eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa sprzętu sportowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Kościelisko: Dostawa sprzętu sportowego.
Numer ogłoszenia: 198086 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem , ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 261 118 014, faks 261 118 008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, sprzętu sportowego: narciarskiego, wspinaczkowego,survivalowego, nurkowego oraz rowerowego zwanych dalej produktem dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. siedem zadań: 2.1 Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej; 2.2 Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego; 2.3 Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego; 2.4 Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego; 2.5 Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego; 2.6 Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego; 2.7 Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określony w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego. 3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 5 A - G do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 10 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 10 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis podając parametry, dane techniczne oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ - w zał. nr 6 A - G do SIWZ. Uwaga: W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 10 w zał. nr 5 A- G do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta. 3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu została określona przez zamawiającego w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.5. Standardowym okresem gwarancyjnym dla większości sprzętu i wyposażenia zawartego w załącznikach 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia jest okres 12 miesięcy. 3.6. W przypadku innego okresu ( 24 miesiące ) wartość ta została podana w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.7. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego; 3.8. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu; 3.9. Czas reakcji na zgłoszenie usterki - maksymalnie do 24 godzin; 3.10. Czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni roboczych; 3.10.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu; 3.10.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy - 3 naprawy tego samego elementu; 3.10.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 3.11. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7F do SIWZ -Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu dla poszczególnych zadań. 4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 6A-G do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - WOSzK w Zakopanem. 6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania nr 4 do 30.11.2015r. 8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7, 18.93.20.00-1, 34.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym celu wykonawca wykaże składając ofertę: w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 4,, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy sprzętu sportowego z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie; - dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie, są poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. - w przypadku złożenia oświadczenia wykonawcy zaleca się, by wykonawca uzasadnił, z jakich przyczyn o obiektywnym charakterze, nie mógł pozyskać poświadczenia; - w celu oceny spełniania w/w warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt VI. A ppkt. 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oryginał lub kopię ewentualnego pełnomocnictwa. 2. Druk (Oferta), sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - (Oferta). 