Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488362/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00499084/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
hhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/8457881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f86440f-7fc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036843/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.35.2023.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510681,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy polegające na:
1. Utrzymaniu zimowym dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy.
Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje:
a) usunięcie opadu śnieżnego, zalegającego jezdnie, utwardzone pobocza oraz obiekty towarzyszące drodze, które stwarzają utrudnienia w ruchu pojazdów,
b) zwalczanie i likwidację śliskości zimowej przy zastosowaniu materiałów chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych.
2. Utrzymaniu letnim dróg i chodników na terenie gminy Głuchołazy:
Letnie utrzymanie dróg i chodników polegać będzie na:
a) oczyszczaniu jezdni i chodników, wywozie zanieczyszczeń (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami)
b) dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów z poboczy dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy
c) dwukrotnym przycięciu gałęzi i zakrzaczeń zasłaniających znaki drogowe zlokalizowane w pasie drogowym na terenie Gminy Głuchołazy.:
Oczyszczanie jezdni obejmuje:
a) mechaniczne lub ręczne oczyszczanie jezdni (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeń) pasa jezdni o szerokości min. 1,0 m przy krawężnikach po obu stronach jezdni, (przy wysepkach dzielących ruch na skrzyżowaniach, przy łukach na skrzyżowaniach do ich końca), placów, parkingów, zatok postojowych lub autobusowych oraz posprzątanie błota i zanieczyszczeń po burzy, ulewie i wichurach z jezdni, parkingów, zatok postojowych i autobusowych
b) Codzienne zbieranie nieczystości z ulic (jezdni i chodników):
- od poniedziałku do piątku: w godzinach rannych nie później niż do godz. 900 i drugi raz w ciągu dnia od godz. 14.00 do godz. 15.00
- w soboty od godz. 14.00 do godz. 16.00
- w niedziele w godzinach rannych nie później niż do godz. 8.00
c) Oczyszczanie ręczne chodników – obejmuje oczyszczanie (pozamiatanie i wywiezienie zanieczyszczeń )
– oprócz usunięcia zanieczyszczeń obejmuje także odchwaszczanie powierzchni chodnika (w tym posprzątanie błota i zanieczyszczeń po burzy, ulewie, wichurach)
d) na dzień przed imprezami oraz świętami opisanymi w „Wykazie świąt i imprez plenerowych” Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania ulic i chodników (wyjątek stanowi Święto Bożego Ciała (30 maja 2024r.), gdzie w dniu następnym wykonawca zobowiązany jest także wykonać powyższe prace
e) koszenie poboczy obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów z poboczy dróg gminnych które odbywać się będzie w dwóch terminach:
- wykonanie pierwszego koszenia w terminie do dnia 30.06.2024r.
- wykonanie drugiego koszenia w terminie do dnia 30.09.2024r
f) zakres koszenia poboczy opisano w „Wykazie dróg – koszenie poboczy”
g) koszenie na łukach dróg należy wykonać przyjmując szerszy zakres w celu zapewniania bezpiecznej widoczności
h) realizacja zamówienia odbywać się będzie przy wykorzystaniu własnego sprzętu
i) Przycinka gałęzi i zakrzaczeń zasłaniających znaki drogowe obejmuje 30 sztuk znaków drogowych zlokalizowanych w pasie drogowym w mieście i 10 sztuk znaków drogowych zlokalizowanych w pasie drogowym na terenie sołectw gminy Głuchołazy
j) Przycinka gałęzi i zakrzaczeń zostanie przeprowadzona w dwóch terminach :
- pierwsza przycinka na terenie miasta i gminy w terminie do 30.06.2024r.
- druga przycinka na ternie miasta i gminy w terminie do 30.09.2024r.
k) Wykonawca przed terminem wykonania koszenia i przycinki przeprowadzi objazd poboczy dróg i znaków drogowych przewidzianych do koszenia wraz z przedstawicielem Zamawiającego
UWAGA: Zamawiający zastrzega, aby prace prowadzone w obszarze „Starego miasta” (nawierzchnia z kostki granitowej) wykonywać przy użyciu sprzętu dostosowanego do takiej czynności, zapobiegającego uszkadzaniu nawierzchni oraz wypłukiwaniu fug stabilizujących kostkę.
3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) usunięcia nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości z jezdni i chodników, pozimowe usuwanie materiału (piasku) winno odbywać się w taki sposób, aby przygotowany do zebrania
i wywiezienia materiał nie pozostawał na dzień następny,
b) zapewnienia niezbędnej ilości pracowników do ręcznego i mechanicznego sprzątania, sprawnego sprzętu mechanicznego do realizacji prac związanych z letnim utrzymaniem dróg,
c) uregulowania formalności związanych z korzystaniem z wysypiska we własnym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie gospodarowania takimi odpadami (karty przekazania odpadów i inne)
d) pokrywania kosztów deponowania odpadów (zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami) powstałych z mechanicznego i ręcznego zamiatania jezdni i chodników,
e) ponoszenia kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, w przypadku naruszenia własności osób trzecich,
f) realizacji usług zgodnie z przedstawionym miesięcznym harmonogramem, przedłożonym najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym realizowane będą usługi z wyjątkiem pierwszego miesiąca obowiązywania umowy, kiedy to harmonogram Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy,
g) uwzględnienia kosztów utylizacji zużytych narzędzi i części eksploatacyjnych maszyn,
h) uwzględniania innych kosztów, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia,
4. W ramach zamówienia wykonawca winien uwzględnić:
1) W przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie,
2) W zakresie oczyszczania jezdni i chodników, wywozie zanieczyszczeń (zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót zgodnie z przedstawionym miesięcznym harmonogramem, przedłożonym najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym realizowane będą usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645474,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645474,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645474,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531974945
7.3.3) Ulica: Plac Basztowy 3
7.3.4) Miejscowość: Głuchołazy
7.3.5) Kod pocztowy: 48-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GŁUCHOŁASKIE KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645474,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
- Modernizacja ulicy Karłowicza w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach: Cedry Wielkie, Kiezmark, Koszwały, Stanisławowo, Trutnowy, Wocławy zlokalizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie
- Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.