eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Administrowanie parkingiem strzeżonym przy ul. Kołłątaja w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Opole: Administrowanie parkingiem strzeżonym przy ul. Kołłątaja w Opolu
Numer ogłoszenia: 198964 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie parkingiem strzeżonym przy ul. Kołłątaja w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Administrowanie parkingiem strzeżonym przy ul. Kołłątaja w Opolu 1.1. Parking, którego administrowanie stanowi przedmiot zamówienia obejmuje działki nr 38przez12, 38przez11, 39przez33 z karty mapy nr 49 obrębu Opole. Szczegółowy zakres usług podano w załączniku Nr 1 Wykaz obowiązków zarządcy parkingu podano w załączniku Nr 2 1.2. Oferta przetargowa musi obejmować cały zakres robót wyszczególniony w zał. Nr 1 1.3. Zarządca obowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wpływów uzyskanych z parkingu zgodnie z załącznikiem Nr 2 pkt 13 i na warunkach określonych we wzorze umowy. 1.4.Wszystkie urządzenia techniczne służące Zarządcy do pobierania opłat parkingowych są własnością zarządcy i traktuje się je jako narzędzia do wykonania zamówienia. 1.5. Zarządca zobowiązany jest do wykonania ogrodzenia parkingu i zapory uchylnej przy wjeździe na parking lub zawarcie porozumienia w sprawie korzystania z istniejących urządzeń zabezpieczających z jego właścicielem - Zakładem Komunalnym Sp. z o.o. w Opolu, na swój koszt bez prawa do otrzymania odrębnego wynagrodzenia. 1.6. Zarządca parkingu wyposaży w środki techniczne do automatycznego otwierania i zamykania bramy prowadzącej do podwórka posesji nr 7 przy ul. 1 Maja w Opolu, na swój koszt bez prawa do otrzymania odrębnego wynagrodzenia. 1.7.Stawki opłat parkingowych winny być zgodnie z zarządzeniem Nr ORI - 0151.443.07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 września 2007r Stawki opłat parkingowych uwzględniają podatek VAT Określa się sposób pobierania opłat parkingowych - przy użyciu kart magnetycznych 1.8.Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest następująco w kodach i nazwach Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 9351000 -6 - usługi zarządzania parkingiem 1.9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Załącznik Nr 1 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG 1.Wykonanie ogrodzenia parkingu lub zawarcie porozumienia w sprawie istniejącego ogrodzenia z jego obecnym właścicielem - Zakładem Komunalnym Spółka z o.o. w Opolu. 2.Zamontowanie szlabanu przy wjeździe na parking od strony ul. Kołłątaja lub zawarcie porozumienia w sprawie istniejącego szlabanu z jego obecnym właścicielem - Zakładem Komunalnym Spółka z o.o. w Opolu. 3.Pobierania opłat parkingowych przy użyciu kart magnetycznych, przy uwzględnieniu dojazdu do budynku przy ul. Krakowskiej 43 oraz przy ul. 1 Maja 7. 4.Ponumerowanie stanowisk parkingowych. 5.Wyposażenie parkingu w kosze na śmieci. 6.Ewidencjowanie w technice elektronicznej pobranych opłat parkingowych. Ewidencja powinna zawierać: nr rejestracyjny pojazdu, datę oraz czas wjazdu i wyjazdu, cenę, rodzaj opłaty. 7.Utrzymanie porządku i czystości przez cały rok na terenie parkingu. 8.Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego. 9.Utrzymanie zieleni. 10.Odśnieżanie w okresie zimowym. 11. Wyposażenie parkingu w kabinę sanitarną. 12. Utrzymanie dwóch miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. 13. Utrzymanie w należytym stanie istniejącego oświetlenia placu parkingu. 14. Zarządca parkingu wyposaży parking w środki techniczne do automatycznego otwierania i zamykania bramy prowadzącej do podwórka posesji nr 7 przy ul. 1 Maja w Opolu. Załącznik Nr 2 OBOWIĄZKI ZARZĄDCY PARKINGU STRZEŻONEGO 1.Parking przy ul. Kołłątaja w Opolu funkcjonuje jako parking strzeżony całodobowo. 2.Zarządca przedstawia do pisemnej akceptacji wzór karty magnetycznej i karty abonamentowej do Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem pobierania opłat na parkingu. 2.1 Karta magnetyczna bilet parkingowy powinna zawierać informacje: Miejski parking strzeżony w Opolu ul. Kołłątaja Właściciel: Gmina Opole Zarządca: ,Adres Zarządcy 2.2 Karta abonamentowa powinna zawierać: Miejski parking strzeżony w Opolu ul. Kołłątaja Właściciel: Gmina Opole Zarządca: Adres Zarządcy Rodzaj abonamentu ,Cena Termin ważność ,Nr rej pojazdu 3.Sporządzanie specyfikacji wpływów za opłaty parkingowe za każdy miesiąc. Specyfikacja powinna zawierać: - ilościowo i kwotowo pobrane opłaty za korzystanie z parkingu strzeżonego, według stawek obowiązujących, z podziałem na opłaty abonamentowe i jednostkowe, - kopię dokonanych wpłat na konto Urzędu Miasta Opola. Specyfikację należy dołączyć do wystawianej faktury VAT i przesłać do Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 4.Zapewnienie pełnej obsady personalnej całodobowo, w sposób który zapewni prawidłowe funkcjonowanie parkingu strzeżonego. 5.Monitorowanie pojazdów przejeżdżających przez parking strzeżony do sąsiednich posesji. 6.Złożenie w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola regulaminu parkingu, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem pobierania opłat na parkingu. 7.Złożenie w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola kopii polisy ubezpieczenia, o której mowa w § 8 ust. 3 umowy o zarządzanie parkingiem strzeżonym przy ul. Kołłątaja w Opolu. 8.Ustawienie tablicy z cennikiem opłat parkingowych zgodną z Zarządzeniem Nr ORI-0151.443.07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 września 2007r. 9.Zawarcie umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które związane będą z realizacją niniejszej umowy. 10.Zawarcie umów na wywóz odpadów komunalnych związanych z eksploatacją i utrzymaniem czystości na parkingu. 11.Kontrola wewnętrzna pobierania opłat parkingowych. 12. Zawarcie umowy z Zakładem Energetycznym na dostawę prądu dla potrzeb parkingu. 13.Przekazywanie Zamawiającemu 100procent środków finansowych uzyskanych z wpływów za korzystanie z parkingu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.00.00 - Usługi zarządzania parkingami Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.10.00 - Usługi zarządzania parkingami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.2 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 1.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 74102036680000510201597731, Bank PKO Bank Polski S.A. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 3.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 4.Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierska, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 5.Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6.Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług w zakresie zarządzania parkingami dla pojazdów samochodowych. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p. 118.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p. 117b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.