eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Modernizacja budynku Urzędu Miasta Świdnik-wymiana okien

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Świdnik: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Świdnik-wymiana okien
Numer ogłoszenia: 199401 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157059 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Świdnik-wymiana okien.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana stolarki okiennej PCV w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Świdnik przy ul. Kard. Stef. Wyszyńskiego 15, oraz ul. Spółdzielczej 4. W kosztorysie podano ilości i średnie wymiary okien , wybrany oferent dokona własnych pomiarów okien. 4.2Zakres realizacji inwestycji: 4.2.1 Wymiana stolarki okiennej PCV wg zestawienia - O1 antywłamaniowe,rozwarto-uchylne 1200x1650 mm - 36 szt , 71,28 m2 - O2 antywłamaniowe,uchylne 1200x160 mm - 4 szt , 2,88 m2 - O3 antywłamaniowe,rozwarto-uchylne 1200x1200 mm - 3 szt , 4,32 m2 - O4 standard,uchylne 1200x850 mm - 6 szt , 6,12 m2 - O5 standard,rozwarto-uchylne 1200x1650 mm - 100 szt , 198,00 m2 - O6 standard,rozwarto-uchylne 1200x1200 mm - 54 szt , 77,76 m2 - O7 standard,uchylne 1200x600 mm - 4 szt , 2,88 m2 - O8 antywłamaniowe,stałe ( naświetle ) 1200x600 mm - 3 szt , 2,16 m2 - O9 antywłamaniowe,stałe ( naświetle ) 1200x1200 m - 3 szt , 4,32 m2 - O10 antywłamaniowe,stałe ( naświetle ) 1200x850 mm - 5 szt , 5,10 m2 - O11 standard,stałe ( naświetle ) 1200x1200 mm - 43 szt , 61,92 m2 4.2.2 Okna z PCV powinny charakteryzować się co najmniej niżej podanymi parametrami techniczno - użytkowymi: -profile o minimalnej ilości komór - 5, wzmocnione stalowymi kształtownikami, uszczelki wciskane z EPDM, -wsp. infiltracji powietrza a = 0,5-1.0 m3/(h m daPa2/3) dla pomieszczeń z went. grawitacyjną -ugięcie elem. od obc. wiatrem f<1/300 odległości między punktami zamocowań -wymagania szczelności na przenikanie wody przy deltap=200Pa -izolacyjność cieplna Uk = 1,1 W/m2K -izolacyjność akustyczna Rw = 34 dB -trwałość użytkowa: 10 000 cykli otwarcia - zamknięcia skrzydła -szyby klasy P2 -szyby antywłamaniowe klasy P4A -klasą odporności okna na włamanie RC2 -kolor okien - biały -certyfikat antywłamaniowy dotyczy poszczególnych elementów okna Uwaga !!! -ościeżnica musi być zlicowana z elewacją zewnętrzną, -skrzydło musi być półzlicowane z ościeżnicą okienną 4.2.3 Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej , drzwi wejściowych dwuskrzydłowych przeszklonych zaopatrzonych w dwa zamki atestowane- 2 szt -1 szt 1800x2080 z szybą antywłamaniową P4A ,oraz klasą odporności na włamanie RC2 z samozamykaczem -1 szt 1940x2100 z szybą bezpieczną P2, z samozamykaczem 4.2.3.1wbudować należy ślusarkę kompletnie wykończoną wraz z okuciami, dwoma zamkami ( atestowanymi ) , uszczelkami i powłokami anodowymi. a) na elementy ślusarki stosować kształtowniki ze stopów aluminium PAS wg PN-EN 755-1:2001, PN-EN 755-2:2001 i PN-EN 755-9:2004 b)połączenia elementów wykonywać jako spawane (druty do spawania PAS), nitowane lub skręcane na śruby. c)dopuszczalne błędy wykonania elementów powinny odpowiadać wymaganiom normy PN- 80/M-02138. d)okucia systemowe e)trwałość użytkowa: 10 000 cykli otwarcia - zamknięcia skrzydła f)Uszczelki i przekładki powinny odpowiadać następującym wymaganiom: - twardość Shora min. 35-40 - wytrzymałość na rozciąganie ok. 8,5 MPa - odporność na temperaturę od -30 do +80°C - palność - nie powinny rozprzestrzeniać ognia - nasiąkliwość - nie nasiąkliwe - trwałość min. 10 lat - powierzchnie elementów należy pokryć anodową powłoką lakierniczą nanoszoną proszkowo - kolor biały g)Szklenie. -do szklenia należy stosować szkło płaskie walcowane wg. PN-8/B-13050.Ślusarka aluminiowa szklona pakietem jednokomorowym, termoizolacyjnym o wsp. U=1.1 W/m2K. -szyby antywłamaniowe klasy P4A 4.2.4 Wymiana parapetów wewnętrznych PCV marmur szer. 25 cm- 181 szt. 4.2.5 Montaż okapników zewnętrznych /blacha ocynkowana powlekana/gr 0,55 mm , szer. 8 cm - 400 szt. 4.2.6 Wykonanie przyłącza fi 120 pod klimatyzatory przenośne z wykorzystaniem adaptera - króćca z zaślepką do rury odprowadzającej powietrze. Na zewnątrz elewacji kratka wentylacyjna o dużym prześwicie żaluzji - szt. 48. 4.2.7 Weryfikacja pomiarów. Wykonawca dokona pomiarów z natury. 4.2.8 Prace wykonywane będą w trakcie wykonywania pracy Urzędu. Harmonogram prac będzie uzgodniony po podpisaniu umowy. 4.2.9 W ramach kosztów własnych Wykonawca dokona utylizacji starych okien. Uwaga : 1. Ściany zewnętrzne - typ ,płyty warstwowe typu PW8 z rdzeniem poliuretanowym. 2. Gruz i odpady powstałe w trakcie prowadzenia robót będą własnością Wykonawcy , który we własnym zakresie zagospodaruje materiały z rozbiórki a koszty z tym związane ujęte będą w kosztach ogólnych. 3. W przedmiarze podano ilości i średnie wymiary okien , wybrany oferent dokona własnych pomiarów okien. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : a)przedmiar robót, b)rysunki - rozmieszczenie okien - elewacja c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Świdnik-wymiana okien

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TADEXIM, ul.Kleeberga 68, 21-150 Kock, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283658,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178954,10

  • Oferta z najniższą ceną: 178954,10 / Oferta z najwyższą ceną: 384338,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.