierwszych Piastów–rozbudowa infrastruktury magazynowo-konserwatorsko -wystawienniczej Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. Sprzęt komputerowy i aktywny, licencje i oprogramowanie”
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
opis przedmiotu zamówienia – część II SWZ,
projektowane postanowienia umowy – część IV SWZ.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
32420000-3 Urządzenia sieciowe
32413100-2 Rutery sieciowe
32429000-6 Sprzęt sieci telefonicznej
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30231300-0 Monitory ekranowe
30232110-8 Drukarki laserowe
48200000-0 Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
72511000-0 Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
1.4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769934,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 769934,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769934,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERBICOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720897365
7.3.3) Ulica: Skarbka 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-348
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SafeKey - Montaż i konfiguracja, testy funkcjonalne
systemu zarządzania kluczami
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769934,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
podpisania umowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.