eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części1) cz.1 igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 2) cz. 2rękawiczki 3) cz.3wata, gaza, lignina 4) cz.4opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 5) cz.5materiały

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Warszawa: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) cz.1 : igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 2) cz. 2: rękawiczki 3) cz.3: wata, gaza, lignina 4) cz.4: opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 5) cz.5: materiały do sterylizacji 6) cz.6: żel do aparatów ekg i usg 7) cz.7: szpatułki drewniane 8) cz.8: papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody 9) cz.9: wzierniki uszne do otoskopów 10) cz.10: pojemniki na odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 19758 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) cz.1 : igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 2) cz. 2: rękawiczki 3) cz.3: wata, gaza, lignina 4) cz.4: opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 5) cz.5: materiały do sterylizacji 6) cz.6: żel do aparatów ekg i usg 7) cz.7: szpatułki drewniane 8) cz.8: papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody 9) cz.9: wzierniki uszne do otoskopów 10) cz.10: pojemniki na odpady medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony 2) rękawiczki 3) wata, gaza, lignina 4) opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, gaziki 5) materiały do sterylizacji 6) żel do aparatów ekg i usg 7) szpatułki drewniane 8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody 9) wzierniki uszne do otoskopów 10)pojemniki na odpady medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki 4.1 - 4.10 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.18 - Waciki 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (wykonawcy w rozumieniu art.2 ust. 11 ustawy p.z.p.): 1) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) w stosunku do których , brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.Z.P. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty, określonych w punktach: 6.1.1, 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. 3) którzy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 1 dostawę o podobnym charakterze. Za dostawę o podobnym charakterze uważa się: -w zakresie części 1,2,3,4,6,7,9,10 ogólnie rozumianą dostawę różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, w tym: igieł, strzykawek, wenflonów, gazy, waty, opatrunków, pojemników, itp., - w zakresie części 5 dostawę materiałów do sterylizacji, - w zakresie części 8 dostawę papierów termoczułych do urządzeń medycznych typu ultrasonograf, elektrokardiogram lub innych. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie opisu dostaw wykonanych przez wykonawcę i wymienionych w załączonym do oferty wykazie, określonym w pkt 6.1.5 SIWZ, sporządzonym wg wzoru stanowiącego odpowiedni dla części załącznik nr 6.1 - 6.10 do SIWZ, które winny co najmniej odpowiadać dostawom wskazanym powyżej oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie) - pkt. 6.1.6 SIWZ. 2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.)- dot. wyrobów medycznych. 2) Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki ( m.in. parametry techniczne, jakościowe, itp.) opisane przez Zamawiającego w kosztorysach ofertowych w kolumnie 2 - artykuł, opis. Na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty i próbki towaru. Rodzaj wymaganych dokumentów i próbek został wymieniony szczegółowo dla poszczególnych części w kosztorysach ofertowych ( w zał. nr 4.1- 4.10 do SIWZ) oraz w pkt. 6.2 SIWZ. Zamawiający przeanalizuje dokumenty dostarczone wraz z ofertą i oceni/sprawdzi na ich podstawie, czy zaproponowane wyroby są dopuszczone do obrotu i czy odpowiadają technicznym i jakościowym wymaganiom zamawiającego opisanym przez zamawiającego w kol. 2 kosztorysów ofertowych. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych)- jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli dotyczy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych. 5) Wykaz wykonanych , a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw o podobnym charakterze, opracowany według wzoru stanowiącego załączniki od nr 6.1 do nr 6.10 do SIWZ - w zależności od części. 6) Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w pozycji 6.1.5 SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie). 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, niżej wymienione dokumenty: 1) Dla części 1: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, próbki: igłę dowolnego rozmiaru, strzykawkę bez igły dowolnego rozmiaru, tuberkulinówkę, wenflon dowolnego koloru, przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych. 2) Dla części 2: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 3) Dla części 3: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 4) Dla części 4: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 5) Dla części 5: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki, itp., próbki: 5-10 m rękawów - dotyczy pozycji 2,3,4 kosztorysu. 6) Dla części 6: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 7) Dla części 7: deklaracja zgodności CE, opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 8) Dla części 8: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki, itp. 9) Dla części 9: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp. 10) Dla części 10: dla wszystkich pozycji kosztorysu deklaracje zgodności CE, dla wszystkich pozycji kosztorysu opis producenta w formie ulotki, specyfikacji technicznej, karty charakterystyki itp., dla wszystkich pozycji kosztorysu opinia PZH, dla wszystkich pozycji kosztorysu świadectwo jakości na odporność na przebicia. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków- jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 303) Ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 301) Ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.