eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unisław › Bankowa obsługa budżetu Gminy Unisław oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.09.2011 r. do 31.12.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Unisław: Bankowa obsługa budżetu Gminy Unisław oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.09.2011 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 198066 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław , ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6866006, 6866309, faks 056 6866300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Unisław oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.09.2011 r. do 31.12.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:Bankowa obsługa budżetu Gminy Unisław oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.09.2011 r. do 31.12.2013 r. Zakres usług do wykonywania:Obsługa bankowa budżetu Gminy Unisław oraz jej jednostek organizacyjnych: 1. Jednostki organizacyjne Gminy Unisław objęte przedmiotem zamówienia: Urząd Gminy w Unisławiu, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Unisławiu, Przedszkole Gminne Krasnoludek w Unisławiu, Zespół Szkół w Unisławiu, Szkoła Podstawowa w Kokocku, Szkoła Podstawowa w Grzybnie, Gminny Ośrodek Kultury w Unisławiu, Gminna Biblioteka Publiczna w Unisławiu, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Otwarcie i prowadzenie rachunków: budżetu Gminy Unisław (1 rachunek), gminnych jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy w Unisławiu (10 rachunków, w tym rachunek sum depozytowych), Ośrodek Pomocy Społecznej w Unisławiu (5 rachunków), Gminne Przedszkole Krasnoludek w Unisławiu (1 rachunek), Zespół Szkół w Unisławiu (5 rachunków), Szkoła Podstawowa w Kokocku (2 rachunki), Szkoła Podstawowa w Grzybnie (1 rachunek), Gminny Ośrodek Kultury w Unisławiu (1 rachunek), Gminna Biblioteka Publiczna w Unisławiu (1 rachunek). Uwaga: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany ilości jednostek wykazanych w punkcie 2.1. b - ze względu na zmiany organizacyjne. 3. Realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej, w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej (realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego), 4. Udostępnienie systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy (w tym między innymi: instalacja systemu na dowolnej ilości stanowisk, kompleksowe przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu (w siedzibie Zamawiającego), bieżące doradztwo i pomoc w zakresie obsługi systemu, bieżąca obsługa techniczna systemu, w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia, niezwłoczne zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy, instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy, możliwość generowania potwierdzenia zrealizowanego przelewu, możliwość generowania i drukowania wyciągów bankowych, możliwość wysyłki paczki przelewów w formie elektronicznej, a w przypadku braku dostępu Zamawiającego do sieci internet możliwość przygotowania przez Zamawiającego i dostarczenia do oddziału bądź placówki banku paczki przelewów w postaci elektronicznej, możliwość automatycznego generowania przelewów dla określonej grupy kontrahentów np. wypłaty dla pracowników. 5. Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem - w oddziale lub placówce w budynku Urzędu Gminy Unisław. 6. Wydawanie czeków jednostkom organizacyjnym Gminy. 7. Udzielanie Zamawiającemu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy w każdym roku na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej w każdym roku w uchwale budżetowej i jej zmianach, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dla potrzeb niniejszego zamówienia należy założyć, że kwota kredytu na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu będzie wynosić maksymalnie 1.500.000 zł rocznie. Jednak nie może to być kwota wyższa niż określona corocznie w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy lub jej zmianach. Kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jedynie jego oprocentowanie, które powinno być oparte na stawce WIBOR 1 M. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie suma stawki WIBOR 1 M i stałej marży podanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wymaga, aby zabezpieczeniem kredytu był weksel in blanco. 8. Świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. 9. Możliwość przechowywania depozytów. 10. Możliwość deponowania środków na oprocentowanych lokatach terminowych. 11. Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych na lokatach typu OVERNIGHT. 12. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYMIENIONE PONIŻEJ USŁUGI BANKOWE ŚWIADCZONE BYŁY NIEODPŁATNIE: otwarcie rachunków bankowych, prowadzenie rachunków bankowych, sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi załącznikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku; wyciągi z rachunków bankowych Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 4 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku, wydawanie opinii bankowych o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, realizacja wszystkich przelewów (krajowych i zagranicznych), zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu, przeszkolenie pracowników i innych z tym związanych, świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (w tym m. in.: generowanie i przekazywanie raportów dotyczących masowych płatności, transfery środków dotyczących masowych płatności na rachunek Zamawiającego), zmiana kart wzorów podpisów, przechowywanie depozytów, realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem, realizacja wypłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych według listy wypłat (wynagrodzenia, świadczenia społeczne, dodatki mieszkaniowe itp.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat z tytułu podatków, opłat i innych należności dokonywanych na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat bankowych za druki czeków gotówkowych. Zamawiający wymaga, aby rachunki sum depozytowych jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunek bieżący budżetu Gminy były oprocentowane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiające nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej (Wykonawca powinien posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie czynności bankowych na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zezwolenie na prowadzenie czynności bankowych na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), z przedstawionych dokumentów będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust.1, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz Wykonawca wykaże, że posiada swoją placówkę lub oddział w miejscowości Unisław lub otworzy taką placówkę lub oddział na terenie miejscowości Unisław, w terminie do dnia 07.09.2011 r. Placówka będzie funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z przedstawionych dokumentów będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust.1, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 25
  • 3 - Oprocentowanie lokat krótkoterminowych typu OVERNIGHT w stosunku rocznym - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia ich zgodnie z poniższymi zasadami: Zmiany mogą nastąpić w przypadku złożenia: - wniosku Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosku Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, - wniosku Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego. Każda zmiana postanowień musi być dokonana w formie aneksu do zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Unisław ul. Parkowa 20 86-260 Unisław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Unisław ul. Parkowa 20 86-260 Unisław Sekretariat - pokój Nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.