eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jzielerowicz@gminaleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4ad692c-7e26-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019668/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „ Dostawy oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno ” dla następujących lokalizacji:
1) Świetlica w Zaborowie, ul. Kujawskiego 5,
2) Świetlica w Czarnowie, Czarnów 8,
3) Budynek komunalny w Lesznie, ul. Inżynierska 3,
4) Budynek OSP w Zaborowie, ul. Stołeczna 180,
5) Budynek OSP w Gawartowej Woli,
6) Budynek OSP w Łubcu,
2. Łączna przewidywana ilość oleju grzewczego tankowana w okresie trwania umowy tj. od 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024r. wyniesie 43.000l.
3. Zamówienia będą realizowane w częściach, sukcesywnie, wg potrzeb danej jednostki
i dokonywane telefonicznie przez osobę zarządzającą obiektem lub przez upoważnionego
pracownika Urzędu Gminy
4. Minimalne parametry i właściwości oleju opałowego:
1) Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
2) Temp. zapłonu nie niższa niż 56°C
3) Gęstość w temp. 15°C, max 860 kg/m3
4) Temperatura płynięcia, max. -20°C
5) Lepkość kinematyczna w temp. 20°C, max. 6,00 mm2/s
6) Skład frakcyjny do 250°C destyluje, max. 65% (V/V)
7) Skład frakcyjny do 350°C destyluje, min. 85%(V/V)
8) Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
9) Zawartość siarki nie więcej niż 0,10%(m/m)
10) Zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg
11) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%(m/m)
12) Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01%(m/m)
13)Barwa - czerwona
5. Zamawiający zastrzega sobie, że czas oczekiwania na dostawę zamówionej partii oleju od chwili zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 24 h. Dostawy oleju dokonywane będą tylko w dni robocze, w godzinach od 9.00- 14.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230600,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235889,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230600,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924

7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230600,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.