Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001257557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budziwojska 149
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-317
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e512ceb-8b37-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065878/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie oraz Obwodów Drogowo Mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-030b0a5f-7a0a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-6-DZ/373/19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 174453,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134940,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa paliw dla Obwodu Drogowo Mostowego w BabicyZamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB 95).
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 300 l
- Olej napędowy – 3 200 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015 poz. 1680 ze zm.).
4. Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.) czynną co najmniej w dni robocze w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedziby Obwodu Drogowo Mostowego w Babicy, Babica 22B, 38-120 Czudec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 36890,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:Zadanie nr 2: Dostawa paliw dla Obwodu Drogowo Mostowego w Wólce Niedźwiedzkiej
Zamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB 95)
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 300 l
- Olej napędowy – 3 300 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015 poz. 1680 ze zm.).
Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych
i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.) czynną co najmniej w dni robocze
w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną w odległości do 15 km od siedziby Obwodu Drogowo Mostowego w Wólce Niedźwiedzkiej Wólka Niedźwiedzka 600, 36-050 Sokołów Małopolski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 37608,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:Zadanie nr 3: Dostawa paliw dla Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie.
Zamówienie polegać będzie na sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego (odpowiednio benzyna bezołowiowa PB 95, gaz LPG) oraz do kanistrów (benzyna bezołowiowa PB95)
Przewidywana ilość zakupu paliwa:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 9 300 l
- LPG – 1 500 l
Są to ilości szacunkowe. Zakup paliwa będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapewnia wykorzystanie min. 70% ilości szacunkowych.
Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015 poz. 1680 ze zm.).
Wymagania dotyczące stacji paliw:
Wykonawca musi posiadać stację paliw spełniającą wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych
i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.) czynną co najmniej w dni robocze
w godzinach od 6:00 do 18:00, zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie ul. Budziwojska
149 35-317 Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 60441,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICF Paliwa Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191667066
7.3.3) Ulica: Domaniewska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ICF PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ICF PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38828,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa ANDREAS Andrzej Pasieczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8151252488
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREAS" Andrzej Pasieczny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39789,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca zaproszony do negocjacji w trybie z wolnej ręki nie przystąpił do negocjacji.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa gazy płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMAX Sp. z o.o. w Kętach"
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2024
- Zakup paliw silnikowych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała
- Zakup paliwa płynnego
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.