eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubiewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Lubiewo: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubiewo
Numer ogłoszenia: 199404 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170120 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 493 10, faks 52 519 02 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubiewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubiewo. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. 2. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 90650000-8 - usługi usuwania azbestu. 3. Zakres zamówienia obejmuje demontaż, załadunek, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest z poszczególnych obiektów budowlanych wskazanych w załączniku nr 1A i nr 1B do SIWZ, w tym: a) demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) - szacowania ilość płyt wynosi 291,725 Mg, b) załadunek, transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo-cementowych (falistych i płaskich) - szacowana ilość płyt wynosi 89,475 Mg. 4. Planowana ilość do demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwienia może ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 z późn. zm.) i innymi obowiązującymi do ww. ustaw rozporządzeniami wykonawczymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem i właściwą organizacją. 6. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo Wykonawca ustala telefonicznie z właścicielami/użytkownikami nieruchomości oraz wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 7 dni przed planowanym zdjęciem dachowego pokrycia azbestowego lub odbioru zdemontowanego pokrycia dachowego. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do prac jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu: a) opracowany plan prac usuwania wyrobów zawierających azbest, b) kopię zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem prac. 8. Wykonawca ponosi koszty ważenia wyrobów zawierających azbest. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela/użytkownika nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności podaje dane do niżej wymienionego protokołu. 9. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane protokołem odbioru, spisanym z udziałem stron umowy i właściciela/użytkownika nieruchomości. Protokół powinien zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/użytkownika nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 10. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie tego typu odpadów. 11. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa. 12. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady. 13. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność z tytułu wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku i w trakcie wykonywania prac. 14. Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszej umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. 15. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z realizacją zamówienia. 16. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren prowadzonych prac wraz z zapleczem. 17. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego rozliczenia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekologia Fair Play, ul. Mickiewicza 2, 74-400 Dębno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334240,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179862,99

  • Oferta z najniższą ceną: 179862,99 / Oferta z najwyższą ceną: 316390,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.