eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule w 2023r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MARCULE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marcule 1

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-48 616 00 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcule@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/marcule

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


LEŚNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774be580-82dd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający Informuje, że w niniejszym postępowaniu zastępuje się określenia „remont dróg” na „konserwacja dróg” w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), aby terminologia była tożsama z dołączoną dokumentacją techniczną.
Użyty w SWZ termin „remont dróg” powinien być interpretowany jako „konserwacja dróg”.

Prace ujęte w dokumentacji technicznej mają charakter konserwacji drogi. Konserwacja – są to wszelkie czynności, które są niezbędne do utrzymania obiektu budowlanego (drogi) bądź też jego części w odpowiednim stanie technicznym. Prace te mają pozwalać zapobiec jego pogorszeniu na skutek codziennego użytkowania

Remont drogi leśnej dojazd pożarowy DP5, DSD [220/412] w Leśnictwie Kruki
Remont drogi leśnej o nr inw. DR/013, DSD [DR/013] w Leśnictwie Błaziny
Remont drogi leśnej nr DR/010, DSD [220/438] w Leśnictwie Jasieniec
Remont drogi leśnej dojazd pożarowy DP3, DSD [220/423] w Leśnictwie Błaziny
Konserwacja drogi leśnej nr 220/435 w Leśnictwie Polany
Konserwacja drogi leśnej nr inw. DR/002, DSD [220/465] w Leśnictwie Polany

Konserwacjom podlegają odcinki/fragmenty dróg i zakres wskazany w dokumentacji.

W ramach konserwacji dróg leśnych projektuje się następujący zakres prac:
➢ Oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni, uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm o śr. gr. 6cm
➢ Naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni na szerokości 3,50m. Oczyszczenie,
wyrównanie i uzupełnieniem ubytków nawierzchni jezdni kruszywem
➢ Naprawa pojedynczych ubytków w nawierzchni jezdni. Oczyszczenie,
oskardowanie, wyrównanie i uzupełnieniem ubytków nawierzchni jezdni kruszywem
➢ Profilowanie nawierzchni jezdni.
➢ Ścięcie zawyżonych i porośniętych poboczy wraz z profilowaniem i uzupełnieniem gruntem.
Szczegóły opisano w poszczególnych założeniach do kosztorysowania dla każdej z dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328644,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591537,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328644,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo- Budowlana "KDBUD" Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328644,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.