eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Remont drogi powiatowej Nr 2709W gm. WIązowna



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 2709W gm. WIązowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/406865

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej Nr 2709W gm. WIązowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02e2782-4275-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1482926,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie obejmuje remont drogi powiatowej Nr 2709W gm. Wiązowna na odcinku około 1 027,00 m tj. od działki ew. nr 147 obr. 16 Malcanów do działki ew. nr 307 obr. 14 Lipowo.
2) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie robót przygotowawczych poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na średnią głębokości 10 cm z wstępnym wyprofilowaniem podłoża;
b) Wyprofilowanie skarp i dna rowu na całym odcinku drogi;
c) Wykonanie na całym odcinku regulacji wysokościowej istniejących zjazdów – w przypadku zjazdów o nawierzchni nieutwardzonej poprzez uzupełnienie kruszywa, w przypadku zjazdów o nawierzchni utwardzonej tj. kostka betonowa do przełożenia kostki w zakresie umożliwiającym bezpieczne korzystanie z zjazdu,
d) Wykonanie na całym odcinku warstwy w technologii slurry seal (cienkiej warstwy bitumicznej na zimno), a następnie ułożyć i przymocować siatkę stalową typu ciężkiego;
e) Wykonanie na całym odcinku warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W dla KR 3- 4 o średniej grubości 5 cm po zagęszczeniu;
f) Wykonanie na całym odcinku nawierzchni jednowarstwowej z mieszanki SMA 16 JENA KR 3-4 o grubości 8 cm po zagęszczeniu;
g) Należy wykonać nawierzchnie jezdni o przekroju daszkowym o pochyleniu poprzecznym wynoszącym 2% lub o przekroju jednostronnym o spadku 3% na łukach poziomych drogi;
h) Wykonanie po obu stronach nawierzchni jezdni (pomijając miejsca wystąpienia chodnika) poboczy o szerokości 1,00 m z kruszywa łamanego o grubości 14 cm stabilizowanego mechanicznie;
i) Wykonać połączenia między warstwowe poprzez zastosowanie emulsji asfaltowej, połączenia poprzeczne oraz podłużne zabezpieczyć masą na bazie bitumu;
j) Wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu – odtworzenie oznakowania poziomego należy wykonać w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej strukturalnej z użyciem kulek szklanych dobrze przyczepnych do podłoża. Materiał nakładany warstwą o grubości 5,00 mm;
k) UWAGA: Zamawiający wymaga, aby warstwę ścieralną z SMA 16 JENA wykonać całą szerokością jezdni;
l) Roboty budowlane należy prowadzić po opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu Czasowej Organizacji Ruchu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jej opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie;
m) Należy wykonać połączenia między warstwowe emulsją asfaltową;
3) Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;
4) Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu,
5) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
6) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki,
7) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
8) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład której wchodzić będą między innymi:
 wyniki badań,
 atesty,
 deklaracje zgodności,
 dokumentacja fotograficzna,
 zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji,
 zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu,
 dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru robót,
 dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej (Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego)
 oświadczenie kierowania budowy,
 inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1696006,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2429770,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1696006,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1696006,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.