eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Organizacja i przeprowadzenie loterii promocyjnej Rozlicz PIT w Lublinie 2024 wraz z zapewnieniem nagród

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie loterii promocyjnej Rozlicz PIT w Lublinie 2024 wraz z zapewnieniem nagród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63bd8cef-8390-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie loterii promocyjnej Rozlicz PIT w Lublinie 2024 wraz z zapewnieniem nagród

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63bd8cef-8390-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/63/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.65 Organizacja i przeprowadzenie loterii promocyjnej Rozlicz PIT w Lublinie wraz z zapewnieniem nagród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.82.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183598,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. opracowanie zasad i schematu działania Loterii, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
2. przygotowanie Regulaminu Loterii, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
3. ustanowienie wymaganego ustawą o grach hazardowych zabezpieczenia wypłaty nagród poprzez uzyskanie gwarancji bankowych wypłaty nagród na potrzeby Loterii, na kwotę stanowiącą równowartość nagród przewidzianych do wręczenia laureatom Loterii zgodnie z Regulaminem Loterii, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia o gwarancję bankową w terminie nie później niż 5 dni roboczych od zakończenia poprzedniego etapu - tj. od dnia opracowania zasad i schematu działania Loterii oraz Regulaminu Loterii,;
4. uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie loterii, w tym: wystąpienie z wnioskiem do właściwego terytorialnie Dyrektora Izby Administracji Skarbowej, w terminie nie później niż 2 dni robocze od dnia otrzymania gwarancji bankowej, w celu uzyskania decyzji umożliwiającej urządzenie Loterii. W złożonym wniosku Wykonawca będzie wskazany jako podmiot urządzający Loterię - organizator Loterii. Wykonawca jest zobowiązany przesłać Zamawiającemu potwierdzenie daty wpływu wniosku do Dyrektora Izby Administracji Skarbowej;
5. niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu kopii uzyskanej decyzji zezwalającej na urządzenie Loterii promocyjnej oraz decyzji bankowej;
6. przygotowanie graficzne i druk 4000 egzemplarzy formularzy zgłoszeniowych do Loterii nie później niż na 3 dni robocze przed datą startu Loterii;
7. zapewnienie oraz dostarczenie w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych przed datą startu Loterii, 8 (słownie: ośmiu) urn na formularze zgłoszeniowe, przy czym urny powinny być opisane nazwą Loterii, opieczętowane i zabezpieczone, aby zachować bezpieczeństwo danych osobowych zawartych na składanych do urn ww. formularzach zgłoszeniowych do Loterii;
8. odbiór od Zamawiającego i dostarczenie w miejsca wskazane przez Zamawiającego, nie później niż na 3 dni robocze przed datą startu Loterii 6 (słownie: sześciu) roll-upów premium i 2 (słownie: dwóch) dwustronnych ścianek tekstylnych z informacją o Loterii, na potrzeby jej promocji;
9. odbiór urn zawierających formularze zgłoszeniowe z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, po zakończeniu terminu zgłoszeń do Loterii;
10. przygotowanie i uruchomienie nie później niż na 3 dni robocze przed datą startu Loterii oraz prowadzenie w okresie od dnia startu Loterii nie później niż do 3 miesięcy od dnia zakończenia Loterii, internetowego formularza zgłoszeniowego Loterii na serwerach Wykonawcy. Po uruchomieniu formularza Wykonawca przekaże Zamawiającemu adres strony internetowej, na której umieszczony jest internetowy formularz zgłoszeniowy w celu wykonania przez Zamawiającego przekierowania z serwisu internetowego Zamawiającego. Po zakończeniu losowania, tego samego dnia, w miejscu formularza Wykonawca zamieści listę laureatów;
11. powołanie Komisji Nadzoru do kontroli prawidłowości wykonywanych losowań, jak również do przeprowadzenia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa postępowania reklamacyjnego w zakresie ewentualnych roszczeń zgłoszonych przez uczestników Loterii;
12. nadzór i koordynacja przebiegu Loterii, losowanie oraz wykonanie wszelkich zobowiązań wynikających z Regulaminu Loterii, przy czym losowanie nagród odbywa się w Lublinie w miejscu zapewnionym przez Zamawiającego;
13. systematyczne i prawidłowe sporządzanie dokumentacji wymaganej przy obsłudze Loterii, a w szczególności przy obsłudze losowania;
14. zakup nagrody głównej do Loterii;
15. zapewnienie dodatkowej nagrody pieniężnej dla Laureata Nagrody Głównej w wysokości: 11,1111% wartości nagrody głównej, która nie będzie wydawana do rąk Laureata Nagrody Głównej, lecz zostanie potrącona przez Wykonawcę i przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od osób fizycznych, na co Uczestnik, biorąc udział w Loterii, musi wyrazić zgodę;
16. wypłatę laureatom nagród dodatkowych - nagród pieniężnych w Loterii;
17. dostarczenie nagrody głównej w miejsce wskazane przez Zamawiającego i wydanie jej Laureatowi Nagrody Głównej;
18. sporządzenie dokumentacji wydania nagród oraz rozliczenie Loterii zgodnie z wymaganiami stosownych przepisów, w szczególności poprzez uiszczenie opłat na rzecz Izby Administracji Skarbowej;
19. pozyskiwanie zgody laureatów Loterii na przetwarzanie danych osobowych wraz z wizerunkiem na potrzeby promocyjne Zamawiającego;
20. gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych uczestników Loterii zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jedynie w zakresie w jakim jest to niezbędne do wykonywania obowiązków organizatora Loterii;
21. zapewnienie udziału przedstawiciela Wykonawcy na uroczystości wręczania nagrody głównej, która odbędzie się w Lublinie w dniu ustalonym w trybie roboczym z Zamawiającym;
22. zapewnienie wszelkiej niezbędnej logistyki związanej z realizacją Loterii wynikającej z jej Regulaminu, w tym: zakup, przewóz i dostarczenie nagrody, przewóz nośników reklamowych, nadzór nad urnami;
23. przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego;
24. przygotowanie i przekazanie do Urzędu Celno-Skarbowego sprawozdania po zakończeniu Loterii promocyjnej oraz wykonania wszelkich innych obowiązków organizatora Loterii;
25. sporządzenie raportu z wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniającego udokumentowanie wykonania wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, łącznie z dokumentacją fotograficzną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92351100-7 - Usługi prowadzenia loterii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194937,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194937,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194937,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRATIFICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380723126

7.3.3) Ulica: Podchorążych 43

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194937,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.