eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicPoleska - Jagienki w Białymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Białystok: Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska - Jagienki w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 198524 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145334 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska - Jagienki w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska -Jagienki w Białymstoku. Oznaczenie oraz typ sygnalizacji objętej zakresem zamówienia: Lp. Oznaczenie sygnalizacji Adres Sterownik Rodzaj sygnalizacji 1 21-W-2008 Poleska -Jagienki MSR 2002 A1 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Prace związane z konserwacją sygnalizacji, objęte ryczałtem miesięcznym (materiały potrzebne do wykonania prac wymienionych poniżej konserwator zapewnia własnym staraniem i na własny koszt): a) zapewnienie stałego funkcjonowania sygnalizacji świetlnej, także podczas dni wolnych od pracy i świąt oraz eliminowanie zagrożeń dla użytkowników pasa drogowego, stwarzanych przez elementy sygnalizacji po wypadkach drogowych i innych zdarzeniach, wymianę urządzeń pomocniczych, wymiana szkieł, filtrów barwnych, drzwiczek znajdujących się w sygnalizatorach, bezpieczników, uzupełnianie brakujących daszków w sygnalizatorach, zapewnienie estetycznego wyglądu urządzeń sygnalizacji; b) comiesięczna kontrola poprawności działania: układu kontroli sterownika na skrzyżowaniu poprzez podanie zasilania na światło zielone z jednej grupy na inną grupę kolizyjną, protokoły z pomiarów należy zapisywać w oddzielnym zeszycie (do wglądu podczas comiesięcznego odbioru) wraz z podaniem zakresu prac daty i godziny; prace te należy wykonywać w godzinach nocnych, c) codzienny objazd sygnalizacji (objazd ma na celu: sprawdzenie poprawności działania, wykrycie uszkodzeń, kontrola źródeł światła, wykrycie uszkodzeń mechanicznych - wandalizm, wypadki drogowe itp.), również w niedziele i święta, i sporządzenie raportu, w którym należy zawrzeć informacje o stwierdzonych uszkodzeniach sygnalizacji, zniszczonych latarniach, brakujących daszkach i innych elementach. Raport należy przesyłać do Zamawiającego na adres e-mail w każdy dzień roboczy przed godziną 12.00, d) dokonywanie w miesiącu marcu i październiku szczegółowego przeglądu okresowego sygnalizacji wraz ze sporządzeniem protokołów z uwagami dotyczącymi: stanu urządzeń, uszkodzeń mechanicznych, stanu powłok malarskich itp., e) comiesięczne ustawianie zegarów w sterowniku sygnalizacji oraz w terminie 1 tygodnia po zmianie czasu, f) mycie szkieł sygnalizatorów, odbłyśników, uzupełnianie piktogramów ze strzałkami, postaciami pieszego, zarysem roweru na szkłach oraz czyszczenie innych elementów związanych z sygnalizacją świetlną minimum raz na miesiąc oraz bieżące zrywanie plakatów i naklejek, kontrola powyższych prac, będzie dokonywana przed comiesięcznym odbiorem prac związanych z konserwacją; mycie raz w tygodniu środkiem czyszcząco - dezynfekującym przycisków dla pieszych, g) comiesięczne czyszczenie wnętrz szafek sterowniczych z zanieczyszczeń takich jak pajęczyny, kurz, resztki roślin itp., h) wykonywanie pomiarów związanych z ochroną od porażeń prądem elektrycznym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów z powyższych pomiarów, i) wykonywanie pomiarów izolacji przewodów i kabli w sygnalizacjach świetlnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie zamawiającemu protokołów z powyższych pomiarów, j) uzupełnianie brakujących znaczników na przewodach i miejscach ich podłączeń k) naprawa bieżąca sygnalizatorów, nie wymagająca ich wymiany, l) cięcia techniczne drzew i krzewów powodujących nieczytelność wyświetlanych sygnałów pieszym lub kierującym pojazdami z odległości do 50 m od linii zatrzymania lub utrudniających dostęp do elementów sygnalizacji m) usuwanie rosnących chwastów i odrostów