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A-G do SIWZ - (Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1-7) dla zadania nr 1-7- w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 4. Prawidłowo wypełniony zał. nr 10 do SIWZ - (Parametry proponowanych produktów równoważnych) - przedstawiający typ, producenta i opis oferowanego sprzętu dla zadania nr 1-7- w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę. 5. Prawidłowo wypełniony zał. nr 7A-F do SIWZ - (Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu) -w zakresie zadań, na które wykonawca składa ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko lub na stronie internetowej www.woszk-zakopane.wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo Kondycyjny w Zakopanem, ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko, bud. nr 3, pok. 15 - Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURTKA TRENINGOWA Z KAPT.BEZ PODSZ. szt. 20 SPODNIE TURYSTYCZNE szt. 20 BUTY SPORTOWE para 15 BUTY SPORTOWE BIEGOWE para 2 BUTY SPORTOWE TRENINGOWE para 4 DRES TRENINGOWY kpl. 14 DRES TRENINGOWY I kpl. 1 SKARPETY SPORTOWE I para 15 SKARPETY SPORTOWE II para 15 BUTY TURYSTYCZNE LETNIE para 3 BUTY TURYSTYCZNE ZIMOWE para 3 TORBA SPORTOWA szt. 2 PLECAK WSPINACZKOWY szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LATARKA CZOŁÓWKA szt. 9 KIJKI TREKKINGOWE para 15 BRAMKA DO UNIHOKEJA szt. 2 PIŁKA DO UNIHOKEJA op./3 szt. 6 PIŁKA NOŻNA HALOWA szt. 2 PIŁKA SIATKOWA szt. 20 POMPKA DO PIŁEK szt. 1 SIATKA DO OBRĘCZY KOSZA szt. 10 TYCZKA TRENERSKA 4M szt. 2 NAMIOT TURYSTYCZNY 3 OSOBOWY szt. 2 RAKIETA DO BADMINTONA szt. 6 LOTKA DO BADMINTONA op./6 szt. 20 OWIJKA DO RAKIETY BADMINTONOWEJ op./24 szt. 1 OWIJKA DO RAKIETY TENISOWEJ op./12 szt. 1 SIATKA DO TENISA STOŁOWEGO Z UCHWYTAMI kpl. 3 KAJAK TURYSTYCZNY szt. 4 LINA TOROWA BASENOWA 25 M. szt. 7 OKULARY PŁYWACKIE szt. 10 CZEPEK PŁYWACKI szt. 20 PŁETWY PŁYWACKIE KRÓTKIE para 10 KANU szt. 3 KANU DMUCHANE szt. 2 SIATKA ODDZIELAJĄCA KORTY TENISOWE kpl. 2 POMPKA AKUMULATOROWA BRAVO TURBO MAX kpl. 1 SIATKA NA BRAMKI PIŁKARSKIE 7,32 X 2,44 4MM kpl. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FOLIA TERMICZNA szt. 200 KRZESIWO szt. 20 ŚPIWÓR RATUNKOWY NRC szt. 10 FILTR DO FILTROWANIA WODY szt. 20 WODOODPORNY NOTATNIK szt. 10 LUSTERKO SYGNALIZACYJNE - HELIOGRAF szt. 20 KOMPAS szt. 10 KOMPAS I szt. 2 OPASKA NA OCZY DLA JEŃCA  szt. 40 LINKA PARACORD mb 900 GOGLE TAKTYCZNE BOLLE X800 szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARTY ZJAZDOWE Z WIĄZANIAMI para 20 NARTY BIEGOWE Z WIĄZANIAMI para 7 DESKA SNOWBOARDOWA WIDE szt. 1 OCHRANIACZ SNOWBOARDOWY szt. 15 WIĄZANIA SNOWBOARDOWE para 2 KIJKI NARCIARSKIE ZJAZDOWE para 20 KIJKI NARCIARSKIE BIEGOWE para 10 BUTY NARCIARSKIE ZJAZDOWE para 12 BUTY NARCIARSKIE BIEGOWE para 10 BUTY NARCIARSKIE SKITUROWE para 2 FOKI DO NART SKITUROWYCH para 2 FOKI DO NART SKITUROWYCH I para 9 NARTY SKITUROWE 170 CM Z WIĄZANIAMI para 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EXPRES WSPINACZKOWY kpl. 20 KARABINEK STALOWY HMS szt. 30 KASK WSPINACZKOWY szt. 10 LINA DYNAMICZNA POŁÓWKOWA (PODWÓJNA) 60 m. szt. 4 LONŻA NIEREGULOWANA 150 CM szt. 5 LONŻA Z ABSORB.ENER. VIA FERRATA 100 cm szt. 4 TRÓJKĄT EWAKUACYJNY Z SZELKAMI szt. 2 ROLKA ZJAZDOWA Z HAMULCEM szt. 4 KARABINEK Z HAMULCEM szt. 20 TAŚMA STANOWISKOWA 120 szt. 10 TAŚMA STANOWISKOWA 80 szt. 10 TAŚMA STANOWISKOWA 60 szt. 9 UPRZĄŻ BIODROWA REGULOWANA szt. 10 UPRZĄŻ BIODROWA REGULOWANA I szt. 4 RĘKAWICE WSPINACZKOWE Para 20 CZEKAN ALPINISTYCZNY szt. 4 WOREK TRANSPORTOWY WODOODPORNY 50 L. szt. 15 WOREK TRANSPORTOWY WODOODPORNY szt. 15 WOREK DESANTOWY szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROWER GÓRSKI szt. 3 ROWER GÓRSKI I szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BŁYSKACZ NURKOWY STROBOSKOPOWY szt. 10 BOJKA ZNAKUJĄCA szt. 5 JACKET NURKOWY kpl. 5 JACKET NURKOWY TYPU SKRZYDŁO szt. 2 KOŁOWROTEK DO BOI DEKOMPRES. szt. 4 LATARKA NURKOWA szt. 2 PŁETWY DO NURKOWANIA Para 16 PŁETWY TECHNICZNE DO NURKOWANIA Para 2 SZPULKA Z LINKĄ DO NURKOWANIA szt. 2 ZESTAW BUTLI NURKOWYCH TWIN kpl. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.