eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZEBUDOWA ULICY DĄBROWSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA ULICY DĄBROWSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR
Numer ogłoszenia: 198482 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY DĄBROWSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. W zakresie drogowym: Przebudowę ulicy Dąbrowskiego od ulicy Słowackiego do ulicy Wojska Polskiego na całej długości - 334,19 m polegającą na: - wymianie konstrukcji i nawierzchni jezdni na nawierzchnie z SMA, - Wymianie krawężników betonowych na nowe granitowe - przebudowie nawierzchni chodników na nawierzchnię z kostki brukowej starobruk z elementami płyt granitowych, - przebudowie zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki granitowej, - wybudowanie miejsc parkingowych o nawierzchni z kostki granitowej szarej oraz z odzyskanego klinkieru, wydzielonych kostką granitową. Ulica Dąbrowskiego pozostanie ulicą jednokierunkową o szerokości 4,5 m. Po stronie wschodniej zostaną wydzielone 52 miejsca parkingowe, w tym 8 dla osób niepełnosprawnych. 1. Jezdnia bitumiczna o nawierzchni SMA szer. 4,5 m 3 708,22 [m2] 2. Chodniki z kostki betonowej starobruk gr.8 cm 1 400,78 [m2] 3. Chodniki z płyt kamiennych granitowych płomieniowanych gr. 5 cm 119,52 [m2] 3. Zjazdy do posesji z kostki granitowej szarej 367,50 [m2] 4. Parkingi z kostki granitowej i klinkieru drogowego (z rozbiórki) i wydzielenie miejsc parkingowych kostką granitową 730,00 [m2] +38,03 [m2] 5. Zieleń - trawniki 0,03 [ha] 2. W zakresie instalacyjnym: - wymianie przyłączy wodociągowych, - wykonaniu renowacji kanału sanitarnego metodą bezwykopową i tradycyjną oraz wymianie przyłączy w pasie drogowym, - wykonaniu nowego kanału deszczowego wraz z wpustami ulicznymi oraz wyprowadzeniem przyłączy do granicy posesji i podłączeniem rynien do kanalizacji deszczowej I. Budowa kanalizacji deszczowej 1. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PP-b SN8 O500 z niezbędną rozbiórką nawierzchni, podbudowy, zasypaniem, zagęszczeniem, odtworzeniem podbudowy i nawierzchni, 5,9 [mb] 2. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PP-b SN8 O400 144,56 [mb] 3. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O315 213,67 [mb] 4. Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do studzienek ściekowych z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160 )4,7 oraz wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do posesji w liniach regulacyjnych ulicy z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160/4,7 439,37 [mb] 5. Podrynniki żeliwne - syfony Geigera + rura żeliwna DN150 34 [kpl] 6. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej O1000, właz z wypełnieniem betonowym D400, z uszczelką wtopioną w korpus 15 [kpl] 8. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej O1200, właz z wypełnieniem betonowym D400, z uszczelką wtopioną w korpus 4 [kpl.] 10. Wykonanie studzienek ściekowych betonowych z osadnikiem O500 21 [kpl.] II. Przebudowa kanalizacji sanitarnej 1. Mechaniczne czyszczenie kanałów DN250 290,2 [mb] 2. Przeciąganie rurociągu O200 ;7,7 systemu WIR 254,5 [mb] 3. Przeciąganie rurociągu O225; 8,6 systemu WIR 35,7 [mb] 4. Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160;4,7 134,5 [mb] 5. Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200;5,9 22,5 [mb] 6. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji sanitarnej O1000, właz z wypełnieniem betonowym D400, z uszczelką wtopioną w korpus (2 włazy wentylowane) 4 [kpl] 7. Wykonanie studni rewizyjnych PP na kanalizacji sanitarnej O800, właz z wypełnieniem betonowym D400, z uszczelką wtopioną w korpus (2 włazy wentylowane) 3 [kpl.] III. Przebudowa przyłączy wodociągowych 1. Przyłącza wodociągowe o średnicy 63mm PE80 SDR11, PN12,5 wraz z podłączeniem do istniejącego przyłącza w linii regulacyjnej ulicy 165,59 [mb] 2. Zasuwy kołnierzowe DN50, z obudową i skrzynką uliczną 21 [kpl] 3. Hydranty podziemne DN80 z przyłączem od wodociągu, z niezbędnym wykopem, podłączeniem , kształtkami, zasypaniem, zagęszczeniem, zagęszczeniem, obudową i skrzynką uliczną 1 [kpl] 4. Zasuwy odcinające na sieci DN100, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego PN16, bezgniazdowe, z miękkim uszczelnieniem klina i bezdławnicowym, wielokrotnym uszczelnieniem uszczelkami typu O-ring wrzeciona, z niezbędnym wykopem, rozbiórką nawierzchni, podbudowy, podłączeniem , kształtkami, zasypaniem, zagęszczeniem, odtworzeniem podbudowy i nawierzchni, obudową i skrzynką uliczną + nasady rurowe DN300 i DN150 2 [kpl] 3. W zakresie elektrycznym: a. Przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV oraz przebudowa wewnętrznych instalacji zasilających w budynkach i obiektach obejmująca: a. budowę 4 linii kablowych niskiego napięcia 0,4 kV wyprowadzonych ze stacji transformatorowej 1-0758 Ogrodowa typu YAKXs 4 240 mm2 o łącznej długości linii 1054 m i długości kabli 1322 m; budowę linii kablowych typu YAKXs 4 120 mm2 o łącznej długości linii 307 m i długości kabli 476 m; 4 35 mm2 o łącznej długości linii 191 m i długości kabli 306 m, oraz 4 x 10 mm2; b. budowę 37 szt. złączy kablowych, 10 szt, złączy kablowo-pomiarowych w ulicach, bramach i podwórkach, c. przebudowę napowietrznych przyłączy: zasilenie narożnego budynku przy ul Dąbrowskiego 1 - ul. Wojska Polskiego 58 wykonać przewodem AsXSn 4x35mm2 z istniejącego słupa przy ul. Wojska Polskiego; zasilanie budynku przy ul. Dąbrowskiego 2 - ul. Wojska Polskiego 56 z linii napowietrznej w ul. Wojska Polskiego zdemontować i przełączyć na projektowane zasilanie kablowe; istniejące przyłącze do budynku przy ul. Słowackiego 23 wymienić na izolowane przewodem AsXSn 4x35mm2 i zasilić ze złącza ZK-1;7;1. d. przebudowę wewnętrznych linii zasilających w kamienicach w zakresie wynikającym ze zmiany sposobu zasilania, e. wyniesienie do 27 szafek pomiarowych projektowanych, oraz istniejących, układów pomiarowych znajdujących się wewnątrz lokali, f. naprawę nawierzchni po robotach kablowych w podwórkach, bramach i ulicy Grota Roweckiego, g. naprawy tynków po pracach instalacyjnych odtwarzające stan istniejący i uszkodzone elementy; h. demontaż istniejącej sieci napowietrznej i kablowej (zasilającej napowietrzną) w zakresie opisanym dokumentacją, gwarantującym poprawność pracy sieci. b. Budowa kablowych linii oświetlenia ulicznego w zakresie obejmującym: wyprowadzenie dwóch obwodów oświetlenia z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego, latarnie oraz linie kablowe je zasilające, iluminacja wskazanych dokumentacją budynków. Niezbędnym jest, przed zgłoszeniem oferty, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją i warunkami terenowymi realizacji robót. Dokumentem związanym ze specyfikacją jest opracowanie Zakładu Energetycznego Łódź - Teren standaryzujące sieć i wyposażenie elektroenergetyczne na etapie projektowania i wykonawstwa. Warunki wykonania prac elektrycznych: - prace wykonywane są na terenie z gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i prace ziemne muszą być wykonywane ręcznie; - prace będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru inwestora i Rejonu Energetycznego; z uwagi na zbliżenia i skrzyżowania kabli projektowanych z istniejącymi kablami NN i SN wykonanie robót należy uzgadniać z Zakładem Energetycznym w celu ich wyłączenia spod napięcia na czas robót; - czasy przerw w zasilaniu nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane muszą być każdorazowo z Rejonem Energetycznym; - roboty realizowane będą synchronicznie z pracami wodociągowymi kanalizacyjnymi i brukarskimi, koordynatorami całości są Inżynier Kontraktu i generalny wykonawca, którym firma elektroenergetyczna musi być przyporządkowana w zakresie konstrukcji harmonogramu robót, bieżącej ich organizacji, formalnych procedur; - firma ze względu na potrzeby bieżącej współpracy z pozostałymi wykonawcami musi mieć taką lokalizację i organizację, aby zawsze było możliwe przystąpienie do pracy w ciągu czterech godzin od zgłoszenia takiej potrzeby niezależnie od realizowanego harmonogramu; - niezbędna jest codzienna obecność kierownika budowy na budowie przez cały czas trwania inwestycji; - Dokumentem potwierdzającym realizację zamówienia jest protokół odbioru końcowego wraz z protokołem odbioru technicznego dokonanego przez Zakład Energetyczny. Wymagania: 1) Wymagany sprzęt: właściwy dla prowadzenia robót ziemnych, środki transportu, wyposażenie instalatora. 2) Kwalifikacje: kierownik robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, D do 1 kV; brygadzista: E do 1 kV wraz z uprawnieniami pomiarowymi, w składzie brygady E do 1 kV. UWZGLĘDNIĆ W UMOWIE: Inwestor dopuszcza możliwość częściowego fakturowania, lecz tylko elementów kwalifikujących się do odbioru technicznego i odebranych przez Rejon Energetyczny, a ponadto zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje projekt organizacji ruchu, inwentaryzację geodezyjną, ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i obsługi przez Zakład Energetyczny. