Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Zawada: Nr sprawy: ZP. 271 - 5/13. Budowa przyłączy wodociągowych - Nowy Kisielin, ul. Odrzańska
Numer ogłoszenia: 198426 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie , ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 68 3211279, faks 68 3212213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kzg.zg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: ZP. 271 - 5/13. Budowa przyłączy wodociągowych - Nowy Kisielin, ul. Odrzańska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr sprawy: ZP. 271 - 5/13. Budowa przyłączy wodociągowych - Nowy Kisielin, ul. Odrzańska. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy wodociągowych dla budynków mieszkalnych położonych w Nowym Kisielinie przy ul. Odrzańskiej 1, 3, 5, 13, 15 i 17 - dz. nr 78/4, 78/1, 79/8, 84/2, 6/3 i 6/2 w pasie drogowym dz. nr 258/1 i 6/1. Długość projektowanych przyłączy wynosi ok. 75,80 m w tym: a. ul. Odrzańska 1, dz. nr 78/4 - O 32 mm, PEHD - L = 13,30 m, b. ul. Odrzańska 3, dz. nr 78/1 - O 32 mm, PEHD - L = 13,40 m, c. ul. Odrzańska 5, dz. nr 79/8 - O 32 mm, PEHD - L = 12,55 m, d. ul. Odrzańska 13, dz. nr 84/2 - O 32 mm, PEHD - L = 11,00 m, e. ul. Odrzańska 15, dz. nr 6/3 - O 32 mm, PEHD - L = 13,70 m, f. ul. Odrzańska 17, dz. nr 6/2 - O 32 mm, PEHD - L = 11,85 m..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca przedłoży: wykaz kierowników budowy i/lub robót (branża sanitarna) wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Kierownicy muszą posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy; dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika - dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1. zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 2. w wyniku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych lub innych zdarzeń o charakterze siły wyższej; 3. w wyniku działań, poleceń i wytycznych osób (instytucji) trzecich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia; 4. z uwagi na możliwość uzyskania (utraty) przez Zamawiającego zewnętrznych środków pomocowych (także dodatkowych) umożliwiających sfinansowanie całości lub części zamówienia oraz zamówienia dodatkowego/uzupełniającego; 5. w wyniku realizacji poleceń/zaleceń instytucji odpowiedzialnych za przydzielenie i nadzór zewnętrznych środków pomocowych przeznaczonych na realizację inwestycji - w zakresie innym niż finansowy; 6. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. prace archeologiczne czy konserwatorskie, decyzje i postanowienia konserwatora zabytków); 7. z powodów braków lub błędów w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub wykonawczej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 8. opóźnienie Zamawiającego w przekazaniu decyzji o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany; 9. przy opóźnieniu Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 10. przy konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej uznanych przez Zamawiającego za istotne; 11. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 12. w przypadku odstępstwa przez Zamawiającego od przyjętych standardów materiałowych; 13. ze względu na niemożliwe do przewidzenia zmiany technologiczne; 14. nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia), aktów prawa miejscowego bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Gminie Zielona Góra (uchwały Rady Gminy, zarządzenia, decyzje Wójta Gminy Zielona Góra etc.); 15. ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług (VAT); 16. wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 17. z uwagi na technicznie uzasadnioną konieczność wykonania robót zamiennych lub udzielenia ewentualnych zamówień dodatkowych lub uzupełniających; 18. nastąpi zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, a także objęcie podwykonawstwem części robót niewskazanych uprzednio w ofercie; 19. ze względu na uzasadnioną potrzebę zmiany osoby kierownika budowy i/lub robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km" II postępowanie
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.