Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Warszawa: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki
Numer ogłoszenia: 198752 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1230, ul. Okuniewska 1, 05-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6812243, fax 022 6812152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bpanc.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty: zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE wydane na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95) dla projektantów nanoszących zmiany w dokumentacji jednostki wojskowej i kierownictwa firmy, jeżeli dokumentacja znajduje się w jednostce; 6)Oświadczenie o realizacji w ciągu 2 ostatnich lat zamówień polegających na przeprowadzeniu konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicach garnizonowych i obiektach poligonowych w innych jednostkach wojskowych, poświadczone przez jednostkę zlecającą lub Oddział Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia Dowództwa Wojsk Lądowych. Wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca wspólnie z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego wykona Metodykę konserwacji, naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy garnizonowej. Opracowaną metodykę należy zatwierdzić w Oddziale Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia WLąd przed rozpoczęciem prac, po akceptacji zakresu przez dowódcę jednostki. 2)Wykonawca udzieli gwarancję na poprawną pracę wszystkich elementów obiektu (okres nie krótszy niż 12 m-cy), przeszkoli obsługę w zakresie użytkowania pulpitu AGAT/SZMARAGD. 3)W okresie gwarancji wykonawca bezpłatnie dokona przystosowania oprogramowania systemowego pulpitu typu AGAT/SZMARAGD do potrzeb programów strzelań wprowadzanych przez odpowiednie organy wojskowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji w miesiącach(nie krótszy niż 12 m-cy) - 10
- 3. Termin wykonania w dniach - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.army.mil.pl Siedziba zamawiającego JW Nr 1230 ul. Okuniewska1, 05 - 075 Warszawa- Wesoła..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna JW 1230, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa-Wesoła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przeglądy i konserwacja placów zabaw i innych obiektów małej architektury
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- "Konserwacja i restauracja polichromii we wnętrzach dworu w Koźminku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.