eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicPoleska - Jagienki w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Białystok: Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska - Jagienki w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 145334 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska - Jagienki w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja nowowybudowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Poleska -Jagienki w Białymstoku. Oznaczenie oraz typ sygnalizacji objętej zakresem zamówienia: Lp. Oznaczenie sygnalizacji Adres Sterownik Rodzaj sygnalizacji 1 21 W 2008 Poleska -Jagienki MSR 2002 A1 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Prace związane z konserwacją sygnalizacji, objęte ryczałtem miesięcznym (materiały potrzebne do wykonania prac wymienionych poniżej konserwator zapewnia własnym staraniem i na własny koszt): a) zapewnienie stałego funkcjonowania sygnalizacji świetlnej, także podczas dni wolnych od pracy i świąt oraz eliminowanie zagrożeń dla użytkowników pasa drogowego, stwarzanych przez elementy sygnalizacji po wypadkach drogowych i innych zdarzeniach, wymianę urządzeń pomocniczych, wymiana szkieł, filtrów barwnych, drzwiczek znajdujących się w sygnalizatorach, bezpieczników, uzupełnianie brakujących daszków w sygnalizatorach, zapewnienie estetycznego wyglądu urządzeń sygnalizacji; b) comiesięczna kontrola poprawności działania: (układu kontroli) sterownika na skrzyżowaniu poprzez podanie zasilania na światło zielone z jednej grupy na inną grupę kolizyjną, protokoły z pomiarów należy zapisywać w oddzielnym zeszycie (do wglądu podczas comiesięcznego odbioru) wraz z podaniem zakresu prac daty i godziny; prace te należy wykonywać w godzinach nocnych, c) codzienny objazd sygnalizacji (objazd ma na celu: sprawdzenie poprawności działania, wykrycie uszkodzeń, kontrola źródeł światła, wykrycie uszkodzeń mechanicznych - wandalizm, wypadki drogowe itp.), również w niedziele i święta, i sporządzenie raportu, w którym należy zawrzeć informacje o stwierdzonych uszkodzeniach sygnalizacji, zniszczonych latarniach, brakujących daszkach i innych elementach. Raport należy przesyłać do Zamawiającego na adres e-mail w każdy dzień roboczy przed godziną 1200, d) dokonywanie w miesiącu marcu i październiku szczegółowego przeglądu okresowego sygnalizacji wraz ze sporządzeniem protokołów z uwagami dotyczącymi: stanu urządzeń, uszkodzeń mechanicznych, stanu powłok malarskich itp., e) comiesięczne ustawianie zegarów w sterowniku sygnalizacji oraz w terminie 1 tygodnia po zmianie czasu, f) mycie szkieł sygnalizatorów, odbłyśników, uzupełnianie piktogramów ze strzałkami, postaciami pieszego, zarysem roweru na szkłach oraz czyszczenie innych elementów związanych z sygnalizacją świetlną minimum raz na miesiąc oraz bieżące zrywanie plakatów i naklejek, kontrola powyższych prac, będzie dokonywana przed comiesięcznym odbiorem prac związanych z konserwacją; mycie raz w tygodniu środkiem czyszcząco - dezynfekującym przycisków dla pieszych, g) comiesięczne czyszczenie wnętrz szafek sterowniczych z zanieczyszczeń takich jak pajęczyny, kurz, resztki roślin itp., h) wykonywanie pomiarów związanych z ochroną od porażeń prądem elektrycznym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów z powyższych pomiarów, i) wykonywanie pomiarów izolacji przewodów i kabli w sygnalizacjach świetlnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie zamawiającemu protokołów z powyższych pomiarów, j) uzupełnianie brakujących znaczników na przewodach i miejscach ich podłączeń k) naprawa bieżąca sygnalizatorów, nie wymagająca ich wymiany, l) cięcia techniczne drzew i krzewów powodujących nieczytelność wyświetlanych sygnałów pieszym lub kierującym pojazdami z odległości do 50 m od linii zatrzymania lub utrudniających dostęp do elementów sygnalizacji m) usuwanie rosnących chwastów i odrostów wyrastających w odległości do 0,5 m od elementów sygnalizacji znajdujących się w rejonie skrzyżowania , n) zamalowywanie na bieżąco napisów, zadrapań itp. na sterownikach oraz innych elementach sygnalizacji, mające na celu