eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.8.) Numer faksu: 134255501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-806c3a39-51a6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2022 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Tarnowiec jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce
pn. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o. o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Tarnowiec sprawuje kontrolę nad ww spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki. Akt założycielski Spółki z dnia 19.12.2012 r. numer A- 8329/2012 i między innymi Uchwała nr XXXIII/229/2013 Rady Gminy Tarnowiec z
dnia 17.06.2013 r. określają że Spółka została powołana w celu realizacji zadań własnych Gminy. Jednym z głównych zakresów działalności jest zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne (PKD-38.11.Z). Spółka świadczyła na rzecz Gminy usługi w tym zakresie.
Procent działalności spółki został określony w okresie 3 lat wstecz i w każdym roku Spółka prowadziła działalność na rzecz Gminy ponad 90%. i spełnia wymogi z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520462,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec wymienionych w pkt III i przekazanie ich do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej.
Zamówienie obejmuje okres od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
2. Miejsce świadczonej usługi odbierania odpadów komunalnych obejmuje obszar gminy Tarnowiec. Na tym terenie Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych. Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady komunalne: (stan na dzień 22.11.2021 r.) wynosi 2455. Liczba nieruchomości zamieszkałych z których należy odebrać odpady ulegające biodegradacji (stan na dzień 22.11.2021 r.) wynosi 272.
3. Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Tarnowiec z podziałem na:
- zmieszane niesegregowane odpady komunalne (20 03 01) ,
- odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny obejmujących:
a) opakowania z papieru i tektury (15 01 01),
b) zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06),
c) opakowania ze szkła (15 01 07),
d) odpady ulegające biodegradacji (20 02 01),
e) popiół (ex 20 01 99),
Częstotliwość odbioru odpadów powinna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tarnowiec, tj.:
• niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz bioodpady, stanowiące odpady komunalne, odbierane z budynków mieszkalnych jednorodzinnych zamieszkałych będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż raz na dwa tygodnie;
• niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz bioodpady, stanowiące odpady komunalne z budynków wielolokalowych, w okresie od kwietnia do października, będą odbierane nie rzadziej niż raz na tydzień, a w pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie;
• odpady komunalne zbierane w sposób selektywny takie jak: papier, zmieszane odpady opakowaniowe, szkło odbierane będą odbierane z częstotliwością nie rzadszą niż raz na dwa tygodnie;
• zimne popioły w okresie od października do końca kwietnia raz w miesiącu,
Odpady objęte niniejszym zamówieniem, takie jak: niesegregowane odpady komunalne, opakowania z papieru i tektury, zmieszane odpady opakowaniowe, opakowania ze szkła, odpady ulegające biodegradacji Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania ich do Instalacji Komunalnej w Krośnie ul. Białobrzeska 108. Popiół Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na Składowisko odpadów w Krośnie. Przekazanie odpadów objętych zamówieniem do innych instalacji wskazanych przez Zamawiającego może nastąpić w drodze aneksu.
Po podpisaniu umowy, niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Projekt harmonogramu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić projekt przebiegu tras śmieciarek, który musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy. W sytuacjach nadzwyczajnych, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, dodatkowy termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca i zamawiający poinformują na swoich stronach internetowych, na tablicach ogłoszeń oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
Wykonawca nie może mieszać selektywnie odbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Wykonawca nie może mieszać ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych (dopuszcza się zbiórkę odpadów gromadzonych w sposób selektywny w workach, w ramach jednej jednostki transportowej). Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. (Dz.U z 2016 r. poz. 1742), w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. W przypadku sytuacji wyjątkowych związanych z awarią pojazdów odbiór odpadów powinien zostać zrealizowany maksymalnie z dwudniowym opóźnieniem. W przypadku awarii Instalacji Komunalnej lub niemożności przyjmowania odpadów komunalnych przez Instalacje Komunalną z innych przyczyn odpady będą przekazywane do instalacji, wskazanej przez Zamawiającego.
4. Ilości odpadów szacowanych do odbioru z nieruchomości objętych zamówieniem:
- niesegregowane odpady komunalne – 805 Mg,
- opakowania z papieru i tektury – 7 Mg,
- zmieszane odpady opakowaniowe – 265 Mg,
- opakowania ze szkła – 190 Mg,
- odpady ulegające biodegradacji – 63 Mg,
- popiół – 130 Mg,
5. Wynagrodzenie za świadczone usługi:
Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie w okresach miesięcznych. Faktury za usługę Wykonawca ma wystawić po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przez okres trwania umowy. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury. Faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego odbioru i transportu. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów. Rozliczenie wykonanej usługi będzie następować na podstawie zestawienia obejmującego ilość odebranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz cen jednostkowych ustalonych podczas negocjacji za odbiór i transport 1 Mg odpadów zmieszanych i segregowanych. Na potwierdzenie faktycznej ilości przekazanych odpadów Wykonawca dostarczy karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawy. Kopię w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów.
W ramach dokumentowania usług zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do:
a) ważenia wszystkich dostarczonych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej; ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego;
b) przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt a) oraz przekazywania Zamawiającemu w/w dokumentów wagowych oraz kart przekazania odpadów z danego miesiąca wraz z fakturami;
c) bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów dostarczonych do zagospodarowania w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym na podstawie łącznej masy odebranych odpadów komunalnych zmieszanych oraz masy odpadów odebranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podstawą określenia masy odpadów dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ważeń, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 ppkt a), sporządzonych dla potrzeb dokumentowania, przekazania do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedstawia zestawienie, o którym mowa w pkt 3 w podziale na odpady zmieszane oraz odpady segregowane w podziale na poszczególne frakcje.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852325003

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-204

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.