eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Warszawa: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki
Numer ogłoszenia: 198752 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1230, ul. Okuniewska 1, 05-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6812243, fax 022 6812152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bpanc.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy placu ćwiczeń ogniowych (PCO) - 100 m i placu treningów ogniowych broni strzeleckiej (PTO) Jednostki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty: zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE wydane na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95) dla projektantów nanoszących zmiany w dokumentacji jednostki wojskowej i kierownictwa firmy, jeżeli dokumentacja znajduje się w jednostce; 6)Oświadczenie o realizacji w ciągu 2 ostatnich lat zamówień polegających na przeprowadzeniu konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicach garnizonowych i obiektach poligonowych w innych jednostkach wojskowych, poświadczone przez jednostkę zlecającą lub Oddział Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia Dowództwa Wojsk Lądowych. Wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca wspólnie z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego wykona Metodykę konserwacji, naprawy urządzeń szkolno - treningowych, sprzętu szkoleniowego i techniki specjalnej na strzelnicy garnizonowej. Opracowaną metodykę należy zatwierdzić w Oddziale Bazy Szkoleniowej Pionu Szkolenia WLąd przed rozpoczęciem prac, po akceptacji zakresu przez dowódcę jednostki. 2)Wykonawca udzieli gwarancję na poprawną pracę wszystkich elementów obiektu (okres nie krótszy niż 12 m-cy), przeszkoli obsługę w zakresie użytkowania pulpitu AGAT/SZMARAGD. 3)W okresie gwarancji wykonawca bezpłatnie dokona przystosowania oprogramowania systemowego pulpitu typu AGAT/SZMARAGD do potrzeb programów strzelań wprowadzanych przez odpowiednie organy wojskowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Okres gwarancji w miesiącach(nie krótszy niż 12 m-cy) - 10
  • 3. Termin wykonania w dniach - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.army.mil.pl Siedziba zamawiającego JW Nr 1230 ul. Okuniewska1, 05 - 075 Warszawa- Wesoła..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna JW 1230, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa-Wesoła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.