wyrastających w odległości do 0,5 m od elementów sygnalizacji znajdujących się w rejonie skrzyżowania , n) zamalowywanie na bieżąco napisów, zadrapań itp. na sterownikach oraz innych elementach sygnalizacji, mające na celu doprowadzenie do ich estetycznego wyglądu; o) prostowanie i pionowanie elementów sygnalizacji tj.: masztów, złącz itp. znacznie odbiegających od pionu lub poziomu (odchylenie większe niż 1 cm na 1 m) p) dokładanie brakujących lub wymiana zniszczonych rurek na przewody do sygnalizatorów, q) dokonywanie wszelkich napraw szaf sterowniczych i szaf złącz zintegrowanych, nie wymagających demontażu i wymiany szafy, wynikających z wyeksploatowania się elementów sterownika lub złącza zintegrowanego. W przypadku uszkodzeń powstałych w skutek zdarzeń losowych, prace będą rozliczane na podstawie poniesionych kosztów za zakup materiałów na podstawie faktury producenta, a koszty robocizny wchodzą w zakres prac konserwacji objętych zamówieniem, r) zalewanie rowków pętli indukcyjnych w przypadku stwierdzenia nieszczelności, s) w przypadku odłączenia lub awarii zasilania podłączenie agregatu prądotwórczego jako rezerwowego zasilania sterownika należy wykonać w ciągu 45 min. od zgłoszenia (w ciągu 15 min. w przypadku planowych wyłączeń zasilania) i nadzór nad pracą sygnalizacji przez cały okres wykorzystywania agregatu, t) cotygodniowy objazd sygnalizacji samochodem Wykonawcy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego (dzień tygodnia będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy), u) Wykonawca zapewnia transport do odbioru robót, v) Wykonawca zapewnia transport na wezwanie Zamawiającego do miejsc związanych z sygnalizacją świetlną konserwowaną przez Wykonawcę w celu dokonania oględzin, w) raz w miesiącu smarowanie zamków, kłódek i mechanizmów ryglujących w szafkach sterownika, x) naklejanie i uzupełnianie nalepek nad przyciskami do wzbudzania sygnalizacji o treści z informacją o konieczności wciśnięcia przycisku, y) bieżące naklejanie i uzupełnianie nalepek po 1 szt. na każdym maszcie lub maszcie z wysięgnikiem na którym znajduje się latarnia dla pieszych, o treści: Pogotowie sygnalizacji: tel. 0663 899 959. Nalepki mają być naklejone na maszcie na wysokości ok. 160 cm od strony widocznej dla pieszych oczekujących na zielone światło. Wymiar nalepki 10x10 cm a czcionka min. 28 pkt. Usunięcie nieaktualnych nalepek w ciągu 14 dni od momentu zmiany numeru. z) naklejanie i uzupełnianie w trakcie trwania umowy nalepek po 1 szt. na każdym maszcie lub maszcie z wysięgnikiem w rejonie chodnika, ciągu pieszego oraz na każdym sterowniku, o treści: Własność Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Zabrania się naklejania ogłoszeń pod rygorem kary administracyjnej. Podstawa Art. 63 a Kodeksu Wykroczeń. Nalepki należy nalepić na maszcie na wysokości 2,5 - 3 m od strony widocznej dla pieszych. Wymiar nalepki 12x6 cm, tło koloru żółtego a czcionka min. 28 pkt. koloru czarnego. aa) wykonywanie zdjęć cyfrowych wszystkich stwierdzonych uszkodzeń mechanicznych elementów sygnalizacji świetlnej: pobite szybki, połamane latarnie, zniszczenia złącza kablowego, zniszczone przyciski, itp. w ilości min 3 szt. odnośnie 1 zdarzenia oraz wykonywanie zdjęć cyfrowych naprawionych elementów sygnalizacji po dokonaniu naprawy; wykonywanie zdjęć wskazanych przez Zamawiającego elementów sygnalizacji świetlnej podczas objazdów, bb) magazynowanie wszystkich demontowanych na podstawie protokołu konieczności elementów sygnalizacji, cc) złomowanie demontowanych elementów stalowych nie nadających się dalszej eksploatacji i przeznaczonych do złomowania na podstawie comiesięcznego protokołu złomowania. Kwit z punktu skupu należy przedłożyć do Departamentu Dróg i Transportu, a o kwotę pobraną za materiał należy zmniejszyć kwotę comiesięcznego ryczałtu, dd) zdemontowane elementy sygnalizacji, nie nadające się do dalszej