eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Lipnica: Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy
Numer ogłoszenia: 175806 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lipnicy , ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217041, faks 59 8217041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy. Dostawy podzielono na 6 części: - dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu - zgodnie z częścią nr 1 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa mleka i produktów mleczarskich - zgodnie z częścią nr 2 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa ryb i mrożonek - zgodnie z częścią nr 3 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - dostawa przypraw i koncentratów - zgodnie z częścią nr 4 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa pozostałych artykułów spożywczych i deserów - zgodnie z częścią nr 5 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa warzyw i owoców - zgodnie z częścią nr 6 załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Określone ilości produktów żywnościowych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań. 4. Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego w sytuacjach zmiany ilości zamawianych artykułów. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. W częściach zamówienia od 2 do 6 informacja o rodzaju i ilości potrzebnego towaru będzie przekazywana z minimalnie 2-dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00, a towar musi zostać dostarczony 2 dni później do godz. 8:00 rano. Dla części 1 (dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu) informacja o rodzaju i ilość potrzebnego towaru będzie przekazywana minimalnie jeden dzień przed planowaną dostawą do godz. 10:00, a towar musi zostać dostarczony dnia następnego do godz. 8:00 rano. 1.Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe (w asortymencie i ilościach wynikających z zamówień) zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Rozliczenie dostaw (na podstawie faktur częściowych) będzie odbywać się nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż co 21 dni, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury częściowej w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez Wykonawcę. 9.Wykonawca winien posiadać wymagany atest laboratoryjny na oferowane produkty. 10.W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. 12.Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości zamawianych produktów w podziale na zadania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. - Wynagrodzenie za dostawy uzupełniające będzie ustalone w oparciu o składniki cenotwórcze zaoferowane w przetargu. - Wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą do realizacji zamówienia uzupełniającego będzie odrębna umowa, która będzie określała m. in. zakres zamówienia, termin realizacji. Okres i warunki gwarancji nie mogą być gorsze w porównaniu do zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.22.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy z dodatkami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia do umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, tj. a) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach np. przy zaistnieniu zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, d) zmiany zakresu przedmiotu umowy tj. ograniczenie ilości dostarczanego towaru w przypadku gdy liczba posiłków będzie mniejsza od planowanej, e) zmniejszenia wynagrodzenia w sytuacjach opisanych w niniejszej umowie (np. w przypadku ograniczenia ilości dostarczanego towaru), f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, g) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej, innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 2. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest możliwa w zakresie określonym we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół w Lipnicy, ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespól Szkół w Lipnicy, ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, gabinet dyrektora pok. 211..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 1 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mleka i produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 2 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 3 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa przypraw i koncentratów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 4 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych i deserów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 5 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PŁATNOŚCI - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z częścią nr 6 załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN PLATNOŚCI - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.