doprowadzenie do ich estetycznego wyglądu; o) prostowanie i pionowanie elementów sygnalizacji tj.: masztów, złącz itp. znacznie odbiegających od pionu lub poziomu (odchylenie większe niż 1 cm na 1 m) p) dokładanie brakujących lub wymiana zniszczonych rurek na przewody do sygnalizatorów, q) dokonywanie wszelkich napraw szaf sterowniczych i szaf złącz zintegrowanych, nie wymagających demontażu i wymiany szafy, wynikających z wyeksploatowania się elementów sterownika lub złącza zintegrowanego. W przypadku uszkodzeń powstałych w skutek zdarzeń losowych, prace będą rozliczane na podstawie poniesionych kosztów za zakup materiałów na podstawie faktury producenta, a koszty robocizny wchodzą w zakres prac konserwacji objętych zamówieniem, r) zalewanie rowków pętli indukcyjnych w przypadku stwierdzenia nieszczelności, s) w przypadku odłączenia lub awarii zasilania podłączenie agregatu prądotwórczego jako rezerwowego zasilania sterownika należy wykonać w ciągu 45 min. od zgłoszenia (w ciągu 15 min. w przypadku planowych wyłączeń zasilania) i nadzór nad pracą sygnalizacji przez cały okres wykorzystywania agregatu, t) cotygodniowy objazd sygnalizacji samochodem Wykonawcy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego (dzień tygodnia będzie ustalany na bieżąco w trakcie realizacji umowy), u) Wykonawca zapewnia transport do odbioru robót, v) Wykonawca zapewnia transport na wezwanie Zamawiającego do miejsc związanych z sygnalizacją świetlną konserwowaną przez Wykonawcę w celu dokonania oględzin, w) raz w miesiącu smarowanie zamków, kłódek i mechanizmów ryglujących w szafkach sterownika, x) naklejanie i uzupełnianie nalepek nad przyciskami do wzbudzania sygnalizacji o treści z informacją o konieczności wciśnięcia przycisku, y) bieżące naklejanie i uzupełnianie nalepek po 1 szt. na każdym maszcie lub maszcie z wysięgnikiem na którym znajduje się latarnia dla pieszych, o treści: Pogotowie sygnalizacji: tel. 0663 899 959. Nalepki mają być naklejone na maszcie na wysokości ok. 160 cm od strony widocznej dla pieszych oczekujących na zielone światło. Wymiar nalepki 10x10 cm a czcionka min. 28 pkt. Usunięcie nieaktualnych nalepek w ciągu 14 dni od momentu zmiany numeru. z) naklejanie i uzupełnianie w trakcie trwania umowy nalepek po 1 szt. na każdym maszcie lub maszcie z wysięgnikiem w rejonie chodnika, ciągu pieszego oraz na każdym sterowniku, o treści: Własność Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Zabrania się naklejania ogłoszeń pod rygorem kary administracyjnej. Podstawa Art. 63 a Kodeksu Wykroczeń. Nalepki należy nalepić na maszcie na wysokości 2,5 - 3 m od strony widocznej dla pieszych. Wymiar nalepki 12x6 cm, tło koloru żółtego a czcionka min. 28 pkt. koloru czarnego. aa) wykonywanie zdjęć cyfrowych wszystkich stwierdzonych uszkodzeń mechanicznych elementów sygnalizacji świetlnej: pobite szybki, połamane latarnie, zniszczenia złącza kablowego, zniszczone przyciski, itp. w ilości min 3 szt. odnośnie 1 zdarzenia oraz wykonywanie zdjęć cyfrowych naprawionych elementów sygnalizacji po dokonaniu naprawy; wykonywanie zdjęć wskazanych przez Zamawiającego elementów sygnalizacji świetlnej podczas objazdów, bb) magazynowanie wszystkich demontowanych na podstawie protokołu konieczności elementów sygnalizacji, cc) złomowanie demontowanych elementów stalowych nie nadających się dalszej eksploatacji i przeznaczonych do złomowania na podstawie comiesięcznego protokołu złomowania. Kwit z punktu skupu należy przedłożyć do Departamentu Dróg i Transportu, a o kwotę pobraną za materiał należy zmniejszyć kwotę comiesięcznego ryczałtu, dd) zdemontowane elementy sygnalizacji, nie nadające się do dalszej eksploatacji, nie nadających się do wykorzystania jako surowce wtórne, określone w protokole konserwator własnym staraniem i na własny koszt dostarczy na wysypisko gminne w Hryniewiczach, ee) naprawa elementów sygnalizacji zdemontowanych na podstawie protokołu konieczności nadających się do dalszej eksploatacji, ff) Wykonawca ma obowiązek być obecnym na skrzyżowaniu przy rozpoczynaniu i kończeniu prac przez inne osoby trzecie działające na zlecenie zamawiającego