eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › Budowa drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl, biuropodawcze@jonkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a665378-5dee-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a665378-5dee-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065392/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach: Operacja typu “Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania “Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie operacji polegającej na budowie drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie o długości 680 m i szerokości jezdni 5,0 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, kategoria ruchu KR2, wraz ze ścieżką pieszo-rowerową o szerokości 3,0 m, oświetleniem ulicznym, poboczem, odwodnieniem oraz przebudową kolizji infrastruktury technicznej. Operacja realizowana jest na działkach: 55/4, 54/3, 53/1, 56/8, 52/8, 46/74, 295/7, 46/78, 48/1, 56/2, 295/5, 51/2, 46/76, 52/4, obręb Jonkowo.
Drogi gminne ul. Bukowa i ul. Wierzbowa są drogami wewnętrznymi pomiędzy ul. Hanowskiego (droga powiatowa 1368N) i ul. Leśna (droga publiczna gminna nr 157013N).

2. W zakresie prac przewidziano do realizacji:
a) Roboty projektowe obejmujące w szczególności:
• opracowanie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego – 2 kpl.,
• opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego) – 4 kpl, projektu technicznego: branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, gazowa i inn. – 4 kpl., wykonawczego: branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, gazowa i inn. – 4 kpl.,
• uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. z uwzględnieniem przebudowy istniejących urządzeń odwadniających oraz z uwzględnieniem, w przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę infrastruktury kolidującej,
• opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych z przeprowadzeniem uzgodnień/potwierdzeń u poszczególnych gestorów uzbrojenia, dotyczących zlokalizowania istniejących obiektów budowlanych przedstawionych na podkładach geodezyjnych. Mapa do celów projektowych w swojej treści musi zawierać ustalone granice działek ewidencyjnych z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, usytuowanie drzew i krzewów, pozostałych urządzeń i budowli oraz bezwzględnie całą podziemną infrastrukturę techniczną,
• w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania, operaty, opracowania dendrologiczne, geotechniczne i geologiczne, oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę/ZRiD uruchomienia np. pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, pozwolenie na objazdy, na prowadzenie drogi, na rozpoczęcie prac i na zakrycie robót zanikających przy przebudowie obiektów istniejących, pozwolenia wodnoprawne jeśli dotyczą,
• opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu,
• opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
• szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż – 3 egz.,
• informacja dotycząc bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – 4 egz.
• wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych,
• wykonanie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową zgodnie z powszechnie obowiązującymi zasadami kosztorysowania robót budowlanych, na podstawie których Wykonawca ustalił ceny ryczałtowe wskazane w swojej ofercie, opracowany z uwzględnieniem czynników cenotwórczych dla każdej branży. Kosztorys będzie stanowił integralną część umowy i podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku waloryzacji. Kosztorys winien zawierać tabelę elementów scalonych. Kosztorys będzie miał też znaczenie dla prawidłowego rozliczenia wykonanych prac w przypadku ewentualnego odstąpienia/rozwiązania umowy, a także będzie służył do ustalenia wartości robót w przypadku zmiany umowy w zakresie dotyczącym wprowadzonych protokołem konieczności zmian w stosunku do dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz. U. 2023 poz. 682 ze zm., Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 poz. 1679).

Wykonawca dostarczy dokumentację w formie papierowej i cyfrowej (na nośniku CD/USB) zapisanej: - część tekstowa w pdf. i edytowalnej oraz część rysunkową w pdf i dwg. Z możliwością edytowania. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zachowana kolejność stron oraz wszystkie załączniki, opinie, sprawdzenia, uzgodnienia, które wchodzą w jej skład.

b) Roboty budowlane obejmują w szczególności:
• roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, odtworzeniowe, roboty ziemne,
• przygotowania podłoża do odpowiedniej nośności, wykonanie podbudowy,
• wykonanie nawierzchni betonu asfaltowego i kostki betonowej,
• przebudowa istniejących zjazdów oraz budowa nowych
• umocnień skarp, wykonanie poboczy,
• wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie urządzeń ochrony środowiska – jeżeli będą wymagane, zagospodarowanie terenów zielonych,
• wykonanie innych elementów infrastruktury niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi,
• przebudowa kolizji, przebudowę systemu drenarskiego, jeżeli będzie w kolizji, oraz rowów drogowych odwodnieniowych wraz z innymi rozwiązaniami odwodnienia niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania drogi, profilowanie istniejących rowów,
• wykonanie pomiarów geodezyjnych i powykonawczych,
• zainstalowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Umowy o dofinasowanie,

Wykonawca przy wycenie i realizacji robót uwzględni wykorzystanie obecnej nawierzchni (odc. około 300m) z kruszywa do zastosowania w projektowanej konstrukcji drogi.
W przypadku nałożenia obowiązku budowy kanału technologicznego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać odstępstwo od budowy z Ministerstwa Cyfryzacji.

Podstawowe parametry techniczne:
• kategoria obciążenia ruchem – KR2,
• jezdnia o szerokości 5,0 m,
• pobocza min.0,75 m,
• odwodnienie powierzchniowe do rowów,
• zjazdy do wszystkich działek,
• zjazdy do innych dróg podrzędnych,
• prędkość projektowana Vp = 40 km/h,
• nawierzchnia z betonu asfaltowego o gr. min. 16 cm,
• włączenie się do drogi powiatowej 1368N i drogi gminnej nr 157013N,
• ścieżka pieszo rowerowa o szerokości 3 m, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. lub z nawierzchni asfaltowej SMA,
• oznakowanie pionowe i poziome,
• budowa spowalniaczy ruchu,
• oświetlenie uliczne (hybrydowe: solar+wiatrak lub solar),

Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Zamawiającego akceptację dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno–użytkowym oraz przygotować dokumenty formalno–prawne celem zgłoszenia odbioru do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskania stosownych zezwoleń na użytkowanie drogi.
Wykonawca zapewni nadzór autorski określony w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. 2023 poz. 682 ze zm.).

Wykonawca zobowiązany jest oddać zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną i jest wynikiem całości robót budowlanych w zakresie budownictwa.

2. Szczegóły zakres prac projektowych i robót budowlanych, a także inne wymagania techniczne opisuje Program Funkcjonalno–Użytkowy Budowy drogi gminnej ulica Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie opracowany przez jednostkę projektową PRO Michał Bancewicz oraz opinię geotechniczną opracowaną przez Firmę Geologiczną GEOP mgr Adam Oprzyński – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4139653,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4139653,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4139653,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane SANBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 739-32-64-336

7.3.3) Ulica: ul. Stalowa 4

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Roboty branży telekomunikacyjnej,
- Roboty branży elektroenergetycznej,
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4139653,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.