eksploatacji, nie nadających się do wykorzystania jako surowce wtórne, określone w protokole konserwator własnym staraniem i na własny koszt dostarczy na wysypisko gminne w Hryniewiczach, ee) naprawa elementów sygnalizacji zdemontowanych na podstawie protokołu konieczności nadających się do dalszej eksploatacji, ff) Wykonawca ma obowiązek być obecnym na skrzyżowaniu przy rozpoczynaniu i kończeniu prac przez inne osoby trzecie działające na zlecenie zamawiającego związane z sygnalizacją, a w razie konieczności uczestniczyć w trakcie prac, gg) Wykonawca ma obowiązek udzielać Zamawiającemu wszelkich informacji dotyczących sygnalizacji, hh) wysyłanie przez Wykonawcę do zamawiającego informacji na adres e-mail, odnośnie wszystkich stwierdzonych awarii, (wyłączenia sygnalizacji, uszkodzeń sterowników itp., dotyczy sytuacji, w których sygnalizacja jest wyłączona albo pracuje w trybie żółte pulsujące - w czasie, gdy powinna pracować w trybie kolorowym) informacja taka winna być wysłana niezwłocznie po stwierdzeniu powyższego; po dokonaniu oględzin w terenie i przy braku możliwości natychmiastowej naprawy należy ponownie wysyłać informację o przyczynie wyłączenia lub awarii oraz przewidywanym terminem ponownego uruchomienia sygnalizacji). ii) Wykonawca ma obowiązek prowadzić dziennik obiektu, w którym będzie odnotowywał: a) wszystkie zgłoszenia awarii lub nieprawidłowej pracy sygnalizacji b) brak czerwonych żarówek i innych źródeł światła z podaniem dokładnej lokalizacji latarni i skrzyżowania c) wszystkie awarie sygnalizacji z podaniem przyczyny, daty i godziny stwierdzenia bądź zgłoszenia, oraz daty i godziny usunięcia awarii d) wszystkie wymiany sygnalizatorów i masztów z podaniem przyczyny, e) daty dokonanych na skrzyżowaniu zmian programu, zmian ilości zamontowanych elementów sygnalizacji lub zmiany organizacji ruchu wraz z podaniem nazwiska osoby wprowadzającej zmiany; f) daty wykonania pomiarów elektrycznych, g) daty malowania elementów sygnalizacji Dziennik należy przekazywać Zamawiającemu co miesiąc, w formie elektronicznej na dyskietce lub płycie CD. kk) Wykonawca zapewni całodobowe pogotowie, działające również w niedzielę i święta, mające na celu: a) przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach sygnalizacji, zgłoszenia mogą nastąpić w następujących formach: telefonicznie, e-mail, fax, SMS, b) natychmiastowe reagowanie na zgłoszone uszkodzenia sygnalizacji świetlnej, c) natychmiastowe usuwanie uszkodzeń, a w szczególności zagrażających bezpieczeństwu, d) wszystkie zgłoszenia uszkodzeń, wraz z podaniem daty i dokładnej godziny należy odnotowywać w dzienniku. 2.2.Pogotowie sygnalizacji musi działać w godzinach 600 - 2000 , a pracownicy muszą być dyspozycyjni i w razie stwierdzenia awarii lub przepalenia żarówki winni przystąpić do jej usuwania tj. w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, w pozostałych godzinach są przyjmowane zgłoszenia a rozpoczęcie naprawy musi nastąpić do godziny 800, w przypadku awarii zagrażającej bezpieczeństwu, zabezpieczenie miejsca winno nastąpić bezwarunkowo, bez względu na godzinę wystąpienia zdarzenia w ciągu 45 minut od momentu zgłoszenia. 2.3. Prace, związane z konserwacją sygnalizacji, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, na podstawie protokołu konieczności, w którym zostanie określony zakres prac oraz termin ich realizacji. Prace te będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto wynikającymi z przemnożenia ceny ofertowej tj. miesięcznego ryczałtu za konserwację sygnalizacji przez podane w tabeli wskaźniki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24590.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów sp. z o.o., ul.Produkcyjna 102, 15-680 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 473,77
  • Oferta z najniższą ceną: 473,77 oferta z najwyższą ceną: 473,77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.