związane z sygnalizacją, a w razie konieczności uczestniczyć w trakcie prac, gg) Wykonawca ma obowiązek udzielać Zamawiającemu wszelkich informacji dotyczących sygnalizacji, hh) wysyłanie przez Wykonawcę do zamawiającego informacji na adres e-mail, odnośnie wszystkich stwierdzonych awarii, (wyłączenia sygnalizacji, uszkodzeń sterowników itp., dotyczy sytuacji, w których sygnalizacja jest wyłączona albo pracuje w trybie żółte pulsujące - w czasie, gdy powinna pracować w trybie kolorowym) informacja taka winna być wysłana niezwłocznie po stwierdzeniu powyższego; po dokonaniu oględzin w terenie i przy braku możliwości natychmiastowej naprawy należy ponownie wysyłać informację o przyczynie wyłączenia lub awarii oraz przewidywanym terminem ponownego uruchomienia sygnalizacji). ii) Wykonawca ma obowiązek prowadzić dziennik obiektu, w którym będzie odnotowywał: a) wszystkie zgłoszenia awarii lub nieprawidłowej pracy sygnalizacji b) brak czerwonych żarówek i innych źródeł światła z podaniem dokładnej lokalizacji latarni i skrzyżowania c) wszystkie awarie sygnalizacji z podaniem przyczyny, daty i godziny stwierdzenia bądź zgłoszenia, oraz daty i godziny usunięcia awarii d) wszystkie wymiany sygnalizatorów i masztów z podaniem przyczyny, e) daty dokonanych na skrzyżowaniu zmian programu, zmian ilości zamontowanych elementów sygnalizacji lub zmiany organizacji ruchu wraz z podaniem nazwiska osoby wprowadzającej zmiany; f) daty wykonania pomiarów elektrycznych, g) daty malowania elementów sygnalizacji Dziennik należy przekazywać Zamawiającemu co miesiąc, w formie elektronicznej na dyskietce lub płycie CD. kk) Wykonawca zapewni całodobowe pogotowie, działające również w niedzielę i święta, mające na celu: a) przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzeniach sygnalizacji, zgłoszenia mogą nastąpić w następujących formach: telefonicznie, e-mail, fax, SMS, b) natychmiastowe reagowanie na zgłoszone uszkodzenia sygnalizacji świetlnej, c) natychmiastowe usuwanie uszkodzeń, a w szczególności zagrażających bezpieczeństwu, d) wszystkie zgłoszenia uszkodzeń, wraz z podaniem daty i dokładnej godziny należy odnotowywać w dzienniku. 2.2.Pogotowie sygnalizacji musi działać w godzinach 600 - 2000 , a pracownicy muszą być dyspozycyjni i w razie stwierdzenia awarii lub przepalenia żarówki winni przystąpić do jej usuwania tj. w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, w pozostałych godzinach są przyjmowane zgłoszenia a rozpoczęcie naprawy musi nastąpić do godziny 800, w przypadku awarii zagrażającej bezpieczeństwu, zabezpieczenie miejsca winno nastąpić bezwarunkowo, bez względu na godzinę wystąpienia zdarzenia w ciągu 45 minut od momentu zgłoszenia. 2.3. Prace, związane z konserwacją sygnalizacji, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego, na podstawie protokołu konieczności, w którym zostanie określony zakres prac oraz termin ich realizacji. Prace te będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto wynikającymi z przemnożenia ceny ofertowej tj. miesięcznego ryczałtu za konserwację sygnalizacji przez podane w tabeli wskaźniki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia, co najmniej 1 o wartości min. 50 tys. zł. na konserwacje sygnalizacji bądź na budowę sygnalizacji , b) osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą posiadać następujące kwalifikacje: - ważne świadectwo kwalifikacyjne E, - ważne świadectwo kwalifikacyjne D -pracownicy nadzoru, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz zamówień zrealizowanych lub realizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień (co najmniej 1 ) o wartości min. 50 tys. zł. na konserwacje sygnalizacji bądź na budowę sygnalizacji. Wykaz winien zawierać zakres prac, termin i miejsce realizacji, a do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, iż prace zostały wykonane z należytą starannością i w terminie - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4A do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok.206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok.205-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.