eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › DOSTAWY OLEJU GRZEWCZEGO Z DOWOZEM NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ, OSTROMECKU I CZARŻU W 2024 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY OLEJU GRZEWCZEGO Z DOWOZEM NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ, OSTROMECKU I CZARŻU W 2024 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY OLEJU GRZEWCZEGO Z DOWOZEM NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ, OSTROMECKU I CZARŻU W 2024 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad0db1d6-9434-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042828/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 DOSTAWY OLEJU GRZEWCZEGO Z DOWOZEM NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ, OSTROMECKU I CZARŻU W 2024 ROKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023.CUW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespołu Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, Ostromecku i Czarżu w ilości do 73 m3.
Wykonawca dostarczać będzie własnym specjalistycznym transportem olej grzewczy:
1) w ilości do 23 m3 - do Zespołu Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej im. Celestyna Kamińskiego ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska,
2) w ilości do 28 m3 – do Zespołu Szkół w Ostromecku ul. Szkolna 1 i ul. Bydgoska 7, 86-070 Dąbrowa Chełmińska,
3) w ilości do 22 m3 – do Zespołu Szkół w Czarżu, ul. Chełmińska 47, 86-070 Dąbrowa Chełmińska.

Ilości oleju, w trakcie realizacji umowy nie będą zwiększone. Dopuszcza się jedynie możliwość ich zmniejszenia po faktycznie zrealizowanych zamówieniach.
Z tytułu zmniejszenia ilości paliw wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń, w tym finansowych.

Wymagane parametry oleju opałowego lekkiego, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2001:
a) wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
b) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max 0,3 % [m/m]
c) pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m]
d) zawartość siarki max 0,20 % [m/m]
e) zawartość wody max 200 [Mg/kg]
f) gęstość w temperaturze 15oC max 860 [kg/m3]
3. Warunki realizacji dostawy oleju opałowego lekkiego:
a) dostawa oleju opałowego realizowana stosownie do potrzeb Zamawiającego, w ciągu 24 lub 48 godzin (48 godzinny termin dostawy jest maksymalny który może wskazać Wykonawca) od daty złożenia zamówienia przez dyrektora szkoły, w godzinach pracy szkoły (od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00). W zależności jaki czas dostawy Wykonawca określi, taką odpowiednia liczbę punktów otrzyma zgodnie z kryterium oceny ofert „czas dostawy” określonym w Sekcji XVIII SWZ.
b) do każdej faktury wystawionej na szkołę, w której tankowano olej opałowy, dołączony atest oleju opałowego oraz wydruk ze strony internetowej producenta oleju opałowego z ceną netto 1 m3 oleju w dniu złożenia zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352668,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358082,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352668,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BLUE OIL Piotrowski Eugeniusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790002930

7.3.3) Ulica: Migdałowa 23

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352668,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.