eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 394043T - "Wielka Wieś - Osiedle" w miejscowości Wielka Wieś.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 394043T – "Wielka Wieś – Osiedle" w miejscowości Wielka Wieś.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wąchock

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 27 36 130

1.5.8.) Numer faksu: 41 27 36 159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wachock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 394043T – "Wielka Wieś – Osiedle" w miejscowości Wielka Wieś.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a61e832-4194-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 394043T – "Wielka Wieś – Osiedle" w miejscowości Wielka Wieś.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197398,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
2. Rozebranie starej nawierzchni bitumicznej oraz starego ciągu pieszego,
3. Zaprojektowanie i wykonanie nowej podbudowy konstrukcyjnej pod nawierzchnie bitumiczną w km 0+000 -0+131,20,
4. Zaprojektowanie i wykonanie nowej podbudowy bitumicznej oraz warstwy ścieralnej
w km 0+000 -0+131,20,
5. Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30x100cm na ławie betonowej
z oporem z betonu C12/15 po obu stronach przebudowywanej drogi m.in. wzdłuż ciągu pieszego i skrzyżowania z drogą wewnętrzną,
6. Ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej C12/15
w wzdłuż ciągu pieszego i skrzyżowania z drogą wewnętrzną,
7. Wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z podbudową z kruszywa gr. 10cm oraz kostki betonowej kostka betonowa gr 8cm na podsypce cem-piask. gr 5 cm (kostka kolorowa),
8. Wykonanie nawierzchni zjazdów na posesję w tym szkołę z podbudową: stabilizacja 2,5 MPa gr 15cm, kruszywo gr. 20cm oraz kostki betonowej kostka betonowa gr 8cm na podsypce cem-piask. gr 5 cm (kostka kolorowa),
9. Wyniesienie przejścia dla pieszych z nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm na podsypce cem-piask. gr 5 cm (kostka kolorowa) wraz z konstrukcją oraz zamknięcie krawężnikiem betonowym na płask 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem
z betonu C12/15
10. Przebudowa sieci elektroenergetycznej oraz wykonanie doświetlenia przejść wg. wytycznych projektowania Infrastruktury dla pieszych, część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - zasilanie z istniejącej linii elektroenergetycznej lub szkoły podstawowej,
11. Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na dojeździe do przejść P-10 (białe i biało czerwone na wyniesionym przejściu), P-13 (białe), P-25 (białe), zgodnie
z projektem stałej organizacji ruchu,
12. Wykonanie oznakowania pionowego – tarczę znaków wielkości M i folia typu I i II w tym znaku 2xA-11a, 2xT-0 „20m”, 2xB-33 „30km/h”, 1xA7, 1xA-1, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
13. Wykonanie aktywnego oznakowania pionowego D-6 w ilości 4szt (tarcza znaków wielkości M i folia typu I) załączane na ruch zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
14. Wykonanie urządzeń BRD U-16c lub U-16b, U-3d, U-3c (zaleca się stosować tablice
o wymiarach 2,4 m, a min. wymiar to 1,2 m) oraz wygrodzenia barierką U-11a (biało-czerwone) długości 4,00 mb zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
15. Przy przejściu na ciągu pieszym należy zastosować płytki dysfunkcyjne,
16. Uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wraz z konstrukcją jezdni po ewentualnych korektach krawężnika,
17. Przebudowa kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z okolic wyniesionego skrzyżowania,
18. Wykonanie projektu czasowej organizacji robót na czas przebudowy,
19. Bieżąca obsługa geodezyjna,
20. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej 1 egzemplarz.
21. Wykonanie tablicy informacyjnej.
Wszystkie zastosowane materiały mają spełniać normy i posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty oraz posiadać znak wyrobu budowlanego typu „B” lub „CE”
Szczegółowy zakres określony jest w programie funkcjonalno - użytkowym oraz projekcie stałej organizacji ruchu.

UWAGA
Jeżeli dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Malicki Przedsiębiorstwo Budowlane MALIB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290193095

7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 67a

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.