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km, - Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy - pełne odtworzenie (wszystkie warstwy) nawierzchni, chodników, krawężników na terenach nie objętych zakresem projektu drogowego - Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, - Regulacja istniejącej armatury, - Oznakowanie ulic - W wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. zakresie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji). - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych , - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12, - wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy wykonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych; oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - włączenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z MZGK. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. OBOWIĄZUJĄCĄ FORMĄ WYNAGRODZENIA JEST WYNAGRODZENIE KOSZTORYSOWE Uwagi: 1. Wykonawca jest zobligowany do prowadzenia robót budowlanych na dwie zmiany lub na wydłużonym dniu pracy również w soboty. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji robót budowlanych, pod warunkiem uzyskania zgody Zarządcy drogi. 3. Za opracowanie i wdrożenie projektu zamiennego Wykonawca nie będzie domagał się odrębnego wynagrodzenia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na bieżąco możliwości dostępu do posesji właścicielom i osobom upoważnionym. 5. Wykonawca ma obowiązek za w czasu i skutecznie powiadomić mieszkańców oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą na terenie przyległym do prowadzonych robót budowlanych o utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót. WYMAGANIA OGÓLNE W STOSUNKU DO WYKONAWCÓW: Wykonawca ubiegający się o udzielenie powyższego zamówienia musi spełnić następujący warunek udziału w postępowaniu: W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie trzy zamówienia odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej dotychczas niezinwentaryzowane w zasobach zamawiającego będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 7. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt 1, 4, 5, 6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 09. 07. 2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 70.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ ULICY DĄBROWSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5); W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej. b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej - wg załącznika nr4, a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych; posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto zadania w zakresie elektrycznym winien wykonywać zespół , którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 1 kV. Kierownik robót musi mieć uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. Natomiast w zakresie prac telekomunikacyjnych kierownik budowy musi się legitymować uprawnieniami budowlanymi w telekomunikacji w zakresie projektowania i kierowania robotami liniowymi i instalacyjnymi. - wg załącznika nr 3. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek ); b) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 mln PLN; (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca cy spełniający niniejszy warunek ). - Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokument musi być złożony przynajmniej przez jednego z nich). - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych; posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto zadania w zakresie elektrycznym winien wykonywać zespół , którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 1 kV. Kierownik robót musi mieć uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. Natomiast w zakresie prac telekomunikacyjnych kierownik budowy musi się legitymować uprawnieniami budowlanymi w telekomunikacji w zakresie projektowania i kierowania robotami liniowymi i instalacyjnymi. - wg załącznika nr 3. - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej - wg załącznika nr4, - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - załącznik nr 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w Rozdz. X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 pok. 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.