eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Zakup i dostawa żywności do Stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Lipnica: Zakup i dostawa żywności do Stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy.
Numer ogłoszenia: 199282 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175806 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lipnicy, ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217041, faks 59 8217041.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa żywności do Stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy. Dostawy podzielono na 6 części: - dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu - zgodnie z częścią nr 1 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa mleka i produktów mleczarskich - zgodnie z częścią nr 2 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa ryb i mrożonek - zgodnie z częścią nr 3 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - dostawa przypraw i koncentratów - zgodnie z częścią nr 4 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa pozostałych artykułów spożywczych i deserów - zgodnie z częścią nr 5 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa warzyw i owoców - zgodnie z częścią nr 6 załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Określone ilości produktów żywnościowych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań. 4. Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego w sytuacjach zmiany ilości zamawianych artykułów. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. W częściach zamówienia od 2 do 6 informacja o rodzaju i ilości potrzebnego towaru będzie przekazywana z minimalnie 2-dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00, a towar musi zostać dostarczony 2 dni później do godz. 8:00 rano. Dla części 1 (dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu) informacja o rodzaju i ilość potrzebnego towaru będzie przekazywana minimalnie jeden dzień przed planowaną dostawą do godz. 10:00, a towar musi zostać dostarczony dnia następnego do godz. 8:00 rano. 1.Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe (w asortymencie i ilościach wynikających z zamówień) zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Rozliczenie dostaw (na podstawie faktur częściowych) będzie odbywać się nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż co 21 dni, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury częściowej w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez Wykonawcę. 9.Wykonawca winien posiadać wymagany atest laboratoryjny na oferowane produkty. 10.W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. 12.Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości zamawianych produktów w podziale na zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WYTWÓRNIA WĘDLIN Zbigniew Zabrocki, Górki Wyb. 2, 83-442 Karsin, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57573,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69565,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mleka i produktów mleczarskich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczo-Przemysłowy Regina Świątek Brzezińska, ul. Wybickiego 6, 77-130 Lipnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22654,10

  • Oferta z najniższą ceną: 22654,10 / Oferta z najwyższą ceną: 22791,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa ryb i mrożonek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Warzyw i Owoców Piotrex Żaneta Żmudzka, ul. M. Konopnickiej 11A, 77-200 Miastko, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7168,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7676,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa przypraw i koncentratów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alf Sp. z o.o., ul. Lęborska 20, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8253,80

  • Oferta z najniższą ceną: 8253,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9934,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alf Sp.z o.o., ul. Lęborska 20, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42243,20

  • Oferta z najniższą ceną: 42243,20 / Oferta z najwyższą ceną: 48028,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostaw warzyw i owoców.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alf Sp. z o.o., ul. Lęborska 20, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22876,32

  • Oferta z najniższą ceną: 22876,32 / Oferta z najwyższą ceną: 31551,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.