eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług prawniczych w roku 2023 i 2024 roku polegających na świadczeniu pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prawniczych w roku 2023 i 2024 roku polegających na świadczeniu pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 120

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług prawniczych w roku 2023 i 2024 roku polegających na świadczeniu pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-925b3232-5691-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037601/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 Usługi prawne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416549/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/86/US/2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Świadczenie pomocy prawnej w sprawach związanych z:
1) przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, konkursów i innych procedur szczególnych określonych w przepisach Prawo zamówień publicznych,
2) przygotowaniem i realizacją umów zawieranych w wyniku postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zarząd Dróg Miejskich – zarówno na etapie przygotowania, jak też na etapie realizacji zamówień publicznych w zakresie działalności statutowej Zarządu Dróg Miejskich,
3) udzielaniem opinii prawnych w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych regulacji z zakresu ustawy Pzp
- w tym reprezentowania Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, Krajową Izbą Odwoławczą, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami
- w wymiarze 120 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego, codziennie w dniach roboczych (poniedziałek – piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach ustalonych z Zamawiającym oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 162076,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Świadczenie pomocy prawnej w sprawach:
1) uregulowania własności nieruchomości znajdujących się we władaniu Zarządu Dróg Miejskich położonych w pasie drogowym – w szczególności zasiedzenia nieruchomości położonych w pasie oraz innych roszczeń zgłaszanych w ramach postępowań o odzyskanie nieruchomości,
2) opiniowania zagadnień prawnych związanych z kategorią drogi w świetle ustawy o drogach publicznych
3) prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich
- w tym reprezentowania Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami, w wymiarze 70 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego, co najmniej trzy razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 121951,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Świadczenie pomocy prawnej w sprawach:
1) związanych z przygotowywaniem i realizacją umów dotyczących zakresu działalności statutowej Zarządu Dróg, w szczególności umów na roboty budowlane, projekty budowlane, remonty i konserwacje prowadzone przez ZDM,
2) ustalania warunków ugód i udział w negocjacjach dotyczących ustalania warunków ugód,
3) roszczeń dochodzonych przez ZDM z tytułu nienależytego wykonania umów przez Wykonawców, jak również roszczeń z umów kierowanych wobec ZDM
- w tym reprezentowania Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, Krajową Izbą Odwoławczą, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami
- w wymiarze 70 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego codziennie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy), w godzinach ustalonych z Zamawiającym oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 136585,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie pomocy prawnej w sprawach związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, z wymierzaniem kar za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi oraz w sprawach związanych z zawieraniem umów dotyczących udostępniania pasa drogowego, co obejmuje:
1) świadczenie pomocy prawnej w sprawach związanych z postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi zezwoleń na umieszczanie w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego i reklam oraz z postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym.
2) świadczenie pomocy prawnej w sprawach związanych z postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi wydawania decyzji administracyjnych w sprawie wymierzania kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi, z przekroczeniem terminu określonego w zezwoleniu lub powierzchni większej niż określona w zezwoleniu zarządcy drogi,
3) świadczenie pomocy prawnej w sprawach związanych z postępowaniami administracyjnymi dotyczącymi orzekania o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego w przypadkach zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia zarządcy drogi lub niezgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu,
4) reprezentowanie Zamawiającego przez sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami, szczególnie w sprawach wynikających z realizacji zadań w zakresie zarządzania pasem drogowym
- w wymiarze 65 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiających – przy czym wymagane jest świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego co najmniej dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 128400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań związanych z zawieraniem umów z inwestorami inwestycji niedrogowych w trybie art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376), w tym reprezentowania Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami, w wymiarze 80 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego co najmniej cztery razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Zamawiającym oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 99840,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
Świadczenie pomocy prawnej w zakresie:
1) postępowań administracyjnych dotyczących wydania zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu, w tym odmowy wydania zezwolenia;
2) postępowań administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz umieszczania urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcją drogi, w tym odmowy wydania zezwolenia;
3) postępowań administracyjnych dotyczących nałożenia kar administracyjnych za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia lub z przekroczeniem powierzchni czy terminu określonego w decyzji;
4) postępowań administracyjnych dotyczących odmowy wszczęcia postępowania, umorzenia postępowania, zawieszenia postępowania, zmiany, uchylenia czy wygaszenia wydanej decyzji;
5) postępowań odwoławczych związanych z wydawanymi decyzjami;
6) użyczenia, najmu lub dzierżawy gruntu stanowiącego pas drogowy na cele związane z potrzebami zarzadzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu drogowego;
7) uzgodnień lokalizacji sieci uzbrojenia terenu w pasie drogowym urządzeń, w tym odmowy wydania zezwolenia;
8) postępowań związanych z zawieraniem umów z inwestorami inwestycji niedrogowych w trybie art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1693)
- w tym reprezentowania Zamawiającego przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym, innymi organami orzekającymi i egzekucyjnymi oraz urzędami, w wymiarze 64 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiających – przy czym wymagane jest świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego co najmniej cztery razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), oraz poza siedzibą Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania przedmiotowych usług prawniczych poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności w przypadku zastępstwa procesowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18275,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18275,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Irena Skubiszak-Kalinowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271175033

7.3.3) Ulica: L. Narbutta 40/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-541

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438605,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Migdalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291188376

7.3.3) Ulica: Jemiołowa 70

7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Fabisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132586285

7.3.3) Ulica: Al. KEN 11/143

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-797

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14391,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14391,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14391,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawnicza BBJ s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260022521

7.3.3) Ulica: Filtrowa 59 lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-056

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOYS Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Grzywacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631719703

7.3.3) Ulica: Srebrna 16/106

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-810

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10848,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10848,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10848,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Chwieduk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961514502

7.3.3) Ulica: Daleka 11b/3

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260366,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.