eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przebudowa ul. Kopicza w Starogardzie Gdańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kopicza w Starogardzie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Kopicza w Starogardzie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8b67d4-5443-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026692/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa ul. Kopicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegająca na budowie/przebudowie ul. Kopicza w Starogardzie Gdańskim. Ulica Kopicza jest drogą gminną publiczną klasy dojazdowej o długości ok. 0.3 km zlokalizowaną w Starogardzie Gdańskim. Początek robót planuje się na skrzyżowaniu przedmiotowej ulicy Kopicza z ul. Balewskiego, koniec natomiast planuje się na skrzyżowaniu z ul. Jacobsonów.
część I – Przebudowa ul. Kopicza:
1) uporządkowanie pasa drogowego;
2) rozbiórkę istniejących elementów drogowych;
3) budowę jezdni drogi;
4) przebudowę i budowę skrzyżowań;
5) przebudowę i budowę zjazdów;
6) budowę i przebudowę istniejących chodników;
7) budowę miejsc postojowych;
8) wykonanie, uzupełnienie i regulacja poboczy;
9) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
11) przebudowę i budowę układu odprowadzającego wody opadowe z drogi, z włączeniem
do istniejącej kanalizacji deszczowej;
12) przebudowa i budowa oświetlenia drogowego;
13) demontaż części istniejącego oświetlenia;
14) przebudowa i zabezpieczenie odcinków istniejących sieci uzbrojenia terenu;
15) roboty wykończeniowe, w tym urządzenie terenu zieleni, z wykonaniem nasadzeń oraz humusowanie z obsianiem trawą.
W ramach inwestycji wykonane zostaną również konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania wzdłuż drogi, a w szczególności przełożenie lub przebudowa istniejących nawierzchni (bądź gruntu) poza pasem drogowym na dojazdach, ciągach pieszych i dojściach do posesji, w celu wysokościowego dostosowania do projektowanych rzędnych elementów drogi, przesunięcie ogrodzeń zlokalizowanych w pasie drogowym. Należy dokonać regulacji i zabezpieczeń wszystkich urządzeń takich jak studnie, wpusty, włazy, komory itp. (dotyczy całości uzbrojenia technicznego na terenie budowy) wynikających z prowadzonych robót i niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Na istniejących oraz nowych studniach Kd i KS należy zastosować włazy z logo typem Gminy Miejskiej Starogard Gdański.
Materiał pochodzący z rozbiórki w postaci oznakowania pionowego i płyt YOMB stanowi własność Gminy Miejskiej. Zdemontowane oznakowanie należy dostarczyć do MZK, natomiast w przypadku płyt YOMB należy w ofercie ująć ich ponowne wbudowanie w ilości 350m2 na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański.
Zakres prac dotyczący ułożenia płyt YOMB obejmuje:
a) liniowe roboty pomiarowe w terenie równinnym – wytyczenie przebiegu drogi;
b) wykonanie koryta pod nawierzchnię z płyt grubości 30 cm wraz z wywozem gruntu z korytowania;
c) podsypka grubości 15 cm zagęszczana mechanicznie;
d) dowóz materiałów do miejsca wbudowania;
e) wykonanie jezdni z płyt YOMB z rozbiórki wraz z wjazdami do posesji;
f) regulacja pionowa włazów studni, wpustów oraz zaworów do rzędnych nawierzchni;
g) pielęgnacja nawierzchni (zasypka otworów wraz z zagęszczeniem);
h) wykonanie uzupełnień nawierzchni wokół studni z mieszanki bitumicznej na zimno;
i) uzupełnienie poboczy gruntem po obu stronach jezdni na szer. 0,75 wraz z wyplantowaniem i obrobieniem na czysto.
Oprawy oświetleniowe zastosować z trójstopniową regulacją mocy. W momencie wbudowania mają być zaprogramowane tak, aby w godz. od 23.00 do 5.00 świeciły z 70% wartości mocy nominalnej. Do wyceny nie uwzględniać nowej szafy oświetleniowej i odcinka linii kablowej pomiędzy SO a pierwszym stanowiskiem słupowym przy SO. Należy wycenić doprowadzenie zasilania z istniejącej szafki oświetleniowej zlokalizowanej jak na załączniku graficznym. Dodatkowo szafka oświetleniowa ma być wyposażona w moduł umożliwiający późniejsze zastosowanie systemu sterującego oświetleniem.
Przedmiary, które zostały załączone do dokumentacji technicznej pełnią funkcję tylko pomocniczą. Nie wszystkie elementy robót zostały ujęte w przedmiarach.
Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia należy:
1) zaprojektować i wykonać kanał technologiczny wzdłuż ul. Kopicza (kanał 2xfi 110 i studnie typu SKR-2 co 100mb oraz na każdym załamaniu trasy);
2) w ofercie należy wycenić ułożenie dodatkowej linii kablowej dł. 50mb i jednego stanowiska słupowego z podwójnym wysięgnikiem i 2 oprawami;
3) zakupić i dostarczyć 5 koszy na śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1239877,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II – Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegająca na budowie/przebudowie ul. Schwabe w Starogardzie Gdańskim. Ulica Schwabe jest drogą gminną publiczną klasy dojazdowej o długości ok. 0.2 km zlokalizowana w Starogardzie Gdańskim. Początek robót planuje się na skrzyżowaniu przedmiotowej ulicy z ul. Kopicza, koniec natomiast planuje się na skrzyżowaniu z ul. Kopicza i Maja.
część II – Przebudowa ul. Schwabe:
1) budowę jezdni drogi;
2) przebudowę i budowę skrzyżowań;
3) przebudowę i budowę zjazdów;
4) budowę miejsc postojowych;
5) wykonanie, uzupełnienie i regulacja poboczy;
6) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego;
7) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
8) przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej;
9) przebudowa i zabezpieczenie odcinków istniejących sieci uzbrojenia terenu,
10) roboty wykończeniowe, w tym urządzenie terenu zieleni i zagospodarowanie terenu.
W ramach inwestycji wykonane zostaną również konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania wzdłuż drogi, a w szczególności przełożenie lub przebudowa istniejących nawierzchni (bądź gruntu) poza pasem drogowym na dojazdach, ciągach pieszych i dojściach do posesji, w celu wysokościowego dostosowania do projektowanych rzędnych elementów drogi, przesunięcie ogrodzeń zlokalizowanych w pasie drogowym. Należy dokonać regulacji i zabezpieczeń wszystkich urządzeń takich jak studnie, wpusty, włazy, komory itp. (dotyczy całości uzbrojenia technicznego na terenie budowy) wynikających z prowadzonych robót i niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Na istniejących oraz nowych studniach Kd i KS należy zastosować włazy z logo typem Gminy Miejskiej Starogard Gdański.
Materiał pochodzący z rozbiórki w postaci oznakowania pionowego stanowi własność Gminy Miejskiej. Zdemontowane oznakowanie należy dostarczyć do MZK.
Przedmiary, które zostały załączone do dokumentacji technicznej pełnią funkcję tylko pomocniczą. Nie wszystkie elementy robót zostały ujęte w przedmiarach.
4. Jeżeli w dokumentacji pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych przez Inwestora/Zamawiającego.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 399095,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1859810,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1859810,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1859810,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w części II powyższego postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.